Resume from April 22, 2024

Iryna

Адміністратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kryvyi Rih

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

адміністратор академії краси Мон Платін

from 04.2020 to 02.2022 (1 year 10 months)
Mon Platin, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Обов’язки:
•Запис клієнтів на процедури.
•Розрахунок клієнтів.
•Консультації клієнтів щодо послуг та акційних пропозицій компанії.
Відкриття/закриття студії
•Робота з клієнтами : грамотний запис / консультація / подача напоїв / зустріч / розрахунок
•Ведення каси, облік приходу та витрат матеріалів
•Контроль чистоти, порядку та дисципліни.
•Вміння встановлювати контакт із новими клієнтами
•Координування роботи персоналу
•Виконання службових дручень
•Бути частиною команди, працювати на результат

Адміністратор СРЦ «Тропікал Парк»

from 03.2011 to 01.2013 (1 year 10 months)
ТРЦ Тропікал парк, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

з 10.2011 до 04.2020 досвід роботи
ТРЦ "Сонячна Галерея" СРЦ "Тропікал парк", Академія краси "Mon Platрin", СЦ ресторан "Соляріс".меблевий салон Black Red White , ресторан «Вино и Сплетни» г.Кривий Ріг
Посадові обов'язки :

Керувала персоналом (колектив – 15 осіб)
Проводила мітинг для працівників із метою підвищити рівень обслуговування гостей. В результаті злагодженої роботи, кожного співробітника, кількість гостей та дитячих днів народжень була збільшена, і кількість позитивних відгуків про наш дитячий комплекс збільшилася на 100%, за що були премії.
— Щодня спілкувалася з відвідувачами (більше 100 гостей) для виявлення можливих потреб (поліпшення інтер'єру, запровадження нових страв чи послуг).
Досвід у :

- контроль роботи персоналу.

- Робота з документами, касовий облік, прийом та обробка дзвінків, робота з клієнтською базою.

- Робота з 1 С бухгалтерією.

- добір, мотивація, навчання персоналу.

- планування, контроль організаційних процесів.

1C, Windows, Microsoft Excel, Microsoft Word, скан, друк …

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: