Resume from May 1, 2024 PRO

Владислав

Оператор call-центра, 13 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
18 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор кол центру, менеджер з продажу

from 09.2023 to 04.2024 (7 months)
VIP CALL CENTER, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

1. Займав посаду менеджера з продажу. продавав дуже багато (товари для дому, кухні, електроніка та інші)
2. Чергував 7 різних CRM паралельно одна одній
3. Додатково займався розробкою скриптів на товари (апсейл, кроссейл)
4. Підтримував високий відцоток допродажів
5. Чітко вів звітність
6. Регулярно продзвонював клієнтів
7. Робив від 7 продажів на годину з урахуванням продзвону клієнтів які не взяли слухавку та кількості лідів

Оператор кол центру, менеджер з продажу

from 07.2023 to 09.2023 (2 months)
Welvita, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

1. Продавав (БАДИ та товари лікувального призначення)
2. Гарно розумівся по скриптах та швидко сприймав інформацію
3. Займався курсовими продажами та кроссейлом
4. Консультував клієнтів що до акцій та знижок

Education

Сумський фаховий коледж економіки і торгівлі

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Суми
Specialized secondary, from 2023 to 2025 (2 years)

Knowledge and skills

Самомотивація Комунікабельність Прийом вхідних дзвінків Здатність до навчання Здійснення вихідних дзвінків Гарна дикція Ведення CRM Теплий продаж Обробка гарячих заявок Робота із запереченнями Продаж косметичних засобів

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Комунікабельний та результативний фахівець з досвідом роботи в сфері обслуговування клієнтів та здійснення телефонних продажів. Волюдію навичками ведення телефонних переговорів, консультуванням клієнтів, вирішення проблем та досягненням поставлених цілей, маю досвід роботи з CRM-системами та готовий до нових викликів та постійного саморозвитку.
НАВИЧКИ: комунікабельний, активні продажі, обслуговування клієнтів, консультування, телефонні переговори, вирішення проблем, працездатний, наполеглевий, ввічливий, гнучкий, відповідальний, стресостійкий, організований, пунктуальний та зорієнтований на результат
У разі зацікавленості з вашого боку в моїй кандидатурі, з нетерпінням чекаю вашої пропозиції.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: