Resume from May 26, 2023 File

Катерина

Оператор call-центра

Age:
39 years
City:
Horodok (Lviv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Макаловська Катерина Євгеніївна



11 вересня 1984 р.
тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Професійний досвід:

08.2017 - 07.2022

01.2017 – 07.2017

09.2012 –03.2016

09.2006– 02.2008
+
09.2009 – 09.2012

ТОВ «Вайт дентал груп (Пінк енд Вайт)»
Менеджер клієнтської підтримки
Основні обов’язки:
Обслуговування і надання кваліфікованої консультації по продуктах, що реалізовує компанія (імплантати Straumann, Neodent, засоби гігієни Тепе); оформлення замовлень в 1 С та CRM, контроль дебіторської заборгованості.

ПрАТ «Київстар»
Експерт напрямку Prepaid та послуги Домашній Інтернет в відділі телефонного обслуговування м. Львів.
Основні обов’язки:
Обслуговування і надання кваліфікованої консультації по послугах компанії для абонентів передплаченого зв’язку та абонентів послуги Домашній Інтернет; робота з конфліктними абонентами; прямі та приховані продажі послуг компанії.

ПрАТ «Київстар»
Начальник сектору відділу телефонного обслуговування .
Основні обов’язки:
Контроль за показниками експертів групи, виконання поставлених цілей по показниках AWT, AHT, продаж, закриття сервісних скарг від абонентів.

Досягнення:
• найкраща група СС Львів з якості обслуговування 2013 р.
• найкраща група СС Львів з якості обслуговування та продаж послуг 2-му кварталі 2014 р.

ПрАТ «Київстар»
Експерт напрямку Prepaid в відділі телефонного обслуговування м. Львів.
Основні обов’язки:
Обслуговування і надання кваліфікованої консультації по послугах компанії для абонентів передплаченого зв’язку; робота з конфліктними абонентами; прямі та приховані продажі послуг компанії.

Досягнення:
кращий експерт з якості обслуговування центру телефонного обслуговування 2011 р.

Освіта:

09.2001 - 06.2006

Додаткова освіта:

2006 - 2016

Львівський національний університет імені Івана Франка. Факультет: хімічний. Спеціальність: хімія. Кваліфікація: хімік, викладач хімії, вчитель хімії, основ екології та безпеки життєдіяльності.

Тренінги:
• «Прямі та приховані продажі. Презентація послуг.»
• «Підвищення кваліфікації з продажу додаткових послуг.»
• «Робота з конфліктними абонентами. Стресостійкість.»
• «Ефективний керівник. Сильна ланка.»

Додаткова інформація:


Досвідчений користувач ПК, робота з оргтехнікою. Українська, російська, польська –вільно; англійська – зі словником.

Особисті риси:

комунікабельність, відповідальність, наполегливість, кмітливість, ініціативність, старанність, здатність швидко навчатися, креативність, вміння швидко приймати рішення.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: