• File

Вікторія

Начальник відділу, фахівець з публічних закупівель, інспектор з кадрів

Age:
38 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бєлуха Вікторія
Повна зайнятість

Вік: 37 років
Місто: Біла Церква
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан заміжня, маю 2 дітей (13 і 4 роки)

Досвід роботи:

Начальник відділу з адміністрування та менеджменту
01.06.2015 р. – 23.05.2023 р.
ТОВ «Санаторій-профілакторій «Діброва»
Посадові обов’язки:
• планування роботи відділу та закладу в цілому щодо наповнення потенційними клієнтами;
• пошук, підбір, навчання та адаптація працівників відділу з адміністрування та менеджменту та щоденний контроль виконання поставлених завдань (адміністратори, менеджер з реклами, менеджер з продажу, адміністратор бази даних). В підпорядкуванні 8 осіб.
• підготовка тендерної документації та повний супровід учасника закупівлі від подання пропозиції до підписання договору про закупівлю. Підготовка договору та контроль виконання умов договору.
• співпраця з управліннями соціального захисту населення, фізичними та юридичними особами, спортивними командами щодо надання послуг оздоровлення, проживання та харчування в санаторії. Вміння знайти підхід до кожного клієнта індивідуально та підібрати оптимальний вид відпочинку.
• розробка та впровадження акційних пропозицій щодо залучення більшої кількості клієнтів, пошук шляхів збільшення потенційних клієнтів.

Помічник керівника підприємства
11.11.2013 р. – 31.05.2015 р.
ТОВ «Санаторій-профілакторій «Діброва»
Посадові обов’язки:
• ведення вхідної та вихідної документації;
• ведення бази договорів підприємства;
• прийом телефонних дзвінків;
• виконання доручень керівництва;
• планування робочого дня керівника;
• організація зустрічей та переговорів;
• проведення співбесід;
• часткове ведення кадрового діловодства.

Фахівець відділу довузівської підготовки та профорієнтації студентів
Січень 2013 р. – червень 2013 р.
Білоцерківський інститут економіки та управління
Посадові обов’язки:
• прийом, оформлення та ведення особових справ студентів;
• проведення інформаційно-рекламної та профорієнтаційної роботи; ведення документації приймальної комісії інституту;
• прийом телефонних дзвінків; організація та проведення Днів відкритих дверей, міських та регіональних ярмарках професій та вакансій;
• оформлення особових справ студентів-випускників та передача їх до архіву.

Менеджер з персоналу, адміністратор
Липень 2008 р. – жовтень 2012 р.
ТОВ «Укрбудсвіт»
Посадові обов’язки:
• співпраця з кадровими агентствами, Центром зайнятості; розміщення оголошень у періодичних виданнях та мережі Internet; набір персоналу; проведення співбесід; навчання та стажування нових працівників; контроль виконання роботи новими працівниками.
• ведення бази договорів підприємства; вхідна та вихідна кореспонденція; прийом телефонних дзвінків; ведення документації; виконання доручень керівництва.

Секретар
Березень 2008 р. – червень 2008 р.
Печерська філія ЗАТ КБ «ПриватБанк» (м. Київ)
Посадові обов’язки:
• вхідна і вихідна кореспонденція;
• прийом дзвінків;
• забезпечення офісу необхідним канцелярським приладдям;
• зустріч гостей; допомога в організації зустрічей;
• ведення протоколів засідань;
• ведення документації;
• виконання доручень директора.
Лаборант кафедри «Іноземних мов», секретар
Вересень 2006 р. – березень 2008 р.
Білоцерківський інститут економіки та управління ВНЗ ВМУРоЛ «Україна»
Посадові обов’язки:
• ведення документації кафедри «Іноземних мов»; забезпечення викладачів усіма необхідними матеріалами.
• ведення документації економічного факультету; оформлення та ведення особових справ студентів; виконання доручень декана економічного факультету; організація та допомога у проведенні наукових конференцій.

Освіта:
• у 2007 році з відзнакою закінчила Білоцерківський інститут економіки та управління ВНЗ ВМУРоЛ «Україна» і отримала диплом бакалавра за спеціальністю «Документознавство та інформаційна діяльність».
• у 2009 році з відзнакою закінчила Державну академію керівних кадрів культури і мистецтв (м. Київ) та отримала диплом магістра за спеціальністю «Документознавець, менеджер інформаційно-аналітичних структур: викладач спеціальних дисциплін».

Професійні та інші навички:
• навички роботи з комп’ютером (пакет MS Office на рівні експерта);
• ведення соціальних мереж (Instagram, Facebook);
• вміння працювати на електронних майданчиках закупівель.

Знання мов:
• українська – вільно
• англійська – середній (зі словником)

Додаткова інформація:
до поставлених завдань і обов’язків відношуся відповідально, завжди почате доводжу до кінця; цілеспрямована; стресостійка; вмію працювати в команді та на результат; комунікабельна; маю організаторські здібності.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: