Resume from April 20, 2024 File

Тетяна

Інспектор відділу кадрів, касир, офіс-адміністратор

Age:
37 years
City of residence:
Bohuslav
Ready to work:
Brovary, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вовковінська Тетяна Василівна

Дата народження: 08.12.1986р.
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
2008 – 2018 - Богуславська центральна районна лікарня - Бухгалтер з обліку основних засобів та матеріалів, касир.
Обов`язки:
• облік, введення в експлуатацію, переміщення, списання основних засобів (ОЗ);
• облік нематеріальних активів, малоцінні необоротні матеріальні активи (МНМА), запасів і матеріалів;
• відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій по ОЗ, нематеріальних активів, МНМА, запасів і матеріалів;
• проведення інвентаризації, складання документації по інвентаризації, аналіз за підсумками інвентаризації;
• складання звітності;
• ведення каси, здача готівки в банк.

2018 - 2019 - Аптека при Богуславській Центральній районній лікарні - Бухгалтер
Обов`язки:
- робота з первинними документами, націнка медикаментів, облік ОЗ, ведення кадрової справи, ведення каси, здача готівки в банк.

2021 - 2022 - Логістичний відділ СТОВ РОСЬ – Бухгалтер.
Обов`язки:
- робота з первинними документами, ведення звітності в 1С 8.3., ведення реєстру товаро-транспортних накладних, ведення актів-звірок з контрагентами, списання паливно-мастильних матеріалів, ведення шляхових листів.

2022 - 2023 - Богуславська районна філія Київського обласного центру зайнятості - Провідний фахівець з питань зайнятості сектору взаємодії з роботодавцями.
Обов`язки:
- прийом документів (у тому числі засобами електронної ідентифікації) та організації роботи щодо:
• взяття на облік осіб, які шукають роботу, шляхом внесення даних до ЄІАС;
• оформлення довідок про перебування на обліку в центрі зайнятості, про проведені виплати та про суми нарахованого доходу тощо;
• Інформування відвідувачів про їх права та обов`язки у процесі надання послуг, актуальні на дату звернення вакансії, перелік документів, необхідних для взяття на облік у центрі зайнятості, реєстрації як безробітного та /або призначення допомоги по безробіттю;
• надання допомоги у написанні резюме;
• надання консультацій про послуги та заходи центру зайнятості;
• вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
• вирішення інших питань;

Освіта:
2004 - 2008 - Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Спеціальність: «Економіка підприємства», бакалавр.
2008 – 2010 - Міжрегіональна Академія управління персоналом,
Спеціальність: «Облік і аудит», спеціаліст.

Спеціальні знання та навики:
• володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача (Word, Excel, Internet та інше);
• українська мова (рідна), російська мова (вільно), англійська – базова (розмовна, письмова).

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, порядність, вміння працювати у команді.

Додаткова інформація:
Водійські права категорії «В».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: