Андрій
Оператор call-центра
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Khmelnytskyi
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9531655
Work experience
Оператор call-центра
from 12.2023 to now
(5 months)
Національний оператор, ТОВ, Вся Україна (Послуги для населення та бізнесу)
Здійснення дзвінків по гарячій базі. Лідогенерація.
Оператор call-центра
from 09.2023 to 10.2023
(1 month)
Аутсорсинговий відділ продажу, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
Здійснення холодних дзвінків у компанії по готовій базі з пропозицією надання послуг від компаній клієнтів та відбір зацікавлених організацій на даний момент чи на байбутнє.
Оператор call-центра
from 04.2019 to 08.2019
(4 months)
ПриватБанк, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)
Прийом вхідних дзвінків, надання консультації по продуктам банку, вирішення проблемних питань.
Оператор call-центра
from 03.2018 to 03.2019
(1 year)
СВ-Клуб, оздоровчо-розважальний комплекс, Хмельницький (Готельно-ресторанний бізнес)
Прийом вхідних дзвінків, надання консультацій по послугам, здійснення пошуку нових клієнтів шляхом обзвону холодної бази
Education
Хмельницький національний університет
Гуманітарно-педагогічний, Хмельницький
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)
Спеціаліст з охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування.
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — average
Additional information
Шукаю стабільну роботу дистанційно з гарантованою виплатою очікуваного розміру заробітної плати. Розраховую на довготривалу трудову діяльність з передбаченим кар'єрним зростанням. До роботи ставлюсь серйозно з постійним розвитком та вдосконаленням. Навантаження на попередніх посадах залежало від тривалості дзвінків та зручності srm системи. Середня кількість дзвінків 90-150 при тривалості дзвінка до 5 хв. Продуктивність роботи залежить від злагодженої системи роботи з клієнтами у програмному забезпеченні.
Є наявність пк, провідного інтернету та гарнітури.
More resumes of this candidate
Remote
Higher education
Education: 01.2008 - 01.2013: Гуманітарно-педагогічний (Хмельницький національний університет)....
Remote
Higher education · Part-time
Education: 01.2008 - 01.2013: Гуманітарно- педагогічний (Хмельницький національний університет)....
Remote
Higher education · Part-time
Education: 01.2008 - 01.2013: Гуманітарно-педагогічний (Хмельницький національний університет)....
Similar candidates
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Remote, Mykolaiv
Оператор call-центру, оператор чата
Remote
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 UAH, Remote, Nikopol
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 UAH, Remote, Chernihiv
Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру
Remote, Kharkiv
Оператор call-центра
Remote, Odesa