Resume from April 21, 2023 File

Олеся

Адміністратор, керівник

Age:
34 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Балик Олеся Русланівна
Керівник, адміністратор
Мобільний телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ел. Пошта
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Вік
33 роки

Проживання
Одеса

Бажана заробітна плата
20 000 грн

Громадянство
Україна

Сімейний стан
Заміжня, дітей немає

Освіта
Основна: 2011 – Одеський Національний Університет ім. Мечникова. Спеціальність – біолог, вчитель біології та хімії.

Досвід роботи
2008-2018 рік – вчитель біології Слобідського НВК, Роздільнянського району, Одеської області.

• Брала участь у заочних наукових конференціях з біології, природознавства, районних семінарах та тренінгах;
• Була класним керівником;
• 2 роки (2014-2016) займала посаду заступника директора з виховної роботи;
• Брала участь у районних та обласних конкурсах з виховної роботи, де займала призові місця.

Отримані навички:
• Наявний досвід роботи з дітьми та батьками різних вікових груп;
• Ініціативність;
• Уміння аналізувати і планувати власну діяльність;
• Вміння працювати з великим об’ємом інформації.

2019-2021 – адміністратор суші-цеха піцерії «Лимон», місто Роздільна, Одеської області.

• Брала участь у створенні та формуванні меню. Розробляла нові позиції. Складала технологічні карти;
• Сформувала документацію, звітність;
• Контролювала термін придатності та умови зберігання продуктів;
• Проводила інвентаризації;
• Зіставляла графіки роботи співробітників;
• Формувала заявки на закупівлю товару;
• Контролювала стан робочого місця у відповідності санітарних норм;
• Брала участь у створенні команди суші-цеха. Проводила співбесіди та стажування. Виступала у ролі наставника. Періодично проводила перевірку знань свого колективу. В результаті – сформовано дві команди (4 та 2 чол.), одна з яких працює вже 4 рік в одному складі(4 чол.)

Отримані навички:
• Швидкість виконання роботи;
• Витривалість;
• Вміння слухати, давати компетентні поради, знаходити підхід до клієнтів;
• Навички обслуговування людей, вміння виявляти тактовність і толерантність.
Знання ПК: рівень впевненого користувача (пакет MS Office, Internet, E-mail)

Професійні та інші навички
1. вміння організовувати роботу, планувати, приймати рішення;
2. здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення;
3. приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно;
4. ефективно управляти часом і людьми, що знаходяться в підпорядкуванні (до 20 осіб);
5. комунікативні навички, вміння завоювати довіру колег, партнерів і вищого керівництва;
6. застосовувати мотиваційні програми;
7. уміння працювати у віртуальному середовищі (віддалено);
8. Особисті риси характеру – стресостійкість, цілеспрямованість, витривалість, чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість.

Додаткова інформація
Водійське посвідчення: так, досвід водіння 3 роки
Власне авто: ні
Можливість відряджень: так
Наявність закордонного паспорту
Хобі: подорожувати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: