Resume from May 8, 2024 PRO

Александр

Руководитель проекта

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проєкту, проєктний менеджер

from 05.2022 to now (2 years)
Сфера бізнес девелопмент, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Досягнення:
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД :

Підвищення ефективності бізнесу, системи управління, команди управлінців та спеціалістів. Забезпечення ефективних злиття, поглинання, реструктуризації. Аналіз діючої бізнес-моделі та її оптимізація. Побудова фінансової моделі бізнесу та навчання топ-менеджерів використання цієї моделі для прогнозування результатів діяльності компанії. Створення та розвиток корпоративної культури, системи мотивації персоналу. Формування команди для реалізації бізнес-моделі (для нових бізнес-проектів). Формування та розвиток системи бізнес-процесів, системи інформаційного обміну та документообігу.Формування системної функції маркетингу та її інтеграція у колективну діяльність підприємства. Підвищення ефективності топ-менеджменту компанії, збагачення арсеналу управлінських інструментів.Формування далекого, середнього та ближнього горизонтів розвитку компанії, моделювання багатоваріантного майбутнього, вибір напрямку та маршруту розвитку.Диджиталізація та автоматизації бізнес-процесів, впровадження CRM та ERP систем, систем контролю та безпеки.

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ (публічна сфера):

Реалізація комерційного проекту з організації та запуску бізнесу з нуля. Повний цикл придбання активу, документарно-дозвільна форма, реконструкція, введення в експлуатацію, побудова бізнес-процесів, HR, автоматизація бізнес-процесів, маркетинг.ПСК "Атмостфера"Проект "Антикризовий менеджмент" у чинній рекламній компанії: адаптація та оптимізація компанії: фінансової частини, маркетинг, бізнес процесів, реорганізація ОСУ, під нові реалії часу (роботи у військовий стан).РК "Модофлекс"

Керівник

from 01.2017 to 11.2021 (4 years 10 months)
ГК Два Академіка, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Досягнення:
(5.01.2017 15.11.2021) ГК «Два Академіка»

Директор ТОВ "Два Академіка Буд",
Голова правління ПО "Фінтек "Меркурій",
Керівник відділу продажу СК,

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД / НАВИЧКИ / ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
• Створення напрямку продажу «з нуля»;
• Побудова систем матеріальної та не матеріальної мотивації;
• Розробка та впровадження правил роботи компанії та умов взаємодії з партнерами, посадових та функціональних інструкцій;
• Фінансове моделювання нових бізнес-проектів;• Розробка комплексних рішень та системного підходу у питаннях автоматизації бізнес-процесів;
• Створення та впровадження систем набору та навчання персона; • Системний підхід у поширені та зміцнення корпоративної культури (у напрямок продажу);
• Розробка та впровадження стратегічних планів розвитку та просування проектів; стратегії розвитку напрямів діяльності;
• Аналіз ринку, пошук «точок зростання» та розвитку проекту;
• Розробка та впровадження системного підходу до залучення клієнтів, стратегічних партнерів, побудова довгострокових взаємовигідних відносин;
• Моніторинг конкурентного та ринкового оточення визначення «ситуації» та конкурентної позиції в галузі;
• Аналіз діяльності зовнішнього оточення та "ситуації", проведення змін та адаптації з урахуванням потреб ринку, корекції стратегії розвитку;
• Формування маркетингової стратегії та стратегії розвитку;• Здійснював повномасштабний маркетинговий комплекс (7Р) у стратегічному та операційному маркетингу;• Розробка та виведення на ринок бренду суббрендів (проектів, фінансових продуктів);• Аналіз зовнішнього середовища, прогнозування змін ринку та споживчого попиту, формування пропозиції та змін для протидії та адаптації до нових умов.
• Розробка, впровадження та координація виконання заходів продажу, брендингу, трейд-маркетингу, рекламних заходів за напрямами;• Розробка та впровадження політики збуту, цінової політики, системи просування послуг та розвитку проектів (продуктів);
• Побудова систем збирання, обробки, зберігання бази даних щодо клієнтів та аналіз ринків та контроль за ними;
• Розробка та впровадження маркетингової стратегії, вибудовування відповідних процесів взаємодії маркетингу та продажу;• Управління процесами маркетингу та продажу, контроль якості та ефективності проведених заходів.
• Розробка комплексних рішень та системного підходу у формуванні лояльності Клієнтів компанії;
• Розробка та реалізація планів продажу;
• Побудова мотиваційних програм матеріальної та нематеріальної спрямованості дій;
• Моніторинг ефективності виконання планів продажу, координація дій щодо підвищення фінансової та якісної ефективності;
• Розробка та впровадження контролю якості діяльності бізнес-процесів;
• Розробка та впровадження системного підходу в автоматизацію процесів моніторингу та контролю за фінансовою дисципліною та взаєморозрахунками;
• Проводив пошук, розробку та впровадження інновацій у роботу компанії, проектів, продуктів, послуг;
• Фінансове моделювання нових проектів та фін. послуг;

Керівник

from 01.2017 to 10.2021 (4 years 9 months)
ГК Два Академика, Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)

(5.01.2017 15.11.2021) ГК «Два Академіка»
Директор ТОВ "Два Академіка Буд",
Голова правління ПО "Фінтек "Меркурій",
Керівник відділу продажу СК,

• Розробка динамічних фінансових стратегій та умов просування проектів;
• Розробка довгострокових та короткострокових планів продажу, які враховують потреби проекту у фінансуванні та обмеженні тимчасових ресурсів; (Формула "Гроші в часі");
• Пошук шляхів підвищення комерційної ефективності, формування додаткової вартості, створення фінансових продуктів та послуг у процесі реалізації проектів;
• Розробка системи та умови продажу, із застосуванням динамічних фінансових моделей, складного відсотка та інших фінансових інструментів;
• Маркетингова адаптація фінансових продуктів під сприйняття споживача;
• Розробка "Дорожніх карток" реалізації проектів (продуктів);
• Організація фінансово-господарської діяльності проектів (продуктів);
• Організація системного підходу у наборі та навчання персоналу.

Девелоперськи проєкты:
КК «Sea View»;
ЖК «Два Академика»;
ЖК «Восход»;
КД «Консул».

Заступник директора з персоналу

from 05.2015 to 05.2016 (1 year)
КП ТГО, Одеса (Енергетика)

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД :
Реорганізація підприємства та антикризовий менеджмент
• Проекти: Реорганізація підприємства; Криза управління систем управління;
• Організація, ведення кадрової роботи підприємства (чисельність персоналу 2600-3200, забезпечення продуктивності та ефективності праці, умов підвищення даних показників, стимулювання матеріальної зацікавленості працівників у результатах праці, удосконалення організації праці та заробітної плати);
• Розробка кадрової політики та стратегії підприємства;
• Реорганізація управлінської структури підприємства;
• Підбір та розстановка кадрів на основі оцінки їх кваліфікації, особистих та ділових якостей, спеціальної освіти;
• Організація та проведення заходів щодо протидії та мінералізації впливу зовнішніх негативних факторів та недружніх дій щодо підприємства економічного, політичного, інформаційного, суспільного характеру для забезпечення мінімізації;
• Планування та організація праці та заробітної плати, комплектування КП «ТГО» кадрами робітників, службовців та спеціалістів необхідних професій, спеціальності та кваліфікації відповідно до цілей, стратегії та профілю підприємства. Оптимізація видатків ФОП (120.млн. грн.).

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
• Локалізація колективних протестів (страйків), недопущення та мінімізація наслідків саботажів виробничих процесів, недопущення поширення подібних ситуацій по тракторних підрозділах підприємства.
• Зниження «плинності» кадрів серед робочого та інженерного складу з урахуванням критичної ситуації з виплатою заробітної плати та дефіцитом коштів на підприємстві;
• Збільшення заробітної плати для робочого та інженерного складу без збільшення фонду оплати праці (ФОП);
• Реорганізація структури підприємства, із збереженням чисельності робочого та технічного персоналу із збільшення заробітної плати у рамках ФОТ;

Начальник організаційного відділу

from 05.2012 to 10.2014 (2 years 5 months)
Приморської районної адміністрації Одеської міської ради, Одеса (Державні організації)

• Організація роботи керівного складу, планування діяльності райадміністрації, згідно з Регламентом виконавчих органів Одеської міської ради;
• Контроль за виконанням розпоряджень голови райадміністрації, розпорядчих документів вищих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, виконання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян;
• Організація підготовки та проведення виборів на території Приморського району з 2010-2014 рр., відповідно до вимог чинного законодавства та реалій того часу;

ДОСЯГНЕННЯ:
Проведено більш ніж 5 виборчих кампаній (усіх рівнів виглядати) без суттевих зауважень.

Головний спеціаліст організаційного відділу департаменту організаційно-кадрового

from 06.2010 to 05.2012 (1 year 11 months)
Виконавчий комітет Одеської міської ради, Одеса (Державні організації)

Досягнення:
• Організаційно-контрольне та документальне забезпечення діяльності Виконкому щодо реалізації його повноважень;
• Забезпечення здійснення контрольних функцій Виконкому щодо виконання виконавчими органами міської ради рішень виконкому, розпоряджень та доручень міського голови, доручень міського голови у сфері Містобудування;
• Організація спільної роботи з іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, організаціями та установами комунальної власності для досягнення цілей та виконання поставлених завдань;• Координація діяльності відділів ведення Державного реєстру виборців, районних адміністрацій Одеської міської ради;
• Організація підготовки та проведення виборів на території міста з 2010-2012рр., відповідно до вимог чинного законодавства;

Брокер

from 08.2007 to 10.2010 (3 years 2 months)
Корпорація Альянс, Корпорація Альянс (Нерухомість)

Досягнення:
• Торгівля нерухомістю, кредитування, залучення інвестицій. Підготовка передпродажного пакету документів, організація, супровід та проведення угод з купівлі-продажу нерухомості. Сприяння у підготовці необхідних документів для оформлення кредиту на купівлю нерухомості. Надання інформаційно-консультаційних послуг.

Education

Бізнес Академія AFW - Wirtschaftsakademie Bad Harzburg

«Проектное управление»., МВА, Бад Гарцбург
Higher, from 2021 to 2023 (2 years)

MBA

International Management Academy World Wide

SE MBA Project Management , МВА, Нью-Йорк
Higher, from 2021 to 2022 (1 year)

MBA

Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

"Державне управління", Одеса
Higher, from 2010 to 2013 (3 years)

Магiстр держаного управлiння

Одеський національний політехнічний університет

«Динаміка та міцність машин», Одеса
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Спецiалiст

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: