Resume from April 19, 2023 File

Alexander

Керівник виробництва

Age:
55 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вербовий Олександр Володимирович
Заявка на посаду: Директор з транспорту та логістики
__________
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) (мобільний)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 19.09.1968
Сімейний стан: одружений, двоє дітей.

Освіта:
1992-1998гг. Національний Аграрний університет. Факультет - економіка та управління в галузях АПК.
2021- 2023 ТОВ «Євротрейд», що входить до складу ГК «Морський Дім»-інгрідієнти для суші та азіатської кухні
Компанія Морський Дім- провідний постачальник кулінарних трендів і інгредієнтів суші для різних кухонь світу. Асортимент представлений продукцією кращих виробників Японії, Китаю, Бангладеш, В’єтнаму, Тайланду, Індонезії, США та Франції.
Посада : Керівник складського господарства. Функціональні обов'язки:
• Організація безперебійної роботи складського господарства в сучасних складах класу А + з обширною номенклатурою (складу готової продукції , складу охолодженної продукції та низькотемпературного складу (-18С) загальною площею 5000 кв.м
• Управління складським персоналом (до 45 чоловік: комірники, вантажники, маркувальниці, водії спецтехніки);
• Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, контроль відвантаження продукції за системою FIFO.
• Контроль доставки продукції дистриб'юторам кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері Ін тайм і ін);
• Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки (електронавантажувачі , річтраки STILL Yale та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»)
• Контроль робочого часу співробітників (табелювання)
• Підбір та навчання нових співробітників складу;
• Облік руху ТМЦ в 1С: Бухгалтерія 8.2.
• Організація робіт з прийому продукції по поверненню, обміну, рекламацій від дистриб'юторів і мереж з оформленням відповідної документації;
• Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
• Контроль своєчасності відвантажень продукції на мережі METRO, AUCHAN, SILPO, Fozzy Group.
• Контроль коректності нарахування комунальних платежів та орендної плати від орендодавця.
• Організація та проведення процедури держаної реєстрації спецтехніки компанії у Держпраці
• Координація роботи з внутрішніми відділами Компанії-логістика, маркетинг, бухгалтерія, продажу та IT відділом.
• Участь до поетапного переходу на сучасну систему складського обліку BAS ERP ( топологія складських площ (в графічному вигляді), уніфікація номенклатури товару )
• Аудит бізнес-процесів для формування технічного завдання програмістам;

2021-2021 ТОВ «Пісківський завод скловиробів» PGP Glassworks
Виробництво високоякісної скляної продукції для пивної, слабоалкогольної, лікеро-горілчаної винної, безалкогольної та консервної галузей.
Директор з транспорту і логістики. Функціональні обов'язки:
• Керівництво роботою відділу по ефективному розподілу робочих ресурсів для виконання виробничих завдань;
• Досвід управління великим колективом від 100 осіб (вантажники, майстри дільниць, водії спецтехніки, начальник транспортного цеху, начальник складу, комірники складу готової продукції і матеріального складу, співробітники відділу збуту)
• контроль своєчасного профілактичного обслуговування та ремонту навантажувачів STILL, TOYOTA, LINDE для забезпечення безперервного циклу виробництва;
• Контроль витрат ПММ для спецтехніки згідно встановлених норм
• Контроль за дотриманням підлеглими вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії на робочому місці.
• Взаємодія зі структурними підрозділами компанії (відділ продажів, відділ МТО, бухгалтерія та фінанси)
• Контроль виконання плану перепакування готової продукції.
• Контроль внутрішніх переміщень готової продукції між майданчиками зберігання
• Забезпечення ефективного і раціонального розміщення готової продукції на орендованих площах поза територією заводу (9 майданчиків, сумарною площею більше 60000 кв.м)
• Співпраця з представником орендодавця по адміністративно-технічних питань щодо орендованих площ;
• Контроль коректності нарахувань щомісячних комунальних платежів від орендодавців (водопостачання і каналізація, подача електроенергії)
• Аналіз і оптимізація процесів спрямованих на підвищення пропускної спроможності складських майданчиків;
Контроль своєчасного вивезення ТПВ та вторинної сировини з території заводу;
• Узгодження договорів оренди та внутрішніх перевезень у Керівництва .
• Контроль коректного відображення руху готової продукції і матеріалів в обліковій системі 1С
• Контроль наявності на під'їзних шляхах ж / д станції вагонів з сировиною (кварцовий пісок, вапняк, шпат, доломіт) для виробництва;
• Контроль забезпечення своєчасної подачі вагонів під вивантаження для мінімізації простою і накладення штрафних санкцій;
• Проведення щотижневих нарад з підлеглими керівниками відділів по поточним виробничим виробничим завданням;
• Складання щомісячного фінансового плану витрат відділу для затвердження Керівництвом Компанії
• Розробка концепції проекту впровадження системи управління складом WMS (проведення топології складських площ, формування робочої групи і участь в складанні технічного завдання програмістам)
• Підготовка презентації відділу логістики для проходження незалежного аудиту.

2018-2020 рр Група компаній RODINA. ТОВ «RODINA ENERGY GROUP» - альтернативна енергетика. Повний цикл реалізації проектів з відновлюваних джерел енергії (ВДЕ) на ринках Східної Європи та СНД. Зареєстрований партнер компанії ENERPARC AG.
Завідувач складами групи компаній. Функціональні обов'язки:
• Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску матеріалів і комплектуючих, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ
• Контроль доставки інструменту, витратних матеріалів та комплектуючих на об'єкти будівництва кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері та ін);
• Забезпечення збереження матеріальних цінностей, організація і участь у проведенні планових та позапланових інвентаризацій на складі;
• Створення посадових інструкцій для підлеглих;
• Визначення потреби в спецтехніки та підбір оптимальної конфігурації відповідно до виробничої необхідності; придбання на тендерній основі газового вилочного навантажувача концерну «STILL»;
• Відрядження по Україні для проведення інвентаризацій на об'єктах будівництва;
• Забезпечення та контроль своєчасного сервісного обслуговування електроінструменту HILTI;
• Контроль за дотриманням вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки і виробничої санітарії при складі;
• Облік руху ТМЦ та ОС в программі 1С: Бухгалтерія 8.2;
• Співпраця з представником орендодавця по адміністративно-технічних питань щодо орендованих площ;
• Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
• Організація і проведення у встановлений термін зміни дислокації складу;

2018-2018 рр. ТОВ «ТД СВІТ АГРО» - реалізація кормових добавок і вакцин для тваринництва і птахівництва. Заступник директора з господарської діяльності. Функціональні обов'язки:
• Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, контроль відвантаження продукції за системою FIFO.
• Проведення первинних і повторних інструктажів з техніки безпеки, пожежної безпеки і охорони праці;
• Контроль доставки продукції дистриб'юторам кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері Ін тайм і ін);
• Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»)
• Аналітика та оптимізація існуючих бізнес-процесів на складі;
• Написання посадових інструкцій для співробітників складу;
• Підготовка презентації проекту оптимізації обліку руху продукції в 1С 8.2
• Ведення статистики ремонту автотранспорту служби доставки компанії.

2011-2018 рр. ТОВ «ШТРАУС УКРАЇНА», яке входить до міжнародної групи Strauss Group (FMCG) та спеціалізується на виготовленні та реалізації в Україні та кавової продукції брендами FORT, Ambassador, Totti Coffee Чорна Карта, Elite Health Line і професійного кавового обладнання. Начальник складу. Функціональні обов'язки:
Складська логістика:
• Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, контроль відвантаження продукції за системою FIFO.
• Забезпечення збереження матеріальних цінностей, організація і участь у проведенні планових та позапланових інвентаризацій
• Організація і проведення у встановлений термін зміни дислокації складу;
• Організація безперебійної роботи з «нульового циклу» складського господарства в сучасних складах класу В + з обширною номенклатурою (складу готової продукції загальною площею 3600 кв.м і сировинного складу 800 кв. М)
• Контроль міжскладських переміщень ТМЦ;
• Досвід управління складським персоналом (до 30 чоловік: комірники, вантажники, відбірники замовлень, маркувальниці, водії спецтехніки, відділ обробки замовлень);
• Контроль робочого часу співробітників (табелювання)
• Підбір та навчання нових співробітників складу;
• Облік руху ТМЦ в 1С: Бухгалтерія 8.2.
• Організація робіт з прийому продукції по поверненню, обміну, рекламацій від дистриб'юторів і мереж з оформленням відповідної документації;
• Співпраця з представниками ТПП України і утилізаційними компаніями, про проведення незалежної експертизи товарів, які не придатні для подальшої реалізації і підлягають утилізації;
• Участь в бюджетуванні складу;
• Проведення первинних і повторних інструктажів з техніки безпеки, пожежної безпеки і охорони праці;
• Контроль за дотриманням вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки і виробничої санітарії при складі;
• Визначення потреби в спецтехніки та підбір оптимальної конфігурації відповідно до виробничої необхідності; придбання на тендерній основі навантажувачів і ричтраков концерну «STILL»;
• Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»);
• Успішний досвід проходження перевірки складу з боку контролюючих органів (ВБЕЗ); аудиту KPMG.
• Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
• Контроль своєчасності відвантажень продукції на мережі METRO, AUCHAN, BILLA, ATB, MEGAMARKET, Fozzy Group.
• Організація ведення документообігу на складі і контроль його виконання;
• Координація роботи з внутрішніми відділами Компанії-логістика, маркетинг, бухгалтерія, продажу та IT відділом.
• Участь і успішний запуск проекту інтернет торгівлі E-Commerce;
Автоматизація обліку (система управління складом WMS)
• Визначення топології складу (в графічному вигляді);
• Аудит бізнес-процесів для формування технічного завдання програмістам;
• Організація підготовки складу для впровадження WMS (маркування зон, стелажів, осередків, прольотів);
• Участь в тестуванні і запуску апаратно-програмного комплексу по автоматизації складського обліку;
Транспортна логістика
• Організація доставки продукції дистриб'юторам кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері Ін тайм і ін);
• Забезпечення технологічної єдності транспортно-складського процесу.
• Ефективне використання транспортних засобів компанії;
• Визначення раціональних маршрутів доставки внутрішнім транспортом для мінімізації термінів доставки вантажів.
• Контроль коректності виставлених рахунків за транспортні послуги від перевізників.

Адміністративно-господарська діяльність.
• Співпраця з представником орендодавця по адміністративно-технічних питань щодо орендованих площ;
• Контроль коректності нарахувань щомісячних комунальних платежів від орендодавця (водопостачання і каналізація, подача електроенергії, вивезення ТПВ, в'їзду та стоянки автотранспорту);
• Організація проведення поточного ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт;
• Пошук підрядників для проведення ремонтних і будівельних робіт в складських приміщеннях (виготовлення та встановлення модульних конструкцій СЦ і відділу обробки замовлень, систем кондиціонування і вентиляції.)

2007-2007рр Корпорація «ЕТАЛОН» провідний спеціаліст департаменту логістики. Функціональні обов'язки:
• Пошук потенційних орендарів на складські площі;
• Участь в проекті реконструкції існуючих площ під вимоги орендарів;
• Пошук постачальників стелажного обладнання на тендерній основі;
• Пошук підрядників для проведення ремонтних робіт в складських приміщеннях;
• Ведення та контроль виконання договорів з підрядниками і орендарями.
• Організація технічного обслуговування приміщень, які вже знаходяться в експлуатації.
2001-2006 рр ТОВ «Еліт Україна» яке спеціалізувалося на реалізації зернового і меленої кави ТМ "Elite Platinum", "Fort", "Roberto Totti" і "Lavazza" .Завідуючий складом. Функціональні обов'язки:
• Керівництво роботи складу з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ (загальна площа1200 кв.м);
• Підбір та навчання нових співробітників; досвід управління колективом (4 людини)
• Забезпечення збереження ТМЦ, проведення інвентаризацій;
• Придбання вантажної техніки STILL і допоміжного обладнання на тендерній основі
• Придбання та монтаж стелажного обладнання для оптимізації використання складської площі.
• Проведення первинних і повторних інструктажів з техніки безпеки, пожежної безпеки і охорони праці;
• Впровадження встановленого документообігу на складі;
• Забезпечення витратними матеріалами та інвентарем, адміністративно-господарська діяльність.
2000-2001рр. ПІІ «Папастратос Україна» Виробництво та реалізація тютюнових виробів марки «PRESIDENT» і «PRESIDENT LIGHT». Адміністратор складу. Функціональні обов'язки:
• Організація приймання, зберігання і відвантаження готової продукції та рекламних матеріалів;
• Забезпечення збереження ТМЦ на складі;
• Контроль руху ТМЦ в обліковій програмі «Галактика»;
• Організація проведення вантажно-розвантажувальних робіт (складський аутсорсинг);
• Участь в проведенні планових та позапланових інвентаризацій;
• Оформлення встановленої звітності.
Додаткові відомості
• Вміння працювати з великим об'ємом інформації в режимі багатозадачності;
• Здатність працювати «під тиском», приймати рішення по виробничим завданням відповідно до повноважень займаної посади і нести відповідальність за них.
• Досвід впровадження і ключові навички роботи з системою управління складом (WMS).
• Впевнене володіння ПК (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, Bitrix24) знання 1С 8.2 з правами, згідно займаної посади;
• Володіння мовами: російська, українська - вільне володіння, англійська, німецька -початковий рівень;
• Посвідчення водія категорії «ВСD» стаж водіння 35 років;
• Комунікабельність, стресостійкість, гнучкість , толерантність, не конфліктність, уважність до деталей, вміння розставляти пріоритети дій ; навички планування.
• Усна і письмова ділова лексика;
• Знання первинної бухгалтерії та документообігу.
• Відсутність шкідливих звичок, прихильник ЗСЖ.
• Участь в одноденному семінарі по методології бережливого виробництва LEAN ( завод вентиляційного обладнання AEROSTAR ) у листопаді 2021 року
Хобі та інтереси:
• Фотографія, автомобілі, велосипед, оздоровча ходьба і біг.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: