Оксана
Бухгалтер
- Age:
- 36 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9718578
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
[
[
м. Одеса
Бухгалтер, касир *неповна зайнятість
Освіта:
Одеський Державний Економічний Університет
Обліково-економічний факультет
Спеціальність – Облік і аудит
Ступінь - Магістр
(2005 - 2010)
Досвід роботи:
Менеджер зі збуту ТОВ "Хотфрост Україна" (серпень 2017 - січень 2019)
• Торгівля з оптовими і роздрібними покупцями, ведення договорів від "А до Я" (допомога у виборі товару, укладання договорів, підготовка пакету всіх необхідних документів, контроль оплати, контроль термінів і умов доставки);
• Участь у тендерах (підготовка пакету документів, участь у торгах, супроводження клієнта до моменту виконання умов договору);
• Проведення інвентаризацій з основним і вторинними складами;
• Контроль процесів гарантійного і післягарантійного обслуговування;
• Контроль розрахунків з головними партнерами (центральний склад, сервісний центр, водії);
• Співпраця з транспортними компаніями, в т.ч. Нова пошта, Делівері (укладання договорів, контроль ттн, перевірка обсягу наданих послуг, розрахунки з постачальником).
Бухгалтер ТОВ "Хотфрост Україна" (червень 2014 - липень 2017)
• Ведення розрахунків з покупцями і постачальниками: первинна документація (рахунки, прибуткові / видаткові накладні);
• Формування, реєстрація податкових накладних, робота з M.E.Doc;
• Контроль документообігу;
• Робота з «клієнт-банк» (оплата платежів, банківські виписки);
• Проведення звірок зі складами / покупцями / постачальниками;
• Робота зі вхідною / вихідною кореспонденцією;
• Адміністративна допомога головному бухгалтеру і директору (складання запитів до державних установ, внутрішніх звітів, листування з контрагентами з робочих питань);
• Ведення адміністративно-господарської діяльності офісу.
Бухгалтер ТОВ "Одеський готель "Центральний"" (червень 2011 - лютий 2014)
• Ведення розрахунків з покупцями і постачальниками: виписка актів виконаних робіт-послуг; облік прибуткових накладних, податкові накладні; проведення звірок з постачальниками і покупцями;
• Облік оренди: виписка рахунків, актів, податкових накладних;
• Участь у проведенні інвентаризацій, списання ТМЦ;
• Робота з касою підприємства: облік касових операцій, проведення інкасацій, облік авансових звітів;
• Складання статистичної звітності;
• Робота з "клієнт-банк";
• Виписка довіреностей, ведення Книги обліку довіреностей;
• Ведення адміністративно-господарської діяльності офісу.
Керуюча магазином ТОВ "Меблева компанія України" (листопад 2010 - квітень 2011)
• Ведення первинної документації: рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, внутрішні звіти;
• Замовлення й приймання товару, проведення інвентаризацій;
• Робота з касовим апаратом, ведення касової книги;
• Рішення адміністративно-господарських питань.
Товарознавець ТОВ "Меблева компанія України" (жовтень - листопад 2011)
• Робота з клієнтами;
• Робота з касовим апаратом, проведення інкасацій.
Мови:
українська - вільно
російська - вільно
англійська - Intermediate (середній)
Професійні навички:
Первинний облік
Податковий облік
Укладання договорів
Інвентаризація
Робота з банком
Робота з касою
Адміністративна робота
Навички роботи з комп'ютером:
1С: Підприємство 7.7, 8.2, 8.3
M.E.Doc
Клієнт-банк
MS Office
Електронна пошта.
Особисті якості:
чесність
порядність
відповідальність
робота на результат.
Similar candidates
Бухгалтер
Odesa
Головний бухгалтер, кадровик
Odesa
Бухгалтер, оператор 1С
17000 UAH, Odesa
Бухгалтер
Odesa, Remote
Бухгалтер
Odesa
Бухгалтер
Odesa, Remote