Resume from January 29, 2024 File

Альона

Менеджер з продажу, адміністратор, помічник керівника, секретар

City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Приймак Альона Вікторівна

вул. Садова, буд.3 ● с. Дмитрівка ● 08112 ● тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) ● e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Працевлаштування на посаду менеджера,адміністратора, секретар-референта або помічник керівника

Професійні навички
• Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
• Планування робочого дня керівника.
• Зустріч і супровід VIP гостей
• Координація роботи офісу
• Досвід збору і обробки інформації
• Навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією.

Особисті дані
• Д.н. 27 квітня 1995 р.
• Неодружена
• Є дитина

Досвід роботи
01.12.2014р-01.09.2015р «ТОВ Олсервіс»

Посада: секретар-референт, помічник керівника

Посадові обов'язки: Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), прийом і розподіл телефонних дзвінків; планування і організація зустрічей, переговорів керівника, організація конференц-зв'язку, бронювання і замовлення квитків і готелів, прийом відвідувачів.

2015- 2016 рр.
«Европейський Університет»
Посада: лаборант кафедри

Посадові обов'язки: Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; ділове листування. Планування робочого дня керівника. Контроль виконання доручень.

2016-2017рр.

Посада: ріелтор (приватна фірма)

Посадові обов'язки: створення і ведення бази даних клієнтів; телефонічний і особистий супровід до заключення договору куплі-продажу нерухомості. Ведення і оновлення рекламних сайтів з представленими об’єктами нерухомості.

2017-2023рр переїзд та проживання в Польщі.

2017-2023рр

Магазин «ZABKA»

Посада- продавець-консультант ; заступник керівника.

Освіта
2010-2016 рр.

Європейський Університет (Бізнес-коледж 2010-2013 рр.)
Спеціальність: діловод, документознавець.

Додаткові відомості
• Англійська мова – початковий рівень,
• Польска мова, українська мова, російська мова- вільно.
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, , WinFaxPro, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
• Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: