Resume from August 11, 2023 File

Маргарита

Account manager

Age:
39 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Bukovel

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Онищенко Маргарита
е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
контактний номер [open contact info](look above in the "contact info" section)
1985 р.н.

РЕЗЮМЕ

МЕТА:

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПО РОБОТІ
З КОРПОРАТИВНИМИ КЛІЄНТАМИ

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Понад 15 років займаюся організацією заходів, з них 10 років на керівних позиціях у
відомих компаніях. Провела понад 500 заходів: конференцій, корпоративів, міжнародних
виставок, круглих столів, тимбілдингів тощо.

Організовую корпоративні заходи «під ключ»: від залучення та проведення зустрічі з
клієнтом до укладення договору та подальшого супроводу.

Серед клієнтів великі міжнародні та українські компанії та організації: Альфа Банк, Parimatch,
Дарниця, МХП, Haier&General Electric, Küehne + Nagel, Oriflame, Боржомі, Екософт, Метро Кеш
енд Керрі Україна, Pepsico, Philip Morris International, Лакталіс Україна та інші.

Організація міжнародних виставок, розробка маркетингових активностей, оптимізація
бюджетів клієнтів, пошук підрядників, підготовка внутрішньої звітності, оптимізація
процесів з метою отримання максимального прибутку від діяльності.

КВАЛІФІКАЦІЯ, ДОСВІД
ТА МІСЦЕ РОБОТИ
BAZA SMART HOTEL 02.2023 – до сьогодні
(Буковель) www.bazahotel.ua

Керівник відділу продажів, керівник з організації
корпоративних заходів. У підпорядкуванні 6 співробітників.
ДОСЯГНЕННЯ:
• на кінець травня 2023 року готель заповнений корпоративними заходами до кінця
серпня 2023 р.
• вперше залучила до співпраці корпоративних клієнтів на тривалі заїзди
(із перебуванням у готелі від 10 днів).
ОБОВ’ЯЗКИ:
• залучення нових корпоративних клієнтів
• організація корпоративних заходів (участь у тендерах, складання кошторисів,
підготовка та узгодження бюджетів із замовниками, планування таймінгів, взаємодія з
партнерами)
• аналіз роботи наявних партнерів, пошук альтернативних підрядників
• підбір підрядників для організації проданих додаткових послуг (трансфери, активний
відпочинок, вечірнє дозвілля тощо)
• розробка маркетингових активностей (створення медіа-плану, складання графіку
розсилок потенційним клієнтам, написання ТЗ для відділу маркетингу, контроль
виконання поставлених завдань)
• контроль роботи та виконання поставлених завдань таргетологом, СММ менеджером,
PPC фахівцем
• організація навчання співробітників

ЗАМІСЬКІ КОМПЛЕКСИ MOREWELL &

SOSNOVEL (Київ) www.morewell.com.ua, 2020-2022
www.sosnovel.com.ua

Керівник відділу з організації корпоративних заходів
У підпорядкуванні 6 співробітників.
ДОСЯГНЕННЯ:
• збільшила обсяг продажів у період несезону (4 квартал 2020 року):
жовтень 2020 — на 51 %
листопад 2020 — на 30 %
грудень 2020 — на 40 %
• перевиконала поставлений грошовий план 2021 року у 2 рази
• підписала річний контракт зі збройними силами Канади на тривале проживання та
харчування загальною сумою понад 12 млн. грн.
ОБОВ’ЯЗКИ:
• підбір та навчання івент-менеджерів
• планування та контроль досягнення комерційних показників: обсяг, дебіторська
заборгованість, трафік, кількість запитів, конверсія
• аналіз, систематизація та оптимізація наявних бізнес-процесів
• написання, розробка та впровадження нових бізнес-процесів, програм лояльності для клієнтів
• впровадження системи KPI
• проведення переговорів та зустрічей з топ-клієнтами (Альфа Банк, Parimatch, Дарниця,
МХП, Haier & General Electric, Küehne + Nagel, Oriflame, Боржомі та інші)
• розробка маркетингових активностей (створення медіа-плану, складання графіку
розсилок потенційним клієнтам, написання ТЗ для відділу маркетингу, контроль
виконання поставлених завдань)
• контроль дебіторської заборгованості
• моніторинг ринкової ситуації, аналіз конкурентів, розробка SWAT аналізу

ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «РЕСТОРАТОР»
2019 – 2020
(Київ) www.new.restorator.ua
Керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами
У підпорядкуванні 3 співробітники.
ДОСЯГНЕННЯ:
• вперше залучення компанії Philip Morris International до співпраці
ОБОВ’ЯЗКИ:
• підбір та навчання івент-менеджерів
• виконання планово-фінансових показників
• розробка бюджетів заходів, контроль витрат, планування можливої економії бюджету
• робота з VIP клієнтами (Екософт, Метро Кеш енд Кері Україна, Pepsico, Philip Morris
International, Лакталіс Україна та інші)
• організація профільних заходів для рестораторів у Києві та Одесі
• організація та участь компанії у профільних виставках
СТУДІЯ КОМПЛЕКТАЦІЇ ПРЕМІАЛЬНИХ
ІНТЕР’ЄРІВ DECORAZZIO 2017 – 2018
(Київ) www.decorazzio.com

