Resume from March 2, 2024 PRO

Юлія

Фінансовий директор

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник генерального директора з фінансових питань

from 12.2021 to 08.2023 (1 year 8 months)
ТОВ " Енерджі трейд груп", Київ (Енергетика)

- Реалізація стратегії фінансового департаменту.
- Впровадження ефективних фінансових процедур та політик.
- Формування фінансового плану та прогнозування.
- Контроль, координація та аналіз фінансових потоків.
- Керування бюджетним процесом та контроль за виконанням бюджетів.
- Податкове планування та прогнозування.
- Розробка та контроль за виконанням фінансових показників та метрик, включаючи складання фінансової, управлінської звітності, звітних даних (CF, P&L, Balance, оперативна звітність), фінансове моделювання.
- Прогноз, аналіз та оцінка фінансових, економічних, податкових, комлаєнс ризиків, організація заходів щодо забезпечення фінансової стійкості та процедур фінансового контролю.
- Участь у розробці стратегічних планів розвитку та контроль за їх виконанням.
- Проведення аналізу конкурентного середовища та розробка стратегій для забезпечення конкурентоспроможності;
- Внутрішній контроль операційного ризику в межах фінансового департаменту.
- Забезпечення розробки/актуалізації внутрішніх документів в межах фінансового департаменту.
- Участь в нарадах, робочих гpyпax тощо з питань, що потребують експертної оцінки.
- Співпраця з банками, з валютними та фінансовими моніторинговими службами, в рамках довгострокових кредитів підприємства.
- Взаємодії з ДПС, НКРЕКП, проходження перевірок.

Заступник генерального директора з фінансових питань

from 04.2013 to 06.2021 (8 years 2 months)
ДП "НСК "Олімпійський", Київ (Державні організації)

- Формування та стратегічне планування фінансової політики компанії.
- Управління фінансовими потоками.
- Управління департаментами фінансів (12), казначейства (2), закупівель і складської логістики (4).
- Побудова фінансової служби з нуля.
- Формування фінансової, управлінської та статистичної звітності.
- Формування бюджетів управлінь підприємства і контроль їх виконання.
- Контроль цільового використанням фінансових коштів відповідно до затверджених бюджетів.
- Контроль доходів і витрат, аналіз відхилень.
- Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства і контроль його основних економічних показників.
- Контроль ціноутворення на послуги, що надаються відповідно до зміни коньюктури ринку.
- Супровід і контроль закупівель і залишків на складах.
Результати:
- Скорочення витрат підприємства на 18%, отримані в результаті контролю витрат і їх доцільності, побудови регламенту витрат на одиницю продукту.
- Сформований стратегічний план розвитку підприємства на 5 років, з прив'язкою виконання до фінансового плану підприємства.
- Розроблено та затверджено (Міністерство економіки України, Кабінет Міністрів України) інвестиційний план, на стадії реалізації.
- Операційний аналіз дозволив виявити приховані резерви, в результаті переговорів з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), був сформований новий продукт і методика розрахунку до нього (на базі електро-підстанції).
- Розроблена зведена управлінська база інформації щодо споживання ресурсів технічного департаменту, для контролю їх споживання.
- Розроблено та затверджено колективний договір.
- Успішне проходження перевірок, контрольним ревізійним управлінням (КРУ) і внутрішнього аудиту Міністерства молоді та спорту.

Заступник директора Київського міжрегіонального управління

from 10.2008 to 09.2012 (3 years 11 months)
АО "АХА Страхование", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Організація роботи центрів продажу і обслуговування клієнтів.
- Супровід продажів корпоративного напряму та підтримки роздрібних продажів.
- Розвиток нових каналів продажів.
- Виконання планових показників щорічних продажів.
- Проведення зустрічей, переговорів з партнерами.
- Організація роботи з побудови системи комунікацій з ключовими клієнтами.
- Проведення тренінгів персоналу управління, щодо поліпшення методик та динаміки продажів.

Результати:
- 100% виконання доведених планів за видами страхування.
- Розширення офісного складу з 38 осіб до 64 осіб.
- Побудована агентська мережа з нуля до 68 агентів.
- Укладено понад 4300 договорів страхування.
- Збитковість залученого страхового портфеля 16%.

Директор центру обслуговування клієнтів

from 05.2006 to 10.2008 (2 years 5 months)
Страховая группа "PZU Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Управління персоналом підрозділу 9 осіб, 32 агенти.
- Розвиток каналів продажів, пошук і залучення нових клієнтів.
- Організація процесу продажів страхових продуктів.
- Виконання планових показників продажів і бюджетів.
- Проведення зустрічей, переговорів з клієнтами та партнерами.
- Організація роботи з побудови системи комунікацій з ключовими клієнтами.
- Організація роботи з персоналом і побудови довірчих відносин між співробітниками з метою виконання плану продажів.
Результати:
- 94% виконання доведених планів за видами страхування.
- Постійно діюча агентська мережа.
- 84% пролонгацій договорів на наступні періоди.
- Понад 13 тисяч укладених контрактів.

Провідний економіст фінансово-економічного відділу

from 08.2000 to 09.2006 (6 years 1 month)
Київський національно економічний університет ім.В.Гетьмана, Київ (Освіта, наука)

- Участь у розробці та удосконаленні форм внутрішньої звітності.
- Проведення інвентаризацій.
- Участь у плануванні бюджету підприємства.
- Складання та ведення щомісячної звітності Cash Flow, P&L.
- Збір і перевірка первинної документації.
- Ведення обліку дебіторської заборгованості університету.
- Ведення обліку укладених договорів.

Education

Київский національний економічний університет ім.В.Гетьмана

Фінанси та економіка підприємстра, Київ
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)

магистр

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS Outlook Windows Internet Explorer Outlook Express Бухгалтерский учет Adobe Acrobat Reader

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • German — average
  • Russian — fluent

Additional information

Особисті якості:
вміння працювати самостійно і в команді, здатність працювати в постійно мінливому оточенні, пунктуальність і акуратність, комунікабельна, стресостійка, організаторські якості, системне мислення, орієнтація на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: