Олена
Бухгалтер
- Age:
- 38 years
- City:
- Zhytomyr
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9820293
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Олена КУХАРУК
Бухгалтер
Повна зайнятість
Дата народження: 28.06.1985р.
Місто:Чуднів
Контактна інформація:
Тел.[
Ел.пошта:
[
Досвід роботи:
З 27.09.2006р.по 30.11.2007р. –працювала на посаді кредитний інспектор-касир в Кредитній спілці «Фаворит Житомир»;
З 03.12.2007р. по 22.09.2008р.—працювала на посаді інспектора кредитного сектору продажу відділу розвику бізнесу Житомирського відділення «Комерційний банк «Дельта»;
З 23.09.2008р. по 30.12.2008р. – працювала на посаді фахівця сектору залучення клієнтів відділу комерційного розвитку в Житомирській області ВАТ «Банк Руский Стандарт»;
З 08.06.2011р. по 28.02.2013р. – працювала на посаді спеціаліста бухгалтера в Чуднівській центральній районній лікарні;
З 01.03.2013р по теперішній час працюю в Комунальне некомерційне підприємство «Чуднівський центр первинної медико-санітарної допомоги» спеціаліст з розрахунків із працівниками.
Освіта:
-Повна вища;
-Житомирський Інститут підприємнийтва та сучасних технологій;
-Спеціальність «Економіст»;
-з вересня 2002р.по червень 2007р.
Професійні навики та функціональні обов»язки:
-Навики роботи з комп»ютером:
Впевнений користувач програм MicrosoftWord,Excel, знаю, як працювати в інтернеті, знаходити потрібну інформацію;
-M.E.Doc;
- Fredo звіт;
- Експерт (КБС), використовую в теперішній час.
• нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, відрядних;
• складання та подання звітів: об»єднаний звіт, 1-ПВ й інші статистичні звіти та інформації ;
• ведення обліку медикаментів,вакцини,наркотичних засобів,гуманітарної допомоги;
• ведення штатного розпису та тарифікації;
• ведення кадрової документації (прийом,звільнення,переведення,особові справи,табель обліку робочого часу);
• ведення вхідної та вихідної документації;
• оформлення працівникам відпусток, відряджень;
• досвід роботи з міжнародними грантами;
• складання та реєстрація договорів.
Володіння мовами:
Українська – вільно.
Особисті якості: Старанність,організованість,не конфліктність,пунктуальність,легко адаптуюсь до нових умов праці,швидко навчаюсь новому. Постійно розвиваюсь,слідкую за введенням нових законів та постанов.
Similar candidates
Бухгалтер, ревізор
Zhytomyr
Бухгалтер
20000 UAH, Zhytomyr
Бухгалтер
Zhytomyr, Remote
Бухгалтер, менеджер по обслуговуванню клієнтів банківської сфери, касир, оператор 1С
Zhytomyr
Бухгалтер
20000 UAH, Zhytomyr
Бухгалтер
Zhytomyr