Resume from February 7, 2024 File

Інна

Керівник, адміністратор магазину, товарознавець, касир, продавець-консультант

Age:
49 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СТАРОВАТОВА ІННА ВІКТОРІВНА
Особиста інформація

Дата народження:
24 жовтня 1974 р.

Місце народження
м. Житомир

Сімейний стан:
незаміжня

Адреса:
м. Житомир вул. Домбровського, 86 кв.101

Телефон моб.:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail:

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль
Отримати постійну роботу в сфері торгівлі
Бажаний рівень зп від 15000 грн.
Освіта
2003-2007 р.р.

Бердянський Університет менеджменту і бізнесу
Факультет: економічний. Спеціальність: бухг. облік та аудит

Досвід роботи

2015-2023 р.р.

Особисті досягнення

Підприємство: ТОВ «Арбер Фешн Груп»

Вид діяльності: Мережа магазинів чоловічого та жіночого одягу, взуття та аксесуарів
Посада: Директор магазину

Посадові обов’язки:

• забезпечення ефективної на безперебійної роботи магазину;
• організація торгового процесу та управління персоналом магазину;
• підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
• контроль виконання функціональних обов’язків персоналом, стандартів обслуговування;
• контроль виконання планових показників магазину, аналіз результатів продажів та якості обслуговування покупців;
• безпосередня робота з клієнтами, контроль над збільшенням бази клієнтів;
• звітність (статистика, KPI персоналу), складання графіків, нарахування зп;
• касова дисципліна;
• робота з товарною наповненістю, допродажне оформлення товару, мерчендайзинг, проведення переобліків;
• документообіг

Відкриття магазину з нуля, ефективна робота на створення позитивного іміджу підприємства, як кращого вітчизняного виробника, результат база лояльних клієнтів та виконання планових показників.

2009-2014р.р.
Підприємство: ТОВ »Респект»

Вид діяльності: Роздрібна торгівля взуттям, сумками та аксесуарами

Посада: Директор магазину

Посадові обов’язки:

• організація й управління персоналом (більше 10-ти людей);
• підбір, навчання, контроль виконання функціональних обов’язків персоналом, стандартів обслуговування;
• проведення зборів, навчальних тренінгів, підготовка до атестації;
• контроль виконання планових показників магазинів;
• розробка заходів для ефективної роботи магазину (мотивація персоналу, стимулюючи програми для покупців);
• звітність (статистика, KPI персоналу), складання графіків, нарахування зп,
• контроль касової дисципліни;
• робота з товарною наповненістю, мерчендайзинг, проведення переобліків,
• документообіг, оформлення дозвільної документації для роботи магазину;
• робота з контролюючими органами;
• рішення спорних питань з покупцями згідно ЗУ про захист прав споживачів.

Особисті досягнення:

Регулярне виконання планових показників;
Підвищення стабільності персоналу (показник плинності персоналу, середній термін роботи на підприємстві).
Збільшення якості працівників (згідно рівня розвитку компетенцій працівників вимогам посад), створення команди професіоналів.

2008-2009г.г.

2006-2007г.г.

Підприємство:м. Київ ТОВ «ЛАК» магазин «Sana hunt»

Вид діяльності:мультибрендовий магазин сегменту luxury

Посада:товарознавець магазину, зав. складом

Посадові обов’язки:

• прийом, зберігання, видача товару в реалізацію;
• перевірка кількістного та якісного стану товару;
• участь в ціноутворенні та переоцінках товару;
• ведення бази даних, облік товару;
• проведення інвентаризацій, товарна звітність;
• робота с постачальниками (обмін бракованої продукції)
• робота з персоналом (підбір, навчання, управління, графіки)

Підприємство:м. Київ ПП «Маскот»

Вид діяльності: Мережа роздрібних магазинів взуття «Welfare»

Посада: менеджер роздрібної мережі, зам. комерційного директора

Посадові обов’язки:

• підготовка магазинів до відкриття;
• координація і навчання персоналу середньої ланки;
• регулярний аналіз продажів і подальше переміщення товару між магазинами;
• кураторство та контроль за роботою магазинів;
• участь в формуванні сезонної колекції для мережі, планування продажів;
• ціноутворення, інвентаризації (контроль,зведення результатів);
• обробка щоденних та щомісячних звітів магазинів;
• створення інструкцій та наказів для ефективної роботи персоналу;
• розробка та використання рекламних акцій, нових форм продажів;
• консультації директорів по роботі з браками, конфліктними покупцями, контролюючими органами;
• робота з постачальниками супутніх товарів (аналіз продажів, створення заявок для мережі, контроль за наповненням магазинів, формування звітів для постачальників)

Особисті досягнення:
• Розробка механізму уцінки товару та впровадження нової форми його продажу, що привело до зменшення залишків браку та залишків минулих колекцій;
• Створення нової форми звітності для контроля за роботою персоналу;
• Вдосконалення бухг. програми для ефективної роботи менеджерів.

2004-2006г.г.

Підприємство:м. Київ ТОВ "Еколас"

Вид діяльності:Мережа роздрібних магазинів взуття та супутніх товарів

Посада:Товарознавець-адміністратор (спеціаліст по 1-С)

Посадові обов’язки:

• прийом, зберігання, видача товару в реалізацію;
• перевірка кількісного та якісного стану взуття (відбраковка);
• участь в ціноутворенні та переоцінках товару, сертифікація;
• ведення бази даних, облік продажів та товару в салоні;
• контроль за викладкою взуття, моніторинг ринку по даній групі товару;
• проведення інвентаризацій, складання товарних звітів;
• планування продажів, участь в управлінні персоналом;
• робота з контролюючими органами, контроль за дотриманням правил торгівлі, робота з проблемними покупцями.

Додаткові відомості
Знання ПК:

MS Office:
1С: Підприємство;
Internet та ін.
Знання мов:

українська – вільно;
• французька - базовий

Дод. тренінги

Агенство «Технологія росту»

• Керівницька ефективність
• Командна робота
• Методика підбору персоналу

Особисті та ділові якості:

відповідальність;
цілеспрямованість;
комунікабельність;
аналітичне мислення;
вміння працювати у команді;
вимоглива до себе і до інших;
• пунктуальна;
націленість на досягненні високих професійних результатів.

Рекомендації можуть бути надані за вимогою.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: