Resume from April 26, 2024 File

Вадим

Директор роздрібної мережі, бутика, тренер з продажів

Age:
58 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вадим медведєв
premium LUXURY brandS retail director
Mobile: [open contact info](look above in the "contact info" section) (WhatsApp)
Дата народження:04.01.1966
Місто:Нікосія, Кіпр
Київ, Україна
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Самомотивований, орієнтований на результат, успішний менеджер роздрібної торгівлі класу люкс та преміум з солідним послужним списком - понад 20 років відповідного досвіду роботи в роздрібному бізнесі. Здатність досягати цілей. Орієнтован на забезпечення абсолютної задоволеності клієнтів за рахунок надання виняткових послуг клієнтам і професійного рівня торгового персоналу.
Інші кваліфікації:
• 23-річний досвід роботи в роздрібній торгівлі люкс та преміум-класу.
• 12-річний досвід навчання та розвитку персоналу.
• 10-річний досвід роботи в retail консалтингу.

Досвід роботи:
2022 – дотепер A. Stephanides and Son Luxury Goods Ltd. Retail Operations Manager. Нікосія, Лімасол, Кіпр. (www.stephanides.com) Rolex, Patek Philippe, Chopard, Boucheron, Tudor, Tag Heuer
- Визначення нових бізнес-рішень і стратегії
- Визначення плану розвитку роздрібної торгівлі
- Створення та впровадження інструкцій та процедур роздрібної торгівлі
- Підтримка ексклюзивного середовища класу люкс
- Надання ексклюзивного сервісу в магазинах компанії
- Набір, навчання та розвиток торгового персоналу компанії
2022 Kul-t Boutiques, Thanos Group. Retail Manager. Нікосія, менеджер бутіків Mediterranean City Of Dreams (www.kult.com.cy)
• Досягнуті цілі продажів у вибраних магазинах (Kul-t Anassa, Kul-t Nicosia)
• Навчання та розвиток торгового персоналу
• Робота безпосередньо з VIP клієнтами бутиків
• Розробка ввідного курсу компанії, стандартів роботи та плану розвитку компанії

2019 – 2022 Crystal Group Ukraine. Customer Satisfaction Director, VIP customer manager (www.crystalgorup.ua) Omega, Tag Heuer, Brequet, Hublot, Messika, Roberto Coin, Graff – ексклюзивно, IWC, Tudor, Breitling, Zenith тощо
• Підтримка відносин з клієнтами бутика Crystal St. Sophia
• Нагляд за ефективністю обслуговування клієнтів бутика
• Сприяння комунікації між бутиком, клієнтами та бренд-менеджерами
• Своєчасне та професійне вирішення скарг, проблем та питань клієнтів.
2018 Petit Tresor Bags. Sales and Marketing Director (www.petittresor.it)
• Розроблена стратегія продажів торгової марки
• Розроблені сезонні колекції
• Ідентифіковані ключові ринки, почата співпраця із міжнародними агенціями з розвитку дистрибуції продукції класу люкс
• Впроваджена маркетингова стратегія відповідно до довгострокової стратегії компанії

2017 Charisma Fashion Group. Marketing and Business Development Director (www.charisma.ua)
• Розроблена стратегія роздрібної торгівлі компанії
• Переглянутий та вдосконалений існуючий brand mix
• Впроваджена нова маркетингова стратегія. Розроблена стратегія інтернет комунікації
• Проведені тренінги персоналу з церемонії продажу, презентацій колекцій, мерчендайзингу та візуальних комунікацій

2016 – 2017 LMG Group, Mercedes Benz Kyiv Fashion Days. Head of Retail Department
• Відкрито 5 корнерів українських дизайнерів у ЦУМ, Києв, загальною площею 140 кв.м. Досягнуті цілі продажів на вході
• Створена ефективна операційна система, яка дозволила організувати поставки безпосередньо з шоу-румів дизайнерів
• Відібраний персонал відділу продажів, проведені тренінги з продажу, презентації продукції та дизайнерів

2016 – until now FashionHub UA, Managing Partner (www.fashionhub.com.ua)
• Робота з проектами розвитку роздрібної торгівлі з окремими українськими дизайнерами: підтримка виходу на ринок, розробка сезонних колекцій, бюджетування, маркетингова підтримка, діяльність в Інтернеті

2015 – 2016 Millya Group Cyprus. First Boutique Limassol. Billionaire Italian Couture Geneva. Cyprus Premium Outlet Limassol. Consultant to CEO (www.firstbtq.com)
• Розроблена корпоративна рітейл стратегія
• Підготовлений персонал з продажу
• Впроваджені корпоративні стандарти роботи
• Проведені buying кампанії в Мілані. Brioni, Kiton, Salvatore Ferragamo, Loro Piana (бюджет до 2 млн євро)
• Впроваджена система управління VIP клієнтами, Su Misura з Brioni. Збільшення кількості прийнятих замовлень на 20%

2013 – 2015 Luxury Retail Professionals. Київ
• Рітейл аудит окремих місцевих люкс дистриб'юторів
• Розроблений корпоративний стиль для банківського сектору
• Приватний шопінг для російських клієнтів Forbes 100 із сезонним бюджетом понад 250 000 євро (лише на одяг)
2011 – 2013 Helen Marlen Group. Passage 15 Man. Київ. Store Manager. Senior Menswear Buyer (www.helen-marlen.com)
• Опрацьована нова стратегія мультибрендового магазину чоловічого одягу Passage 15. Проведена реконструкція флагманського магазину чоловічого одягу площею 200 кв.
• Проаналізований та модернізований існуючий brand mix, проведені сезонні buying кампанії в Італії (Tom Ford, YSL, Boglioli, Giorgio Armani, Loro Piana, Moncler, Lanvin, Salvatore Ferragamo)
• Контроль за бюджетуванням магазинів. Впроваджена система оцінювання ефективності магазинів. Досягнутий запланований план беззбитковості
• Контроль і розвиток 10 працівників відділу продажів, запровадження нових критеріїв оцінки на основі результативності
2011 Maas Markets Ltd. Kyiv. Senior Consultant.
• Розробка пілотних retail концепцій для італійських брендів, початок їх розповсюдження через мережу прямих магазинів у київських торгових центрах
• Проведення тренінгів та семінарів для професіоналів модної retail торгівлі (Україна, Білорусь, Кіпр)
2000 – 2011 LLC MTI, MTI Fashion. Head of luxury sales department, Ermenegildo Zegna and Bally Ukraine Retail Manager (www.zegna.com, www.bally.com)
• Відкрито 3 монобрендових франчайзинг бутіка в Україні: Київ 150 кв.м, Дніпро 120 кв.м, Одеса 100 кв.м. Відкрито бутік Bally у Дніпрі. Відкритий аутлет-магазин у Києві 200 кв.м.
• Створена ефективна операційна система відповідно до стандартів Ermenegildo Zegna та Bally
• Контроль та проведення buying кампаній у Мілані (бюджет до 1.5 млн євро щорік)
• Контроль за виконанням бюджету відділу продаж (більш за 2 млн. Євро). Оцінка ефективності роботи 7 бутіків
• Контроль маркетинг стратегії
• Контроль мотивації та розвитку торгівельного персоналу

1998 – 1999 Stimorol Representative Office, Ukraine. National Sales Director.

1998 ZAO Cadbury Russia. Regional Sales Manager – Belarus, Ukraine, Moldova.

Освіта:
1982 – 1989
Мінський державний педагогічній інститут іноземних мов
Факультет перекладачів. Англійська та французька мови
1994 – 1995
University of Central Lancashire, Lancashire Business School, Preston, UK.
MA in International Business

Курси та тренінги:
1992 - CEFRI, Paris. France. Economie de marche.
1996 - Cadbury. Birmingham. UK. Sales Management Courses.
2000 - Ermenegildo Zegna Flagship Store. Milan. Sales training
2000 - Ermenegildo Zegna Store. Vienna. Selling flow training
2000-2010 - Various Ermenegildo Zegna product and selling technique courses. Milan. Trivero. Kyiv
2019 – Omega watches – Sales Academy
2020 – Messika – Art of Sales

Додаткова інформація:
Суддя Best Fashion Award.
Експерт Українського Фонду Культури.
Постійний ведучий та спікер різних міжнародних та місцевих retail конференцій.
Постійний колумніст на thepage.ua, nv.ua, elle.ua/man, www.korrespondent.net
Українська, англійська, французька

15/03/2023

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: