• File

Антон

Інше

Age:
27 years
City:
Chornomorsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

АНТОН
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Київ, Україна

ЗАЇКА
ПРОФІЛЬ
Я - досвідчений фахівець з досвідом у експедиторстві, клієнтському сервісі, технічній підтримці та ремонті
устаткування, а також креативному розвитку бренду. Маю навички організації доставки, комунікації з
клієнтами, діагностики й ремонту устаткування, аналітики та розробки маркетингових стратегій. Готовий
до нових викликів та швидко адаптуюся до змін у робочому середовищі.

ОСНОВНІ НАВИЧКИ

Коммунікативність Фінансова звітність Українська
Командна робота Креативність та
Аналітичні здібності інноваційність Російська
Координування роботи Microsoft Exсel
Аналіз Microsoft Word Англійська
Адаптивність CRM системи

ПРОФЕСІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД

СПЕЦІАЛІСТ З ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ 2018 - 2 0 19
ТА РЕМОНТУ УСТАТКУВАННЯ
Універсальна платіжна система (УПС)

Основною задачею було забезпечення якісного та швидкого технічного обслуговування, а також усунення
несправностей та проведення ремонтних робіт.
Інкасація: збір фінансових коштів з терміналів поповнення. Це включає регулярний розклад інкасації,
перевірку та підрахунок отриманих коштів, а також їх безпечне транспортування до визначеного місця.
Технічна підтримка та консультування: Спеціаліст надає технічну підтримку клієнтам або
співробітникам, відповідає на запити щодо налаштування, використання та ремонту устаткування.

ЕКСПЕДІТОР 2019 - 2 0 21
Метр+

На цій посаді я відповідав за координацію процесів, перевірку відповідності товарів замовленням,
забезпечення точності і швидкості доставки, контроль якості та забезпечення задоволення клієнтів.
Основні обовʼязки:
Контроль якості товарів: Перевірка якості товарів під час прийому, збору та доставки, виявлення
можливих пошкоджень або несоответствий стандартам якості. Здійснення інвентаризації товарів,
виявлення і вирішення проблем зі складськими запасами або якістю товарів.
Документація та звітність: Заповнення та підтримка відповідної документації, ведення складського
обліку, складання звітів про виконану роботу, кількість та стан товарів.
Комунікація: Взаємодія з клієнтами, постачальниками та іншими членами команди для забезпечення
ефективного обміну інформацією, вирішення питань щодо поставок та доставки товарів.
Збереження безпеки: Дотримання правил і стандартів безпеки під час роботи зі складським
устаткуванням, транспортом та товарами, усунення можливих небезпечних ситуацій.
СПЕЦІАЛІСТ З КРЕАТИВНОГО РОЗВИТКУ БРЕНДУ 2021 - 2 0 22
Метр+

В мої обовʼязки входило створення та розвиток креативних стратегій, ідей та концепцій, які підсилюють
бренд і сприяють його успіху на ринку України.
Розробка креативних стратегій: аналіз ринку, розуміння цільової аудиторії та конкурентного
середовища, щоб розробити креативні стратегії, спрямовані на підвищення впізнаваності бренду,
залучення нових клієнтів та зміцнення лояльності існуючих.
Розробка креативних ідей та концепцій: генерація креативних ідей та концепцій для продуктового
дизайну. Забезпечення інноваційного підходу та оригінальність, що допомагають бренду виділятися
на ринку.

МЕНЕДЖЕР ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ 2022 - 2 0 23
Protector

Я був відповідальним за забезпечення високого рівня обслуговування та задоволеності клієнтів. Основна
мета полягала в тому, щоб зробити процес покупки та взаємодії з інтернет-магазином максимально
зручним, ефективним та приємним для клієнтів.
Комунікація та відповіді на запити: взаємодія з клієнтами через різні канали зв’язку, такі як електронна
пошта, телефон, онлайн-чат або соціальні мережі. Відповідь на запити клієнтів, надавання
консультацій та допомоги вирішення питань, що стосуються замовлень, доставки та оплати.
Розв’язання проблем та скарг: Вирішування скарг та проблем клієнтів, які можуть виникати під час
процесу оформлення або після нього.
Аналіз та звітність: Відстежування та аналіз даних про взаємодію з клієнтами, такі як кількість запитів,
рівень задоволеності, тренди та показники ефективності.

ОСВІТА
ІМК ОНМУ
готельно-ресторанна справа

ІНТЕРЕСИ / ХОББІ
UX/U I D E S IGN
FIGM A
ПЛІВКОВІ ФОТО
СПОРТИВНИЙ БІГ
ІСТОРІЯ
ПОЛІТИКА

More resumes of this candidate

Candidates at categories

Candidates by city