Resume from March 13, 2024 File

Олена

Менеджер, логіст, диспетчер (транспортний), економіст

Age:
46 years
City:
Znamianka

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Контактна інформація:
Олена Баланенко
02.03.1978 р.
м.Знам’янка
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
1995 – 2000 Кіровоградський національний технічний університет спеціалізація: бухгалтерський облік і аудит, кваліфікація економіст (диплом спеціаліста)
Додатково:
2004 - курс «Оператор комп’ютерного набору»
2013, 2017 – курс підвищення кваліфікації Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості
Онлайн підвищення професійного рівня - постійно
2022 - платформа Prometheus - курс української мови
Готовність та здібність до вивчення нових програм, з якими працює підприємство (1С: бухгалтерія, MEDOK, т. ін.)
Готовність до проходження стажування.
Водійській права категорія «В».
Досвід роботи:
2010 – 21.02.2023р. Знам’янська міськрайонна філія Кіровоградського обласного центру зайнятості, Знам’янський міськрайонний центр зайнятості (причина звільнення ст.40п.1 скорочення штату, ліквідація відділу )
Посада: начальник відділу організації професійного навчання та
професійної орієнтації
Основні посадові обов’язки
• впровадження політики служби зайнятості в частині організації професійного навчання безробітних та зайнятого населення (видача ваучерів для підвищення конкурентоспроможності), сприяння організації підприємницької діяльності (проведення семінарів інформування про існуючі програми підтримки малого бізнесу на державному та місцевому рівні), професійної орієнтації. Організація, планування та контроль роботи відділу по вищезазначеним напрямкам
• робота з навчальними закладами в напрямку організації навчального процесу безробітних
• контроль за дотриманням нормативної документації при організації навчання (відповідність навчальних планів та програм)
• ведення кошторисно – договірної документації, перевірка, контроль надання достовірності інформації про навчальні витрати
• складання звітності
• виконання обов’язків адміністратора (первинна реєстрація клієнтів, інформування про спектр послуг служби)
• адміністрування та контроль надходжень заяв із за стосунку Дія (звітність);
• працюю з програмою електронного документообігу.
2003 – 2010 Знам’янсьий міськрайонний центр зайнятості
Посада : головний спеціаліст відділу активної підтримки безробітних
Основні посадові обов’язки
• прийом безробітних громадян, консультування щодо можливості для них організації підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації
• ведення документації, що стосується організації професійного навчання безробітних
• складання звітності
2001 – 2003 Знам’янський міськрайонний центр зайнятості
Посада: провідний спеціаліст відділу сприяння працевлаштування
Основні посадові обов’язки
• прийом безробітних громадян, робота з ними в напрямку мотивації до працевлаштування, проходження підготовки перепідготовки, підвищення кваліфікації, організації підприємницької діяльності, громадських робіт
• формування та ведення справ безробітних
2000 – 2000 Знам’янське АТП 13542
Посада: секретар керівника
Основні посадові обов’язки
• виконання основних доручень керівника
• прийом та відправка кореспонденції
• ведення та контроль номенклатури справ по підрозділам
• ведення протоколів нарад, наказів по підприємству
Інші навички: вміння працювати з нормативними документами, володіння українською,
російською та англійською зі словником, впевнений користувач ПК, робота в застосунку Дія (прийом та обробка заяв та звернень громадян) працюю з програмою електронного документообігу.
Особисті якості: відповідальність, вміння організації роботи колективу та розподілу обов’язків, ретельність, пунктуальність, акуратність, пошук рішень замість загострення проблем, здатність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, комунікабельність та старанність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: