Resume from June 10, 2024 File

Роман

Маркетолог

Age:
41 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Главацький Роман

Дата народження:
22 вересня 1982

Місто:
Житомир

Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Маркетолог



Отримати перспективну роботу з можливістю подальшого кар'єрного росту, та подальшої реалізації своїх можливостей на розвиток компанії. Працювати на досягнення єдиної мети!

Досвід роботи


Начальник відділу маркетингу
“Золотий Коровай” – Хліб Житомира
грудень 2022 – травень 2023

•Аналітика: профільних ринків, направлення діяльності ринків, товарів та послуг.
•Розробка рынка в сегментах : Кліент, Конкурент, Контрагент.
•Розробка маркетингових стратегий та політики підприємства.
•Просування ринкового позиціювання та БРЕНДА.
•Розробка маркетингового МІКСа (продукт, ціна, просування, дистрибуція).
•Розробка планів для термінала Продаж и маркетингового документообігу по іх реалізації (ведение, учет, контроль, корректування).
•Просування товарів та послуг на ринок.
•Вивід на ринок нових товарів.
•Работа з ЗМІ (складання та розміщення іміджевих статей, рекламних модулей и т.д.).
•Складаня пресс-релізів, референс-листів, новин про підприемство.
•Організація та проведеня виставок экспозицій та конференцій.
•Таргетингц, SMM. Google ADS та інше…

Маркетолог, Фахівець з методів розширення ринків збуту
“Агрі Майнінг Сервіс”
квітень 2015 – березень 2022

•Аналітика: профільних ринків, направлення діяльності ринків, товарів та послуг.
•Розробка рынка в сегментах : Кліент, Конкурент, Контрагент.
•Розробка маркетингових стратегий и політики підприємства.
•Просування ринкового позиціювання та БРЕНДА.
•Розробка маркетингового МІКСа (продукт, ціна, просування, дистрибуція).
•Розробка планів для термінала Продаж и маркетингового документообігу по іх реалізації (ведение, учет, контроль, корректування).
•Просування товарів та послуг на ринок.
•Вивід на ринок нових товарів.
•Работа з ЗМІ (складання та розміщення іміджевих статей, рекламних модулей и т.д.).
•Складаня пресс-релізів, референс-листів, новин про підприемство.
•Організація та проведеня виставок экспозицій та конференцій.

Маркетолог, Фахівець з методів розширення ринків збуту

ООО "Союз Автомотив" (Пежо Центр Житомир, Фіат Центр Житомир)
от 50 до 100 сотрудников Автомобильная промышленность и Автобизнес
липень 2013 – березень 2015
"Пежо Центр Житомир", "Фиат Центр Житомир"
1. Підготовка медіа-планів;
2. Складання фінансової звітності;
3. Аналіз, систематизація та сбір інформації, підготовка аналітичних звітів;
4. Прогнозування розвитку ринка, та його сегментів;
5. Директ маркетінг, та інші канали просування організації на ринок;
6. Аналіз власних продаж та конкурентів;
7. SWOT аналіз;
8. Відстеження ефективності рекламних носіїв;
9. Впровадження нових маркетингових проектів.
10. Організація та проведення промо компаний.
11. Підготовка комерційних угод;
12/ Корпоративні продажі

Керівник відділу маркетингу
ЗАТ «Гібридні Автомобілі» (Авто-тех центр TOYOTA)
от 50 до 100 сотрудников Автомобильная промышленность и Автобизнес
вересень 2011 – червень 2013
1. Підготовка медіа-планів;
2. Складання фінансової звітності;
3. Аналіз, систематизація та сбір інформації, підготовка аналітичних звітів;
4. Прогнозування розвитку ринка, та його сегментів;
5. Директ маркетінг, та інші канали просування організації на ринок;
6. Аналіз власних продаж та конкурентів;
7. SWOT аналіз;
8. Відстеження ефективності рекламних носіїв;
9. Впровадження нових маркетингових проектів.

Директор магазину
июн 2009 - авг 2011
ФОП Стратович В. О. (мережа магазинів одягу «Джинсоманія» «CLIMBER»)
до 20 сотрудников Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1. Управління діяльності магазинів;
2. Організація торгового процесу;
3. Координація процесу продажів в магазинах;
4. Досягнення планових показників;
5. Взаємодія з місцевими контролюючими органами;
6. Організація, планування та контроль роботи персоналу;
7. Ведення документації і звітностей згідно установленим стандартам;
8. Проведення маркетингових та рекламних компаній;
9. Здійснення закупівлі товару;
10. Управління товарними запасами магазинів;
11. Моніторинг та аналіз конкурентів на ринку;
12. аналїз сезонностї продаж по всїм группам товарїв;
13. складання рекомендацїй по проведеню маркетинговых активностей;
14. прогнозування і аналіз эффективності маркетингових мероприємств, интерпретація показників.

Event manager, маркетолог
Авг 2007 - фев 2009
РА «Рекламне Джерело»
от 20 до 50 сотрудников Реклама и PR-услуги

1. Проведення переговорів із замовниками;
2. Провадження замовлення клієнта від подання заявки до видачі рекламної продукції;
3. Підготовка необхідних матеріалів, документів, презентацій;
4. Контроль якості поліграфічної продукції:
5. Ведення бази необхідних контактів;
6. Складання статус графіків;
7. Організація та координація проведення промо-акцій;
8. Зовнішня реклама - вибір площ, робота з дизайнерами,контроль за розміщенням рекламної інформації;
9. Розробка та розміщенння реклами в прессі, транспорті;
10. Робота з підрядниками (пошук, відбір та подальша робота з ними);
11. Моніторинг ринку реклами, поліграфії;
12. Розробка (дизайн) та виготовлення макетів друкованої та іншої рекламної продукції;

Медіапланер, Трафік менеджер, PR-менеджер
окт 2005 - июл 2007 (1 год 10 мес)
РА ТРК «Орта-Форум» (Радіо Клуб 104,5)
от 20 до 50 сотрудников Медиа / СМИ
1. Розміщенння реклами на радіостанції, у пресі;
2. Контроль випуску рекламних роликів;
3. Складання медіа-планів;
4. Робота з продакшн-студією;
5. Розробка та виготовлення макетів друкованої та іншої рекламної продукції;
6. Контроль по виготовленню та якості друкованої продукції;

Менеджер по поліграфії, дизайнер:
фев 2002 - окт 2005 (3 года 9 мес)
Друкарня «Тамподек - XXI»
от 20 до 50 сотрудников Издательства и Полиграфия
1. Розробка та виготовлення макетів друкованої та іншої рекламної продукції;
2. Фотовивід;
3. Робота з замовником, розрахунок замовлення;



Освіта: НТУУ "КПІ"
2001 - 2004
Національний технічний університет України «КПІ»
Видавничо-поліграфічний факультет
2009 - 2014
Національний технічний університет України «КПІ»
Видавничо-поліграфічний факультет
Спеціальність «Технологія поліграфічного виробництва»

Особисті данні:
- аналітичне мислення, відповідальний, пунктуальний, легко сприймаю нову інформацію, комунікабельний, цілеспрямований, уміння приймати рішення в нестандартних та складних ситуаціях.
- Володіння ПК (досвідчений користувач)
1. MS Office
2. Internet
3. Adobe Photoshop
4. Adobe Illustrator
5. Corel Draw (та інші)
- посвідчення водія категорія «В»;

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: