Resume from May 19, 2023 File

Ольга

Менеджер з адміністративної діяльності

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

ПІБ: Щука Ольга Олегівна

Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail адресу: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 20.11.1985
Місце народження: Крим, р. Феодосія
Освіта: вища
Період навчання (роки): 2003-2008 рр.
Найменування навчального закладу: Одеський Національний Університет ім. і.і. Мечникова
Спеціальність: журналістика
Вчений ступінь: спеціаліст з журналістики та ПР
Додаткова освіта (курси, тренінги...): - проходження престижної журналістської практики ОБСЄ
Знання іноземних мов - англійська intermediate

Досвід роботи

Період: з 17 лютого 2020 р. по сьогодні
Найменування організації: ПРАВЕКС Банк
Посада: прес-секретар та ПР-менеджер
Функціональні обов'язки:

-моніторинг медіа простору та створення позитивного іміджу банка (аналіз присутності банку в
ЗМІ, реагування на негативні публікації, відповіді на питання чи критику від клієнтів на
фінансових ресурсах та в соціальних мережах);
-комунікація зі ЗМІ (підготовка коментарів, прес-релізів, статей, інтерв'ю, колонок, проведення
прес-конференцій, брифінгів, телеефірів, «круглих» столів за участю керівництва банку);
- участь представників банку в різноманітних івентах
-розробка медіа-планування на рік;
-проведення PR-компаній з підтримки банківських продуктів;
-робота з контрагентами (співпраця з піар-агентствами, журналістами, бізнес асоціаціями);
-організація участі представників банку у форумах, конференціях, виставках та бізнес-клубах;
-проведення власних заходів для клієнтів чи потенційних клієнтів банку, партнерів та медіа;
- розробка контенту для наповнення сайту банку;
- підготовка та супровід договорів та різних розпорядчих документів;

Період: з 25 липня 2017 р. по 08 лютого 2020 р.
Найменування організації: Акціонерний банк «Південний»
Посада: ПР-менеджер
Функціональні обов'язки:

-моніторинг медіа простору та створення позитивного іміджу банка (аналіз присутності банку в
ЗМІ, реагування на негативні публікації, відповіді на питання чи критику від клієнтів на
фінансових ресурсах та в соціальних мережах);
-комунікація зі ЗМІ (підготовка коментарів, прес-релізів, статей, інтерв'ю, колонок, проведення
прес-конференцій, брифінгів, телеефірів, «круглих» столів за участю керівництва банку);
-розробка медіа-планування на рік;
-проведення PR-компаній з підтримки банківських продуктів;
-робота з контрагентами (співпраця з піар-агентствами, журналістами, бізнес асоціаціями);
-організація участі представників банку у форумах, конференціях, виставках та бізнес-клубах;
-проведення власних заходів для клієнтів чи потенційних клієнтів банку, партнерів та медіа;
- розробка контенту для наповнення сайту банку;
- підготовка та супровід договорів та різних розпорядчих документів;
Період: з 2016 по 2017 р.
Фріланс робота з політичними партіями;
Журналіст інтернет видання «368 медіа»;
Журналіст-редактор інтернет видання «Южный курьер»;
Тележурналіст на ТВ «Академія»

Період: з 3 березня 2015 р. по 16 листопада 2015 р.
Найменування організації: КП «Теплопостачання міста Одеси»
Посада: помічник директора із зв’язків з органами центральної та місцевої влади,
громадськістю та ЗМІ
Функціональні обов'язки:

- створення позитивного іміджу організації в медіа просторі;
-супровід та підготовка директора підприємства на наради з місцевою владою;
- підготовка доповідей на наради для керівництва підприємства;
--комунікація зі ЗМІ (підготовка відповіді на медійні запити; написання аналітичних статей,
коментарів, привітань та інтерв'ю; надання організаційної та методичної допомоги ЗМІ у
створенні матеріалів);
-підготовка, організація та проведення прес-конференцій, брифінгів, телеефірів, «круглих» столів і
зустрічей за участю керівництва підприємства;
- налагодження роботи з іншими теплопостачальними підприємствами;
- робота і налагодження контактів зі ЗМІ, громадськістю та владою;
- написання вступних промов для керівництва;
- підготовка аналітичної інформації для директора підприємства;
- розробка та наповнення контентом сайту підприємства;
- підготовка офіційних відповідей на звернення громадян;
-організація участі представників КП «Теплопостачання міста Одеси» у форумах, нарадах,
конференціях, виставках та бізнес-клубах;
-проведення власних заходів для партнерів та медіа;
- розробка контенту для наповнення сайту банку;
- підготовка та супровід договорів та різних розпорядчих документів;

Період (місяць/рік): 4 жовтня 2011 р. по 3 березня 2015 р.
Найменування організації: Одеська обласна державна адміністрація
Адреса: пр. Шевченка, 4
Вид діяльності: державне управління
Посада: головний спеціаліст Управління інформаційної діяльності, також робота в прес-
службі голови Одеської обласної державної адміністрації

Функціональні обов'язки:
- моніторинг медіа простору та створення позитивного іміджу обласної влади;
-комунікація зі ЗМІ (підготовка відповіді на медійні запити; написання аналітичних статей,
коментарів, привітань та інтерв'ю; надання організаційної та методичної допомоги ЗМІ у
створенні матеріалів);
- організація та інформаційний супровід робочих поїздок вищих посадових осіб країни і
керівництва регіону;
- підготовка, організація та проведення прес-конференцій, брифінгів, «круглих» столів, телеефірів
і зустрічей за участю керівництва облдержадміністрації;
- робота і налагодження контактів зі ЗМІ;
- написання вступних промов для керівництва;
- моніторинг преси для Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів і Секретаріату Президента
України;
- підготовка аналітичної інформації для Секретаріату Президента України, Державного комітету
радіо і телебачення України, Кабінету Міністрів України;
- моніторинг преси для голови обладміністрації;
- наповнення контентом сайту облдержадміністрації;
- підготовка доповідей для начальника управління на апаратні наради, виступи на телебаченні;
- підготовка розпорядчих документів;
- підготовка офіційних відповідей на звернення громадян;
- тісна співпраця з редакціями газет регіону і телеканалами;

Період (місяць/рік): 01.02.2010 р. - 31.09.2010 р.
Найменування організації: "Південноукраїнський енциклопедичний центр"
Вид діяльності: менеджер-проектів
- підготовка комерційних пропозицій;
- ведення переговорів;
- ведення веб-сайту;
- первинна обробка інформації;
- складання і написання піар-матеріалів;

Період (місяць/рік): 01.06.2009 - 01.12.2009 р. -
Найменування організації: газета "Одеський вісник"
Вид діяльності: журналіст
- написання новин, коментарів та інтерв'ю;
-створення журналістських розслідувань;

Період (місяць/рік): 01.09.2008 - 01.05.2009 р. -
Найменування організації: "Медіа-холдинг " 100%"
Вид діяльності: журналіст, ведуча, сценарист
- написання статей, коментарів та інтерв'ю;
- створення телевізійної програми (написання сценарію; організація усього процесу зйомки, підбір
сюжетів, монтаж, зібрання інтерв'ю, робота з рекламодавцями);
- зйомка та створення рекламних роликів;
- робота в кадрі;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: