Resume from April 25, 2024 File

Альона

Менеджер з продажу

Age:
38 years
City of residence:
Romny
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мелешко Альона Олександрівна

Претендент на вакансію: Адміністратор, Старший касир, касир
Досвід роботи: білше 10 років.
Освіта: Средня специіальна.
Дата народження: 19.07.1985р.
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section);
Адреса: вул. Пригородська, б.101-Б
Мінімальний рівень заробітної прати: від 10000 грн;
Освіта: Роменський політехнічний технікум
2002-2004р.р.
Спеціальність: Економіст

Місце роботи: Старший касир торгівельного залу “Торгівельно-виробничого комплексу
“ Рона Марке’’ м.Ромни
09.2019р.-05.2023р.
Функціональні обов’язки:
- обслуговування покупців на касовом апараті та пост-терміналі;
- ведення книги КУРО та іншої касавої документації;
- організація та контроль касової дисципліни, інкасація;
- оформлення обмінів та повенення, видача коштів;
- ведення щоденної та щомісячної звітності;
- списання браків;
- перевірка термінів придатності, списання товару;
- проведення переоцінок та інвентарізацій;
- контроль над викладенням товару

Місце роботи: Продавець-консультант магазину не продовольчих товарів СПД ''Подоляка О.І.''
м.Ромни
03.2015р.- 02.2019р.
Функціональні обов’язки.
- Заказ товару та аналіз товарних запасів.
- обслуговування клієнтів.
- Проведення переоцінок та інвентаризацій.

Місце роботи: Старший продавець (адміністратор) магазину ТМ '' Letude ''
ТОВ ''Янсер ЛТД'' м.Київ
07.2012р.-02.2015р.
Функціональні обов’язки:
- Контролювати та виповнювати «Стандарти обслуговування» серед персоналу магазину.
- Аналізувати результати продажу та якість обслуговування покупців в магазині.
- Контроль наявності та актуальності всіх установчих документів в магазині.
- Работа з системою таємного покупця.
- Замовлення товарів та аналіз товарних запасів.
- Забеспечення та контроль правил мерчендайзинга в магазинах.
- Складання звітності.
- Наставництво для нових співробітників.
- Підбір та навчання нових співробітників .
- Організація та контроль касової дисципліни, інкасація.
- Проведення переоцінок та інвентарізацій.

Місце роботи: Продавець-касир магазину ТМ ''Pierre Cardin ''
ТОВ ''ЕВІГ'' м.Київ
12.2011р.-03.2012р.
Функціональні обов’язки:
- обслуговування клієнтів згідно діючим стандартам компанії;
- обслуговування покупців на касовом апараті та пост-терміналі;
- ведення книги КУРО та іншої касавої документації;
- оформлення обмінів та повенення, видача коштів;
- работа з базою постійних клієнтів, видача та обмін дисконтних карт;
- прийом та відправка товару з оформленням сопутньої документації;
- списання браків;
- проведення переоцінок та інвентарізацій;
- контроль над викладенням товару;

Місце роботи: Продавець-касир магазину ТМ ''Calvin Klein Jeans''
ТОВ ''БНС-ТРЕЙД'' м.Київ
01.2007р.-10.2011р.
Функціональні обов’язки:
- обслуговування покупців на касовом апараті та пост-терміналі;
- організація та контроль касової дисципліни, інкасація;
- ведення книги КУРО та іншої касавої документації;
- оформлення обмінів та повенення, видача коштів;
- работа з базою постійних клієнтів, видача та обмін дисконтних карт;
- ведення щоденної та щомісячної звітності;
- консультація покупців;
- беспосередня участь в прийомі товару, переоцінок та проведення інвентарізацій;
- ВО адміністратора під час відпускних періодів та лікарняних:
- прийом та відправка товару з оформленням сопутньої документації;
- списання браків;
- ведення щоденної та щомісячної звітності;
- проведення переоцінок та інвентарізацій;
- проведення ронкових зборів;
- організація та контроль работи персоналу;
- контроль над викладенням товару;
- навчання нових співробітників.

;

Місце роботи: Продавець-консультант магазину ''Companys'' м.Київ
03.2006р.-01.2007р.

Місце роботи: Продавец-консультант магазина ''МобіДік'' м.Київ
07.2005р.-02.2006р.

Додаткова Впевненно володію комп'ютером, 1С, Word, Excel, Internet, Outlook
інформація Заміжня, маю дитину.

Особисті якості: Цілеспрямованість, уміння працювати в великій команді, комунікабельність, прагнення
вдосконалювати професійні якості, навченність, старанність, наполегливість, висока
працездатність, порядочність, відповідальна.

Ціль пошуку Знайти нові можливості для професійного, інтелектуального зросту та самореалізації.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: