Resume from May 21, 2024 File

Зоряна

Керівник рецепції

Age:
34 years
City of residence:
Drohobych
Ready to work:
Bukovel, Ivano-Frankivsk, Kyiv, Lviv, Skhidnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Іванченко Зоряна Валеріївна
Повна зайнятість.
Вік:33 роки
Місто:Дрогобич
Готовий до переїзду в: Київ
Контактна інформація
Адреса:вул. М. Грушевського 79/1, кв.57
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи

Фахівець з бронювання
З 01.03.2023 по теперішній час
Edem Resort Medical&SPA,с. Стрілки (готельно-ресторанний)
- опрацювання вхідних запитів від гостей;
- бронювання номерів в системі Servio HMS згідно запитів гостей та колег з інших підрозділів;
- виставлення рахунків та контроль оплати рахунків;
- контроль тарифів та доступності номерів в онлайн;
- співпраця з ТА та ОТА;
- вихідна комунікація з існуючими клієнтами;
- Робота з вхідними дзвінками по скриптах, Фіксування вхідних дзвінків і правильна їх обробка в CRM системі
Адміністратор відділу бронювання
з 09.2019 по 31.12.2022
TAOR Resort & Spa hotel, смт.Східниця (готельно - ресторанний)
- 90% роботи по телефоні. Прямі бронювання, бронювання через систему Booking,Expedia,PremierConnect;
- робота з туристичними фірмами;
- робота у системі 1С, акти виконаних робіт;
- повна робота з гостями до моменту заїзду, бронювання будь-яких додаткових послуг (окрім проживання), ведення всіх додаткових приміток, стеження за виконанням всіх додаткових вимог та побажань гостей;
- стеження за оплатами рахунків,робота з фіскальним апаратом;
- ведення журналу дзвінків, "холодні дзвінки", розсилка важливої інформації гостям.
Досягнення: швидке реагування на прохання гостей, вміння залагоджувати конфлікти, вміння дійти компромісів, вміння правильно та грамотно розмовляти по телефону, чітко формувати думки, вміння продавати.
Адміністратор закладу
з 04.2018 по 05.2019 (1 рік 1 місяць)
цукерня-кондитерська "Карамель", Дрогобич (сфера обслуговування клієнтів)
Обов'язки:
Займалась усіма питаннями, які стосувались відкриття:
- ставила кухню та займалась узгодженням кухонного та барного меню;
- писала технологічні карти та слідкувала за змінами в них;
- приймала участь в ремонті та оформленні залу;
- закуповувала посуд та весь інвентар, який стосувався бару та кухні;
- налагоджувала зв'язки з постачальниками та займалась закупівлею товару, хімії та всього необхідного для роботи цукерні;
- писала посадові інструкції та правила внутрішнього розпорядку персоналу та слідкувала за їхнім виконанням;
- займалась рекламою по місту та в соціальних мережах;
- організовувала рекламні акції та розіграші;
- приймала індивідуальні замовлення на продукцію цукерні, слідкувала за виконанням замовлень;
- організовувала дитячі свята, свято Миколая та майстер класи, а також прийом груп іноземних туристів;
- займалась набором та навчанням персоналу, нараховувала зарплати, проводила ревізії, вводила штрафні санкції:
- писала бухгалтерські звіти по роботі бару, вела касу;
- врегульовувала конфлікти між персоналом та з клієнтами;
- слідкувала за чистотою, при необхідності допомагала на кухні або на барі, виконуючи функції кондитера або бармена.
Досягнення: організованість, вміння нести відповідальність за людей, які на тебе працюють, отримала бухгалтерські навики, удосконалила вміння мотивувати, навчилась розділяти першочерговість задач, які потрібно вирішувати.
Адміністратор готелю,ресторану та салону краси
з 04.2014 по 04.2018 (4 роки)
Готельний комплекс "Афродіта", Трускавець (сфера обслуговування клієнтів)
Обов'язки:
- робота з клієнтами по телефону та напряму. Надання інформації про готель та бронювання. Розселення по номерах та виселення гостей, заповнення документів, організація обслуговування та харчування клієнтів - забезпечення максимально можливого комфорту проживання та додаткових послуг, які надавав готель (послуги косметологічного та масажного кабінетів, салону краси, телефонні розмови, транспортні послуги тощо), узгодження конфліктних ситуацій;
- здійснення контролю за своєчасною підготовкою номерів до прийому тих, хто прибуває в готель, дотримання чистоти у готелі та барі, регулярною зміною білизни у номерах, збереження майна та устаткування, замовлення продуктів на кухню;
- надання усних довідок, що стосуються готелю та бару, розташування міських пам'яток, видовищних та спортивних споруд і т.д..
Досягнення: адаптація в динамічному та мінливому середовищі, збереження спокою в стресових ситуаціях, розвиток ініціативності та мотивації, багатофункціональність.
Менеджер внутрішнього туризму
з 09.2011 по 04.2014 (2 роки 7 місяців)
Туристина фірма "Тур - Галичина", Трускавець (сфера обслуговування клієнтів)
Обов'язки:
- робота з туристами по телефону та напряму, підбір місця відпочинку, контроль за поселенням туристів, узгодження конфліктних ситуацій, пряма робота з готелями та санаторними комплексами Трускавця, Моршина та Східниці, укладання договорів для співпраці;
- організація інформаційних турів, складання описів об'єктів, заповнення офіційного сайту туроператора останніми новинами;
- підготовка бухгалтерської документації по туристах з-закордону, оформлення звітностей руху туристів та з укладених з ними договорів.

Досягнення: професійне самовдосконалення, поглиблення технічних вмінь, вміння працювати в команді, швидко приймати рішення та контролювати їх виконання.
Освіта
Київський національний торгово - економічний університет
факультет ресторанно готельного та туристичного бізнесу, спеціальність менеджмент туристичної індустрії, Київ
Вища, з 09.2006 по 06.2011 (4 роки 9 місяців)
Повне вивчення сфери обслуговування в готельних та ресторанних комплексах, поглиблене навчання туристичної індустрії від звичайного працівника до користувача туристичних готельних та ресторанних послуг.
Додаткова освіта
• Учасник виставки UITT 2009 "Подорожі та Туризм" від журналу "Міжнародний туризм". (25.03-28.03.2009р.)
• Учасник виставки MITT 2013 "Путешествия и туризм", тренінг "Как работать в условиях кризиса". (20.03 - 23.03.2013р.)
• Тренінг "Ефективні комунікації з клієнтами і продажі по телефону". (15.10 - 17.10.2013р.)
• Тренінг "Бездоганний сервіс для СПіР", HoReCa Genius Consulting. (30.10.2015р.)
• Ефективні продажі (17.12.2019р.)
• "Бронювання послуг по телефону.Як на 100% отримати замовлення. Робота з конфліктами. Скарга як прояв лояльності до готелю" (13.12.2019р.)
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
Спеціальні знання та навички:
Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Access, Power Point), професійних програм готельного та ресторанного спрямування,часткове знання 1С, роботи з Internet ( Google Chrome, Safari і т.д.), e-mail.
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ вище середнього