Resume from May 17, 2023 File

Ольга

Логіст, диспетчер (ваучер)

City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Особисті дані.
Опалюк Ольга Романівна
Адреса проживання: місто Тернопіль, вул. Карпенка, буд. 28, кв. 31;
номер телефону: +30974983369;
адреса електронної пошти: [open contact info](look above in the "contact info" section);
сімейний стан: неодружена.
 Освіта. Вища.
З 2009 року навчалась на Юридичному факультеті Тернопільського національного економічного університету за напрямом підготовки Соціальна робота. Закінчила вищезазначений навчальний заклад у 2014 році отримавши кваліфікацію «Спеціаліст із соціальної роботи». В 2020 році отримала освітній ступінь „магістр” за спеціальністю „Публічне управління та адміністрування”.
 Досвід роботи.
У листопаді 2013р. була прийнята на роботу в Тернопільську обласну комунальну клінічну психоневрологічну лікарню.
З липня 2010 року до жовтня 2013 р. працювала в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Теркурій».
З квітня 2016 року і по даний час працюю на посаді головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення та управління персоналом департаменту охорони здоров’я Тернопільської обласної військової адміністрації. За період роботи на вказаній посаді нагороджена грамотами Тернопільської обласної державної адміністрації, Тернопільської обласної ради, управління охорони здоров’я облдержадміністрації та цінним подарунком-годинником Тернопільської обласної ради.

 Додаткові відомості. Маю водійські права, володію комп’ютером.

Професійні навички та знання:
• Організація та ведення діловодства;
• Робота з Google таблицями, Microsoft Office: Word, Excel,
• Відправка та отримання поштової кореспонденції;
• Підготовка відомостей, звітів необхідних керівнику в роботі;
• Здійснення роботи щодо підготовки засідань і нарад;
• Оформлення протоколів засідань і нарад;
• Прийом відповідних документів на підпис керівнику;
• Реєстрація вхідної та вихідної документації в електронній системі документообігу „АСКОД”;
• Організація телефонних переговорів;
• Прийом та відправка телефонограм і факсограм;
• Організація прийому відвідувачів;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: