• PRO

Вікторія

Офісний працівник

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Okhtyrka

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора з економічних питань

from 04.2021 to 09.2022 (1 year 5 months)
КНП "Великописарівська лікарня", Велика Писарівка (Фінанси, банки, страхування)

До моїх обов"язків входило:
1.Планування економічних і фінансових показників діяльності підприємства (складання фінансового плану).
2.Розробка економічного планування, розрахунки економічної ефективності, заходів щодо впровадження нової
техніки і технології, наукової організації праці.
3.Методичне керівництво та організація роботи по впровадженню, вдосконаленню та розширенню сфери
внутрішньогосподарського обліку.
4.Вдосконаленню організації виробництва, підготовка пропозицій, спрямованих на підвищення
продуктивності праці та ефективності виробництва (затвердження\узгодження, розробка цільових програм).
5.Забезпечення контролю за дотриманням планової і фінансової дисципліни.
6.Укладення договорів.

Директор

from 01.2021 to 03.2021 (2 months)
КУ "Ценьралізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту", Велика Писарівка (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

До моїх обов"язків входило:
1.Організація роботи бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку
всіх господарських операцій.
2.Контроль працівників, забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку
первинних документів.
3.Брала участь у складанні, підготовці та поданні періодичної звітності, до органів вищого рівня у
відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями.
4.Здійснення заходів щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан,
результати діяльності та рух коштів підприємства(перерахування податків та зборів\ розрахунки з іншими
кредиторами відповідно до договірних зобов'язань).
5.Здійснювала контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням
матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
6.Керування працівниками бухгалтерського обліку підприємства та розподіл між ними посадових завданньта
обов'язків.
7.Ознайомлення працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які
стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

"Спеціаліст відділу обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів"

from 03.2016 to 01.2021 (4 years 10 months)
Управлінні Державної казначейської служби України, Велика Писарівка (Фінанси, банки, страхування)

21.06.2019 Нагороджена грамотою голови Великописарівської РДА з нагоди "Дня державної
служби"
До моїх обов"язків входило:
1.Облік даних про рух грошових коштів,стежити за правильністю обліку даних про рух грошових коштів,
звірка залишків коштів на рахунках (контроль, проводки, облік в базах даних).
2.Ведення реєстру «непогашених платежів».
3.Створення звіту "виписки" (контроль, перевірка заборгованості).
4.Відстеження платежів, надання виписки по рахунках суміжним відділам.
5.Складання щомісячних звіти про залишки грошових коштів на поточних рахунках, надання їх суміжним
відділам за запитом.
6.Замовлення ліміту.

"Касир-менеджер з операцій"

from 12.2011 to 01.2016 (4 years 1 month)
ПАТ КБ "НАДРА" Харківське регіональне управління, Харків (Фінанси, банки, страхування)

1.Здійснення операції, пов’язані з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу.
2.Одержання і видавання готівки за кожним прибутковим касовим ордером і видатковим документом в день
їх надходження або видавання.
3.Перевірка наявність і достовірність підпису головного бухгалтера, а на видаткових документах —
дозвільного напису керівника або уповноважених ним осіб, наявність всіх інших реквізитів на прибуткових
касових ордерах та видаткових документах.
4.Видача квитанцій особі, яка здала готівку в касу.
5.Щоденний облік залишка грошових коштів у касі підприємства.

Education

Харківський націоналний аграрний університет ім.В.В.Докучаєва

"Менеджмент організації", Харків
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Additional education and certificates

Цифрограм 2.0

2023
Certificate

Knowledge and skills

  • Відсутність шкідливих звичок
  • Енергійність
  • Ініціативність
  • Самостійність
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Здатність швидко навчатися
  • MS Excel
  • Економічний аналіз виробництва
  • Економічний аналіз продажу

Language proficiencies

  • English — average
  • Polish — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: