Resume from July 5, 2023 PRO

Юлія

Спеціаліст тендерного відділу, оренди, помічник керівника

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Маркетолог, менеджер з оренди.

from 10.2020 to now (3 years 8 months)
ТОВ «Гамма – Центр», Запоріжжя (Нерухомість)

•пошук потенційних орендарів та укладання з ними договорів оренди;
•облік та супровід діючих договорів;
•аналіз орендних ставок та їх контроль;
•ведення переговорів стосовно реконстукції будівництва, орендованих приміщень;
•ведення документації з орендарями: договори, заявки, рахунки, акти оформлення додаткових угод щодо зміни умов договору;
•контроль дебіторської заборгованості;
•контроль строків закінчення договорів, продовження, переукладання договорів;
•ведення щоденної та щомісячної статистичної звітності.

Спеціаліст тендерного відділу

from 01.2020 to 10.2020 (9 months)
ТОВ «АвтоБУД», Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

моніторинг тенденцій, що складаються на спеціальних торгових майданчиках;
- виявлення пропозицій щодо торгів, які підходять для участі організації;
- визначення доцільності участі підприємства у конкурсі;
- формування заявки на участь підприємства у конкурсних процедурах;
- контроль правильності оцінки вартості предметів замовлення;
- контроль формування кошторису на замовлення;
- розробка проекту специфікації щодо суттєвих умов тендеру;
- ведення переговорів з виконавцем для вирішення питань, що виникають у ході тендеру;
- реєстрація на спеціальних сайтах, які є торговими майданчиками.

Менеджер з продажу регіонального структурного підрозділу м. Дніпро р

from 09.2012 to 06.2017 (4 years 9 months)
ТОВ «Балакком», Запоріжжя (Легка промисловість)

- Розробка та виконання стратегії продажів;
- Пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази;
- Проведення переговорів з партнерами та клієнтами;
- Аналіз ринкової ситуації та конкурентної діяльності;
- Планування та координація роботи з просування товарів.
- Планування і аналітична робота, яка полягає в складанні плану продажів на кожен місяць, аналіз статистичних даних всіх продажів і відвантажень покупцеві за звітний період, а також складання звітів за підсумками виконаної роботи.
- Ведення прийому, обробка і належне оформляння замовлення, які пов’язані з відвантаженням товарів клієнту.
- Надання інформаційної підтримку всіх клієнтів.

Помічник керівника.

from 05.2012 to 01.2022 (9 years 8 months)
ТОВ «ЕкоВторКонструкція» (паралельно), Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

За період роботи мною було створено сайт компанії http://www.ekovtorkonstrukciya.com.ua/ (посилання для перегляду).
Формування та ведення робочої бази.
- ведення та участь у торгах; Підготовка документації для участі у тендері.
- організація вантажоперевезень по всій Україні; Укладання договорів із постачальниками, розрахунок рентабельності перевезення та угоди, робота з перевізниками, пошук клієнтів.
- просування та реклама підприємства;
•Маркетингове дослідження;
• Внутрішній аналіз компанії;
• Створення іміджу.
- моніторинг ринку продукції, що випускається; Аналіз ринків (локальних, регіональних, національних) за конкурентоспроможністю товару, що продається.
- пошук клієнтів як для реалізації продукції, так і закупівлі сировини. Організація та розвиток процесу продажу на території України.

Помічник керівника.

from 01.2010 to 04.2012 (2 years 3 months)
ТДВ «СК «Мотор-Гарант», Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

1. Виконання завдань, поставлених керівництвом та безпосереднім керівником.
2. Забезпечення вхідних та вихідних дзвінків керівництва, організація конференц- (багатосторонніх) дзвінків керівництва.
3. Облік та розподіл інформації, що надходить щодо керівництва, своєчасна передача документів, повідомлень та інформації керівництву (письмово або усно).
4. Здійснення технічної допомоги керівництву (копіювання, друк, сканування та ін.).
5. Планування, координація та ведення робочого графіка керівництва: організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід; ведення та коригування робочого календаря керівництва.
6. Ведення телефонної та інформаційної бази керівництва (контакти, дні народження клієнтів).
7. Організація прийому відвідувачів керівництва: замовлення перепусток та супровід відвідувачів, відстеження стану переговорних кімнат до та після прийому клієнтів (чистота, відсутність зайвих документів, наявність канцелярського приладдя та їх функціональність).
8. Відстеження надходження документів, кореспонденції та друкованих видань для керівництва, своєчасна їх передача. Контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції посібника (документи, листи, факси, листи електронною поштою).
9. Складання та редагування ділових листів для керівництва.
10. Складання посадових інструкцій, організаційних структур відділів тощо, здійснення допомоги начальнику відділу ВЯУ.
10. Контроль безпеки документів у приймальній керівництва.
11. Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації.
12. Координація роботи водіїв керівництва (координація маршрутів, оповіщення водіїв про вихід керівництва із будівлі, координація заміщення водіїв).
13. Організація поїздок та відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок тощо)
15. Координація роботи стосовно керівництва із секретарем-референтом.
16. Заміщення секретаря-референта офісу.
17. Виконання інших доручень безпосереднього керівництва.

Секретар – референт, помічник керівника.

from 01.2007 to 04.2007 (3 months)
торговий дім «Мегаполіс», Запоріжжя (Пошук персоналу, HR)

1. Виконання завдань, поставлених керівництвом та безпосереднім керівником.
2. Забезпечення вхідних та вихідних дзвінків керівництва, організація конференц- (багатосторонніх) дзвінків керівництва.
3. Облік та розподіл інформації, що надходить щодо керівництва, своєчасна передача документів, повідомлень та інформації керівництву (письмово або усно).
4. Здійснення технічної допомоги керівництву (копіювання, друк, сканування та ін.).
5. Планування, координація та ведення робочого графіка керівництва: організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід; ведення та коригування робочого календаря керівництва.
6. Ведення телефонної та інформаційної бази керівництва (контакти, дні народження клієнтів).
7. Організація прийому відвідувачів керівництва: замовлення перепусток та супровід відвідувачів, відстеження стану переговорних кімнат до та після прийому клієнтів (чистота, відсутність зайвих документів, наявність канцелярського приладдя та їх функціональність).
8. Відстеження надходження документів, кореспонденції та друкованих видань для керівництва, своєчасна їх передача. Контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції посібника (документи, листи, факси, листи електронною поштою).
9. Складання та редагування ділових листів для керівництва.
10. Контроль безпеки документів у приймальній керівництва.
11. Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації.
12. Координація роботи водіїв керівництва (координація маршрутів, оповіщення водіїв про вихід керівництва із будівлі, координація заміщення водіїв).
13. Організація поїздок та відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок тощо)
14. Організація приїзду іноземних партнерів та клієнтів (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми заходів та поїздок тощо)
15. Координація роботи стосовно керівництва із секретарем-референтом.
16. Заміщення секретаря-референта офісу.
17. Виконання інших доручень безпосереднього керівництва.

Education

Європейський Університет Економіки та Фінансів;

Економічний факультет (фінанси), Запоріжжя
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Економіка підприємства;
Кваліфікація: бакалавр "Фінанси"; Фахівець "Фінанси".

Knowledge and skills

Дисциплінованість Привітність Оперативність Ведення документації Пунктуальність Акуратність Відповідальність

Additional information

На даний момент розглядаю варіант віддаленої роботи, у зв"язку з воєнним станом. Після зкінчення готова перейти в звичайний режим роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: