Alena
Кадровик
- Age:
- 32 years
- City:
- Chernihiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9895271
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
08.02.1992.
Адреса: м. Чернігів, вул. Попудренко 20.
тел:[
Ел пошта.
[
Освіта:
Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Інститут історії етнології та правознавства ім. О. М. Лазаревського
Спеціалізація: Викладач історії та правознавства.
Навчання з 2009-2014рр.
Повна вища освіта.
Досвід роботи:
З червня 2017 р. по березень 2023 р. ТОВ «Мода з доставкою». З 2017 р. по березень 2023 р. фахівець відділу кадрів. Оператор інформаційно-комунікаційних мереж.
2015 – 2016 рр. «Еколл». Оператор інформаційно-комунікаційних мереж.
Професійні навички кадрового працівника:
◦ Основи ведення кадрового діловодства.
◦ Оформлення основних наказів, реєстрів інструкцій, заяв згідно ДСТУ.
◦ Прийняття на роботу та переведення/переміщення, звільнення працівників, згідно законодавства.
◦ Проведення різних видів відпусток (щорічних, соціальних, декретних, без збереження заробітної плати) Слідкування за документами, які надають право на різні види відпустки.
◦ Формування та ведення особових справ працівників. Оформлення картки П-2. Внесення змін трудової діяльності осіб.
◦ Заповнення та подальше введення трудових книжок.
◦ Основна робота з листками непрацездатності.
◦ Створення графіків робочого часу на підприємстві.
◦ Ведення в базу 1с основної інформації про працівників. Прийняття та переведення/переміщення, звільнення працівників. Внесення в базу відпусток (щорічних, соціальних, декретних, без збереження заробітної плати).
Навики та вміння:
• Уміння працювати з комп’ютером на рівні досвідченого користувача вмієте працювати з оргтехнікою та Інтернетом.
• Базові знання комп’ютерної техніки.
• Володіння основ програм Word, Excel, 1C, Medoc,
• Уміння працювати з людьми, висока комунікабельність
• Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – початковий рівень.
Бажаний рівень заробітної плати: від 12000 грн.
Особисті якості
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Швидко навчаюсь, не конфліктність.
Додаткова інформація
Сімейний стан: не одружена
Хобі: література, мистецтво.
More resumes of this candidate
Chernihiv
Різник Альона Миколаївна Досвід роботи: • З 2017 р. по нинішній час ТОВ «Мода з доставкою». З 2017 р. по цей час фахівець відділу кадрів. Оператор інформаційно-комунікаційних мереж. • 2015 – 2016 рр. «Еколл...
Similar candidates
Менеджер з персоналу
Chernihiv, Kyiv, Odesa
Керівник, HR-менеджер, супервайзер, адміністратор
Chernihiv
Інспектор з кадрів, офіс-менеджер, секретар
15000 UAH, Chernihiv
Руководитель, менеджер по персоналу, бизнес-тренер
20000 UAH, Chernihiv, Remote
HR-менеджер
Chernihiv, Remote
Менеджер з персоналу
12000 UAH, Chernihiv