Resume from April 27, 2024

Юлия

Модератор, контент-менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Міжнародний університет фінансів

Спеціаліст з фінансів, Київ
Higher, from 2002 to 2004 (2 years)

ДонНТУ

Інженер-еколог
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Language proficiencies

English — average

Additional information

Компанія (Маркетплейс . Роздрібна торгівля товарами-побутовою технікою, електронікою, косметикою, товари для дому)
Посадові обов'язки:
З 05.2021-наст.час Модератор. Перевірка інформації зібраної командою контенту, Перевірка файлів і фото, Організація роботи команди між внутрішніми підрозділами компанії. Проведення навчання нових агентів.

02.2021-05.2021 Контент-менеджер. Пошук і внесення інформації (номенклатура, характеристики, атрибути, опис і фотоконтент) в Excel і на сайт. Наповнення сайту і звірка коректності відображуваної інформації.

Контент менеджер (05.2020 рік-02.2021 рік)
Компанія (інтернет-магазин . Роздрібна торгівля товарами-меблі)
Посадові обов'язки:
Пошук і внесення інформації (номенклатура, характеристики, атрибути, опис і фотоконтент) на сайт, в Бітрікс 24 і 1С Бухгалтерія 1С 8.3. Наповнення сайту і звірка коректності відображуваної інформації.

Бухгалтер (з 2004 року по 2020 рік)
Різні компанії від ПП до ТОВ (торгівля ,виробництво меблів, транспортні послуги та логістика)
Посадові обов'язки:
Контроль документів за надходженнями ТМЦ, перевірка комплектності та правильності розрахунків у первинних документах, формування книги придбання (ТМЦ, ОЗ, послуги). Облік інших необоротних активів, МШП, нематеріальних активів, основних засобів, нарахування амортизації в бухгалтерському та податковому обліку. Відстеження термінів надходження податкових накладних вхідних. Документальне оформлення реалізації продукції та товарів, виписка податкових накладних та формування реєстру податкових накладних. Ведення управлінського обліку. розрахунок фактичних показників діяльності підприємства, формування управлінської звітності. Розрахунок управлінських показників і заробітної плати всіх співробітників. Складання статистичної та аналітичної звітності
Формування платежів у системі "Клієнт-Банк" (гривневі та валютні платежі). Відновлення бухгалтерського обліку в програмі 1С (УПП 8.1) за період липень 2012-березень 2013 по декількох підприємствах. Документальне оформлення посвідчень на відрядження, авансових звітів. Оформлення довіреностей на придбання цінностей. Облік і контроль за витрачанням ПММ на підприємстві (зустрічна звірка з АЗС); обробка подорожніх листів по легкових автомобілях. Робота з договорами. (Бухгалтерія 1С версії 7.7, Бухгалтерія 1С УПП версії 8.1,8.2, 8, 3, Акцент 7.0, Excel)

Додаткова інформація
ПК-просунутий користувач (Windows, Microsoft Office-впевнений користувач, ME-DOC, Бест Звіт, Акцент 7.0, Бухгалтерія 1С 7.7, Бухгалтерія 1С УПП версії 8.1, 8.2, 8.3, клієнт-банк, Ліга Закон), Photoshop-користувач, Google-Таблиці, Бітрікс 24-початковий рівень. Англійська В1 (Intermediate)

Особисті якості
Вмію працювати як в команді, так і самостійно, організувати робочий процес, знаходити потрібну інформацію, розбираюся в кожному процесі досконально, готова постійно вчитися і рости професійно, працюю на результат. Досвід віддаленої роботи (Бітрікс 24, 1С, контент, модерація)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: