Resume from March 14, 2023 PRO

Ігор

Юрисконсульт, менеджер, торговельний представник, 14 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
45 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Юрисконсульт

from 07.2021 to now (2 years 11 months)
Агропродукт Херсон, Херсон (Сільське господарство, агробізнес)

Повне юридичне супроводження підприємства.

Власник

from 10.2019 to 06.2021 (1 year 8 months)
ФОП власна справа, Борозенське (Роздрібна торгівля)

Оператор вакуумної установки

from 05.2019 to 10.2019 (5 months)
Птахофабрика ANIMEX Польща, Гданськ (Харчова промисловість)

Юрисконсульт

from 03.2018 to 04.2019 (1 year 1 month)
ТОВ "Восток Финексперт", Херсон (Финансы, банки, страхование)

Робота з проблемною заборгованістю в правовому полі.

Консультант/Помічник нотаріуса

from 09.2016 to 04.2017 (7 months)
Державна нотаріальна контора, Велика Олександрівка (Херсонська обл.) (Юриспруденція)

- Складання документів які завіряє нотаріус (договори, довіреності, запрошення, довідки, заяви и т.п.);
- формування та ведення спадкових справ (від заяви до видачі свідоцтва);
- первинне консультування клієнтів;
- підготовка та подання звітів, відповідей на запити до ГТУЮ;
- підготовка та подання відповідей на запити правоохоронних та судових органів;
- прийом/реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції;
- формування та ведення архіву;
- робота із законодавчою базою України.

Юрисконсульт

from 12.2013 to 07.2016 (2 years 7 months)
ТОВ "Податковий радник", Херсон (Юриспруденція)

Повне юридичне супроводження (крім представлення інтересів в судових інстанціях) групи компаній зернотрейдерів.

Менеджер з адміністративної діяльності/Помічник директора

from 12.2011 to 06.2013 (1 year 6 months)
ТОВ "Українське об'єднання артистів", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Посадові обов'язки:
• складання договорів, наказів, актів, протоколів, довідок, службових довіреностей, листів;
• формування бюджетів заходів;
• Фінансовий аналіз заходів;
• повне забезпечення життєдіяльності офісу;
• управління персоналом;
• підготовка та подання документів на участь у тендері;
• робота із державними органами.
Кадри:
• формування особових справ співробітників;
• пошук персоналу, проведення співбесід;
• кадрове діловодство.
Бухгалтерія:
• складання рахунків, актів, податкових, видаткових накладних;
• складання фінансових звітів за місяць, квартал, рік;
• проведення інвентаризації;
• облік матеріальних засобів;
• робота з кліент-банком.

Юрисконсульт

from 03.2009 to 12.2011 (2 years 9 months)
ДВС Україна, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Юридичне супровождення компанії (крім представлення інтересів в судових органах).

Менеджер ЗЕД по СНД

from 09.2008 to 01.2009 (4 months)
ТОВ «Ароматика», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

• Підготовка документів для митного оформлення вантажів (експорт) та митного очищення вантажів (імпорт);
• Проходження акредитації у Київській регіональній митниці;
• Робота з органами сертифікації та стандартизації;
• Проведення розрахунків митних платежів;
• Робота з логістичними компаніями;
• Відправлення вантажів по лінії TNT (Аеро-Експрес), залізничним транспортом;
• Робота з державними та недержавними органами, які беруть участь у ЗЕД;
• Подання ВМД до Київської регіональної митниці для повернення ПДВ;
• Складання, оформлення, реєстрація договорів, додаткових угод, актів, службових довіреностей, листів. Заповнення супутньої документації для відправлення вантажу.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 10.2007 to 07.2008 (9 months)
ТОВ «Арт-Метал», Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

• Ведення бази існуючих клієнтів, пошук нових клієнтів;
• Супровід замовлення від 0 до випуску готової продукції;
• Дослідження ринку металів;
• Забезпечення виробництва матеріалами;
• Здійснення контролю на різних етапах виготовлення виробів замовника;
• Ведення рекламної компанії підприємства;
• Складання текстів для Internet-сайту підприємства.
Документаційне забезпечення управління:
• Укладання договорів, наказів з виробництва, актів, протоколів, довідок, службових довіреностей, листів;
• Розробка та складання посадових інструкцій персоналу, розподіл обов'язків.

Менеджер з адміністративної діяльності/офіс-менеджер

from 11.2003 to 07.2007 (3 years 8 months)
ТОВ ПІІ «ЕЛСІ», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Документаційне забезпечення управління:
• Оформлення, реєстрація договорів;
• Складання наказів по підприємству, актів, протоколів, довідок, службових довіреностей, листів;
• Відправка та облік кореспонденції;
• Облік документів, мат.цінностей на ПК.
Кадри:
• Кадрове діловодство;
• Пошук кадрів, формування особових справ співробітників;
• Підтримка бази даних щодо співробітників компанії.
Митниця:
• Проходження акредитації у Київській регіональній митниці;
• Підготовка документів для проходження митного очищення вантажу;
• Підготовка та подання документів до органів сертифікації та стандартизації;
• Робота з державними та недержавними органами, які беруть участь у ЗЕД;
• Проведення розрахунків митних платежів.
Мобільний зв'язок:
• Контроль стану та поповнення рахунків корпоративного мобільного зв'язку, підключення нових номерів;
• Прорахунок витрат компанії на мобільний зв'язок; • Забезпечення співробітників мобільними терміналами їх облік, ремонт.
Організація та координація роботи:
• Водія, охоронця, прибиральниці.
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Робота з державними та недержавними органами, організаціями, фірмами, підприємствами пов'язаними з діяльністю компанії.
Виконання особистих завдань керівництва.

Education

Коледж

Правознавство, Юрист-спеціаліст, Київ
Higher, from 2000 to 2004 (4 years)

Additional education and certificates

Податкова оптимізація та безпека бізнесу

2015, 1 день

Юридичні аспекти створення та ведення бізнесу в Україні

2017, 1 місяць

Децентралізація в Україні – теорія та практика.

2018, 1,5 месяці

Knowledge and skills

MS Excel Користувач ПК MS Word Користувач Internet ЛІГА:ЗАКОН Windows Рада 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік

Additional information

Особисті якості:
Комунікабельність, пунктуальність, акуратність, сумлінність, старанність, організованість, легко навчаюсь, уміння швидко та ефективно вирішувати поставлені завдання.
Мови: українська, російська (рідні).
Водійські права: категорії «В» та «С».
Власний автомобіль.
Інтереси:
Вивчення нових комп'ютерних програм, філософія, право, економіка, політика.
Сімейний стан:
Одружений. Діти є.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: