Resume from May 16, 2023 File

Ольга

Бухгалтер

Age:
37 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Піддубна Ольга Олександрівна

Дата народження: 03.11.1986
Місто: Кропивницький
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2004 р. по 2008 р. Кіровоградський інститут комерції, факультет «Облік і аудит», здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту» (денна форма навчання).
2008 р. по 2009 р. Кіровоградський інститут комерції, факультет «Облік і аудит», здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту» (денна форма навчання).
Досвід роботи:
червень 2007 р. – грудень 2012 р. бухгалтер СТОВ «Побєда»,
квітень 2013 р. – вересень 2017 р. головний бухгалтер Оникіївська сільська рада.
січень 2018 р. – березень 2018 р. бухгалтер по заробітній платі ПАТ «Укрпошта» Кіровоградська дирекція;
з березня 2018 р. - переведена начальником сектору з питань ведення бухгалтерського обліку необоротних активів та основних засобів;
з листопада 2018 р. - переведена начальником сектору з питань ведення бухгалтерського обліку розрахунків з працівниками;
листопад 2018 р. – серпень 2022 р. – бухгалтер ТОВ «Технології і монтаж»;
серпень 2022 р. і по сьогодення – головний спеціаліст відділу звітності та бухгалтерського обліку у Мар’янівській сільській раді, по суміщенню уповноважена особа з публічних закупівель.
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
– прийом, контроль і обробка первинної документації;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– керівництво відділом (4 чол.).
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мови: українська (є відповідний сертифікат)

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: сімейний відпочинок, подорожі.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: