Resume from May 13, 2024 File

Олена

Бухгалтер

Age:
38 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Олена КУХАРУК
Бухгалтер
Повна зайнятість
Дата народження: 28.06.1985р.
Місто:Чуднів
Контактна інформація:
Тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел.пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
З 27.09.2006р.по 30.11.2007р. –працювала на посаді кредитний інспектор-касир в Кредитній спілці «Фаворит Житомир»;
З 03.12.2007р. по 22.09.2008р.—працювала на посаді інспектора кредитного сектору продажу відділу розвику бізнесу Житомирського відділення «Комерційний банк «Дельта»;
З 23.09.2008р. по 30.12.2008р. – працювала на посаді фахівця сектору залучення клієнтів відділу комерційного розвитку в Житомирській області ВАТ «Банк Руский Стандарт»;
З 08.06.2011р. по 28.02.2013р. – працювала на посаді спеціаліста бухгалтера в Чуднівській центральній районній лікарні;
З 01.03.2013р по теперішній час працюю в Комунальне некомерційне підприємство «Чуднівський центр первинної медико-санітарної допомоги» спеціаліст з розрахунків із працівниками.
Освіта:
-Повна вища;
-Житомирський Інститут підприємнийтва та сучасних технологій;
-Спеціальність «Економіст»;
-з вересня 2002р.по червень 2007р.
Професійні навики та функціональні обов»язки:
-Навики роботи з комп»ютером:
Впевнений користувач програм MicrosoftWord,Excel, знаю, як працювати в інтернеті, знаходити потрібну інформацію;
-M.E.Doc;
- Fredo звіт;
- Експерт (КБС), використовую в теперішній час.
• нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, відрядних;
• складання та подання звітів: об»єднаний звіт, 1-ПВ й інші статистичні звіти та інформації ;
• ведення обліку медикаментів,вакцини,наркотичних засобів,гуманітарної допомоги;
• ведення штатного розпису та тарифікації;
• ведення кадрової документації (прийом,звільнення,переведення,особові справи,табель обліку робочого часу);
• ведення вхідної та вихідної документації;
• оформлення працівникам відпусток, відряджень;
• досвід роботи з міжнародними грантами;
• складання та реєстрація договорів.
Володіння мовами:
Українська – вільно.
Особисті якості: Старанність,організованість,не конфліктність,пунктуальність,легко адаптуюсь до нових умов праці,швидко навчаюсь новому. Постійно розвиваюсь,слідкую за введенням нових законів та постанов.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: