Resume from April 28, 2024 PRO

Андрій

Оператор call-центра

Employment:
Part-time.
Age:
33 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор call-центра

from 12.2023 to now (5 months)
Національний оператор, ТОВ, Вся Україна (Послуги для населення та бізнесу)

Здійснення дзвінків по гарячій базі. Лідогенерація.

Оператор call-центра

from 09.2023 to 10.2023 (1 month)
Аутсорсинговий відділ продажу, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Здійснення холодних дзвінків у компанії по готовій базі з пропозицією надання послуг від компаній клієнтів та відбір зацікавлених організацій на даний момент чи на байбутнє.

Оператор call-центра

from 04.2019 to 08.2019 (4 months)
ПриватБанк, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Прийом вхідних дзвінків, надання консультації по продуктам банку, вирішення проблемних питань.

Оператор call-центра

from 03.2018 to 03.2019 (1 year)
СВ-Клуб, оздоровчо-розважальний комплекс, Хмельницький (Готельно-ресторанний бізнес)

Прийом вхідних дзвінків, надання консультацій по послугам, здійснення пошуку нових клієнтів шляхом обзвону холодної бази

Education

Хмельницький національний університет

Гуманітарно-педагогічний, Хмельницький
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Спеціаліст з охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування.

Knowledge and skills

Ведення CRM Гарна дикція Редагування текстів Уважність Креативність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average

Additional information

Шукаю стабільну роботу дистанційно з гарантованою виплатою очікуваного розміру заробітної плати. Розраховую на довготривалу трудову діяльність з передбаченим кар'єрним зростанням. До роботи ставлюсь серйозно з постійним розвитком та вдосконаленням. Навантаження на попередніх посадах залежало від тривалості дзвінків та зручності srm системи. Середня кількість дзвінків 90-150 при тривалості дзвінка до 5 хв. Продуктивність роботи залежить від злагодженої системи роботи з клієнтами у програмному забезпеченні.
Є наявність пк, провідного інтернету та гарнітури.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: