Наталія
Юрист, державний службовець, керівник
- Age:
- 34 years
- City:
- Zhashkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9577463
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
В о л о ш и н аН а т а л і я
32 роки
Контакти:
тел. [
(месенджери – Вайбер, Телеграм) e-mail: [
Місце проживання: Київська область, м. Ірпінь (готова до переїзду)
МЕТА РЕЗЮМЕ – відклик на розміщену пропозицію по роботі (вакансію).
Очікуваний рівень заробітної плати – від 12000 грн.
ДОСВІД РОБОТИ:
близько 1-го року юридичної практики; більше 1-го року досвід асистента/помічника; 2 роки у сфері державного сервісу; в «декреті» протягом 3-х років у вільний час здійснювала юридичне консультування онлайн, підробітки та т.і.; вела бізнес-проекти «на дому».
Далі надається детальний опис виконуваних обов’язків та функцій, ключові компетентності по кожному досвіду роботи.
Посада/функціїМісце роботиНапрямок роботи, сфераПеріод роботи
home business,
бізнес-проекти
«на дому»
Сфери:
Домашня кулінарія;
Аеродизайн.
Інтернет-торгівля, handmade, робота на себе «на дому»
[ 02.2020- (…) ]
створення та ведення груп у Вайбер, профілів у Фейсбук, Інстаграм;
створення контента та наповнення торгових сайтів;
створення і копірайтинг рекламних та мотиваційних текстів;
ведення обліку запасів товару та матеріалів (внутрішній облік та відповідні розділи сайтів);
приймання, обробка та закриття замовлень товару (в телефонному режимі, через Вайбер/Дірект);
формування замовлень матеріалу (сировини) у постачальників;
безпосереднє виробництво продукції на виконання замовлень клієнтів;
опрацювання логістики доставки замовлень;
зворотній зв’язок по виконаних замовленнях.
Головний спеціаліст відділу обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці
Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради
Державна сфера[ 08.2018- 01.2020 ]
прийом громадян, розгляд звернень, листів, скарг громадян. Прийом документів від громадян для виконання функцій відділу. Надання правових висновків та консультацій з вказаних питань;
формування та ведення справ по громадянам, які перебувають на обліку відділу;
підготовка та проведення комісій щодо встановлення, зміни, позбавлення пільгових і особливих статусів, надання компенсацій, забезпечення житлом, матеріальною допомогою та ін. Надання правових висновків та консультацій з вказаних питань;
контактування та співробітництво з органами, установами, підприємствами, організація та контроль виконання ними соціально-економічних заходів щодо громадян, звітування щодо виконання. Укладання відповідних договорів, контроль їх виконання;
Перебувала у декретній відпустці, у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3 років, далі доглядала за дитиною у зв’язку з відсутністю місць у ЗДО.
У вільний час були підробітки, мережевий маркетинг, інтернет торгівля (міні-проекти), консультування онлайн з правових питань.
[03.2015-08.2018]
1. Асистент керівника/секретар - 40%;
2. помічник юриста
- 35%;
3. Помічник менеджера з транспортної логістики – 25%. Обов’язки вказані від основних, актуальніших до побічних та давніших
1.
ГРУПА КОМПАНІЙ
«ЕКСІМАГРОКОМ», ТМ ВОЛІЯ, м.Київ
Агропромислова група компаній. Виробництво та оптова торгівля рослинною олією та жирами; будівництво виробничих потужностей; вантажні перевезення
[05.2013–02.2015]
організація та забезпечення роботи структурних підрозділів компанії, робочого місця керівника;
контроль виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника компанії;
прийом і перевірка документів, переданих на підпис керівника, редагування та узгодження таких документів із керівником компанії та відповідальними співробітниками;
організація та забезпечення участі у нарадах, переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах;
організація прийому відвідувачів офісу, забезпечення телефонної комунікації керівника компанії;
контактування із фізичними та юридичними особами, із контрагентами компанії, державними органами, з інших питань у справах керівника компанії;
виконання доручень керівника компанії;
виконання кадрової роботи;
організація відряджень керівника компанії;
організація діловодства компанії, адміністрування кореспонденції компанії та керівника;
2.
договірна робота – розробка проектів договорів, здійснення правової експертизи сторонніх договорів, проведення переговори з контрагентами, супроводження укладання, внесення змін, розірвання договорів, консультування з питань договірних відносин;
розробка та забезпечення виконання внутрішніх розпорядчих документів підприємства (протоколи зборів, накази, положення тощо);
підготовка різноманітних документів правового та комерційного характеру;
робота із претензійними вимогами, рекламаціями;
виконання доручень юриста компанії;
3.
забезпечення організації транспортних перевезень по Україні, країнам СНД та Європи;
складання та контроль дотримання транспортних маршрутів;
забезпечення документів для виконання транспортних перевезень;
договірна робота із контрагентами;
представлення інтересів транспортного відділу компанії у співпраці із фізичними особами, підприємствами, установами, організаціями, із контролюючими органами;
аналіз законодавства та надання консультацій з питань діяльності транспортного відділу компанії.
ЮрисконсультУправління державної
казначейської служби України у м. Ірпінь
ведення договірної роботи;
досудове врегулювання спорів;
підготовка претензій;
організація документообігу;
моніторинг законодавства;
консультування з правових питань.
Державна сфера[08.2012–03.2013]
Помічник нотаріусаІрпінська міська
державна нотаріальна контора
нотаріальна діяльність[01.2012–03.2012]
надання нотаріальних послуг клієнтам, підготовка документів;
ведення нотаріального архіву;
робота з електронними реєстрами Мін'юсту;
виїзди за дорученням нотаріуса для підготовки документів та нотаріальних дій у клієнтів;
розроблення та забезпечення виконання внутрішніх документів;
договірна робота – розробка проектів договорів, правова експертиза сторонніх договорів, переговори з клієнтами, супроводження укладання, внесення змін, розірвання договорів, консультування з питань договірних правовідносин;
підготовка різноманітних документів правового характеру;
супроводження правочинів з купівлі-продажу, оренди нерухомого майна, в тому числі, комерційного.
Секретар судового засідання (під час навчання)
Гайсинський районний суд Вінницької області
судова влада[05.2011- 07.2011]
виконання обов'язків секретаря судового засідання.
Рекомендації та контакти попередніх роботодавців (безпосередніх керівників) повідомляю за запитом (після попередньої співбесіди).
ОСВІТА: 2007–2012: Національний університет державної податкової служби України, м. Ірпінь, Київська обл. Юридичний факультет. Спеціальність «Правознавство». Здобула кваліфікаційний рівень – магістр права.
КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: порядність, цілеспрямованість, наполегливість, комунікабельність, самокритичність, здатність швидко навчатись та засвоювати інформацію.
ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ:
Користування ПК, інтернет-ресурсами, офісними та іншими комп’ютерними програмами, поштовими клієнтами, правовими електронними системами, державними електронними порталами та реєстрами; досвід роботи із специфічним програмним забезпеченням державних установ;
Досвідчений користувач соціальних мереж, в тому числі, у комерційному застосуванні;
Вільне володіння українською (рідна), російською мовами;
Англійська мова – Intermediate, польська мова – ускладнений початковий рівень;
Водійське посвідчення категорії «В».
ІНШЕ: Сімейний стан - незаміжня; є дитина 7 років.
Без шкідливих звичок. З можливістю переїзду по Україні. Питання відряджень готова обговорювати.
Similar candidates
Директор підприємства, фінансовий директор
80000 UAH, Zhashkiv, Haisyn
,
more 4 cities
Руководитель
30000 UAH, Zhashkiv, Zaporizhzhia
,
more 3 cities
Охранник, начальник охраны
Zhashkiv, Kyiv, Lysianka
Керівник, бухгалтер, менеджер
Zhashkiv