Директор філії, керівник відділу продажів
У підпорядкуванні 9 співробітників.
ДОСЯГНЕННЯ:
• залучила нових клієнтів та оптимізувала наявну базу клієнтів
• забезпечила перевиконання фінансового плану
• виграла тендер на закупівлю меблів преміального класу для аграрної компанії, у
тендері брали участь усі салони міста Києва
ОБОВ’ЯЗКИ:
• виконання планово-фінансових показників
• забезпечення господарської діяльності студії - переговори з орендодавцем,
сервісними, охоронними службами, усунення форс-мажорів
• пошук та залучення до співпраці нових дизайнерів, архітекторів, дизайн-студій,
підвищення лояльності вже наявних контактів
• побудова довгострокових партнерських відносин з VIP-клієнтами, безпосередня
участь у закритті угод
• оптимізація бізнес-процесів
• управління та мотивація персоналу, систематичне проведення навчальних тренінгів,
визначення сильних та усунення слабких якостей у продавців
• стратегічне планування, бюджетування, оптимізація витратної частини магазину
• розробка та впровадження високих стандартів обслуговування клієнтів
• врегулювання спірних, конфліктних ситуацій, пов’язаних з рекламаційними випадками
• аналіз роботи наявних партнерів, пошук альтернативних підрядників
• моніторинг ринкової ситуації, аналіз конкурентів, розробка SWAT аналізу
• розробка та координація маркетингових активностей, участь у профільних заходах

ДП ПРЕМ’ЄР ЕКСПО, організатор
міжнародних виставок та конференцій 2013 – 2016
(Київ) www.pe.com.ua

Керівник проектів, керівник відділу продажів
У підпорядкуванні 6 співробітників.
ДОСЯГНЕННЯ:
• за 3 роки на посаді керівника відділу забезпечила щорічне зростання продажів до
20 % порівняно з попереднім роком
ОБОВ’ЯЗКИ:
• розробка схем, методів, структури просування та технології продажів проєктів
• розробка річного бюджету та плану продажів відділу з організації виставок
• контроль витрат та виконання бюджету, внесення корективів, планування економії
• вивчення ринку збуту, тенденції його розвитку, аналіз ринкових можливостей для
збільшення продажів
• контроль виконання планово-фінансових показників проєктів
• організація та контроль актуалізації даних про споживачів у системі CRM
• аналіз ефективності менеджерів проєктів
• контроль розробки рекламних кампаній, участь у ціноутворенні послуг та договірної
документації
• контроль за дотриманням трудової дисципліни та корпоративної етики підлеглих
• взаємодія з іншими підрозділами Компанії
• контроль правильності оформлення фінансової документації та звітності
• організація оперативної роботи на виставці (монтаж, проведення, демонтаж)
• підготовка внутрішньої звітності
ДП ПРЕМ’ЄР ЕКСПО, організатор
міжнародних виставок та конференцій 2004 - 2013
(Київ) www.pe.com.ua

Менеджер з продажу виставкової площі
ОБОВ’ЯЗКИ:
• робота з наявною клієнтською базою та її розширення
• планування та аналіз продажів, виконання планів продажів
• ведення документообігу, що супроводжує продаж послуг компанії, контроль платежів
(оформлення договорів, актів виконаних робіт, податкових накладних)
• просування проєктів: інтернет-реклама, робота з МЕДІА, SMM, direct mail
• інформаційне наповнення сайтів
• розробка рекламних матеріалів та поліграфічної продукції
• аналітична робота, збір та обробка статистичних даних, складання звітів
• робота з профільними асоціаціями (налагодження співпраці, домовленості про
підтримку та спільне просування проєктів)
• робота з іноземними офісами щодо обміну досвідом (Німеччина, Китай, Туреччина,
Польща та інші)
• моніторинг конкурентних організацій з метою виявлення сильних та слабких сторін
• розробка та впровадження нових розділів та заходів у рамках виставки з метою
збільшення прибутковості заходу

ОСВІТА:
ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО-
2002 – 2007
КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (ДУІКТ)
Отримала диплом та набула кваліфікацію:
ступінь вищої освіти
МАГІСТР «МЕНЕДЖМЕНТ «МЕНЕДЖЕР-
З МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ» ЕКОНОМІСТ»
спеціальність кваліфікація

ЗНАННЯ МОВ:
англійська італійська
російська українська
intermediate А1

ЗНАННЯ ПРОГРАМНИХ КОМПЛЕКСІВ:
володію навичками роботи

Bitrix24 Бінотел Servio Прохотел

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
• впевненість у собі, ініціативність, наполегливість, стресостійкість, вимогливість,
рішучість, комунікабельність, креативність, винахідливість, чуйність, оптимізм,
відповідальність,
• лідерство, мотивація, цілеспрямованість, енергійність, прагнення до самореалізації та
успіху, прагнення до нововведень,
• аналітичні та організаторські здібності, здатність до самостійного прийняття рішень,
логічне та стратегічне мислення

Сімейний стан: Проживаю Особисті інтереси:
незаміжня, дітей немає в м. Києві, можу розглянути подорожі, лижі, вейкбординг
можливість переїзду

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: