Наталія
HR-менеджер
- City of residence:
- Kamianets-Podilskyi
- Ready to work:
- Khmelnytskyi
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9648734
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
КОЗИНСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Місто проживання:
Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Драгоманова б.19, кв. 87
Місто реєстрації: Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. Довженко б.9, кв. 20
Контактний телефон: [
e-mail: [
Сімейне положення: заміжня
Посада: менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів
Мета
Висококваліфікований спеціаліст з 20-ти річним стажем кадрової роботи. Претендую на посаду менеджера з персоналу, начальника відділу кадрів.
Досвід роботи
• Приватне акціонерне товариство «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія
ПРАТ «ЛИНІК», м. Лисичанськ, Україна.
Посада: фахівець 2 категорії, фахівець 1 категорії відділу кадрів, начальник відділу кадрів, кадровий резерв на посаду заступника генерального директора з персоналу, неодноразове виконання його обов’язків.
Період роботи: 03.01.2006 — теперішній час
Обов’язки:
- керівництво відділом кадрів,
- участь у розробці кадрової політики Товариства,
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів Товариства,
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників,
- створення та робота з кадровим резервом Товариства,
- проведення атестації керівників та спеціалістів Товариства,
- участь у процесах оптимізації бізнес-процесів та проведення процедури скорочення чисельності,
- участь у впровадженні системи електронного документообігу СЕД «DIRECTUM»,
- участь у проекті впровадження на підприємство системи SAP HR,
- участь у проекті переходу з 1С «Зарплата та кадри» v. 7.7 до 1С v. 8,
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу.
• Товариство з обмеженою відповідальністю «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія» ТОВ «ЛИНОС», м. Лисичанськ, Україна.
Посада: фахівець, фахівець 2 категорії відділу кадрів та підготовки кадрів управління персоналом та соціальними питаннями
Період роботи: 01.08.2003 — 30.12.2005
• Відкрите акціонерне товариство « Лисичанськнафтооргсинтез», ВАТ «ЛИНОС» м. Лисичанськ, Україна.
Посада: фахівець відділу кадрів та підготовки кадрів управління персоналом та соціальними питаннями
Період роботи: 18.12.2002 — 31.07.2003
Обов’язки:
- ведення кадрового діловодства,
- створення проектів наказів,
- розробка процедур та локальних нормативних актів по Товариству,
- розробка посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи,
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників,
- формування і ведення особових справ працівників,
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій робітникам Товариства та подання їх в Пенсійний фонд,
- складання встановленої кадрової звітності,
- оформлення листків непрацездатності,
- складання та контроль за графіком відпусток,
- участь в проведенні атестації керівників та спеціалістів Товариства,
- видача працівникам необхідних довідок.
• Відкрите акціонерне товариство « Лисичанськнафтооргсинтез», ВАТ «ЛИНОС»
м. Лисичанськ, Україна.
Посада: оператор технологічних установок 4 розряду установки з переробки сірчистої нафти АВТ-2 цеха первинної переробки сірчистої нафти виробництва 1
Період роботи: 16.08.1999 — 17.12.2002
Обов’язки: ведення технологічного процесу переробки сірчистої нафти, блок ЕЛОУ, блок утилізації відходів.
Освіта
• Навчальний заклад: Сєвєродонецький технологічний інститут Східноукраїнського державного університету
Ступінь: інженер-хімік-технолог
Назва спеціальності: «Хімічна технологія органічних речовин»
Період навчання: 01.09.1993 — 25.01.1999
• Навчальний заклад: Міжрегіональна Академія управління персоналом
Ступінь: економіст, менеджер персоналу
Назва спеціальності: «Управління персоналом і економіка праці»
Період навчання: 17.03.2003 — 26.03.2005
Вміння та навики
• Знання трудового законодавства України.
• Знання та розуміння усіх HR-процесів.
• Організація, ведення кадрового діловодства у повному обсязі.
• Досвід розробки процедур, посадових інструкцій, положення про структурні підрозділи, нормативно-правових та локальних актів по Товариству.
• Досвідчений користувач ПК (MS Office, Outlook, Internet).
• Знання 1С «Зарплата та кадри», версія 7.7.
• Досвід роботи в СЕД «DIRECTUM».
• Досвід управлінської роботи.
• Вміння працювати в режимі багатозадачності.
Додаткова інформація
• Цілеспрямована, чесна, відповідальна, пунктуальна, гнучка, вмію працювати в команді, орієнтована на бізнес-цілі та результат.
• Маю закордонний паспорт.
• Мобільна, готова до переїзду.
Similar candidates
Менеджер по роботі з клієнтами, HR, оператор чата
25000 UAH, Khmelnytskyi
Рекрутер, адміністратор, менеджер
18000 UAH, Khmelnytskyi
HR-менеджер
25000 UAH, Khmelnytskyi
Менеджер з персоналу
Khmelnytskyi
Менеджер з персоналу
25000 UAH, Khmelnytskyi
Кадровик
20000 UAH, Khmelnytskyi, Ivano-Frankivsk
,
more 6 cities