Resume from May 1, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9955996

CEO, виконавчий директор

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий директор

from 08.2022 to now (1 year 9 months)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

• Розробка та реалізація фінансової стратегії групи (5 іноземних офісів та 7 українських);
• Управління фінансовим департаментом (більше 40 співробітників);
• Аудит, автоматизація обліку на базі 1С 8,3 УТП, та локальної програми групи. Удосконалення бізнес-процесів;
• Розробка та впровадження нових сервісів та удосконалення діючих (LCL, FCL, LTL, FTL);
• Підготовка, захист та контроль інвестиційних проектів;
• Управлінський облік, бюджетування та прогнозування фінансових показників, оперативне управління финансовими показниками (ковенантами), фін. моделювання;
• Управління фінансовими ресурсами з метою збільшення оборотності та недопущення касових розривів;
• Контроль CAPEX та OPEX;
• Податкове планування та оптимізація;
• Контроль підготовки та подачі статистичної податкової звітності;
• Співпраця з банками по залученню фінансування, а також аудиторськими та страховими компаніями;
• Управління валютними ризиками; ДОСЯГНЕННЯ:
• Автоматизована та консолідована упр. звітность;
• Відкриті нові бізнеси в ЄС;
• Впроваджені та автоматизовані додаткові сервіси та бізнеси;
• Проведена ефективна робота в частині повернення проблемної ДЗ;
• Успішне проходження комплексної податкової перевірки;
• Залучено фінансування за програмою 5-7-9;
• Досягнуто суттєвої оптимізації витрат на форексних операціях;
• Актуалізований бюджет з врахуванням нових бізнес-процесів та значно оптимізована витратна частина.

Фінансовий директор

from 09.2021 to 05.2022 (8 months)
Українська зерноторгова компанія (Кернел), Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

• Розробка та реалізація фінансової стратегії компанії;
• Управління фінансовим департаментом, вкл. бухгалтерію (більше 10 співробітників);
• Аудит, автоматизація обліку на базі 1С 8,3 УВП, удосконалення бізнес-процесів;
• Підготовка, захист та контроль інвестиційних проектів;
• Управлінський облік, бюджетування та прогнозування фінансових показників, оперативне управління финансовими показниками (ковенантами), фін. моделювання;
• Управління фінансовими ресурсами з метою збільшення оборотності та недопущення касових розривів;
• Контроль CAPEX та OPEX;
• Податкове планування та оптимізація;
• Контроль відшкодування ПДВ;
• Контроль підготовки та подачі статистичної податкової звітності;
• Управління валютними ризиками;
ДОСЯГНЕННЯ:
• Здійснено перехід з 1С 8,3 УТП на 1С 8,3 УВП, та автоматизований облік з 0 на нових елеваторах;
• Своєчасне фінансування будівництва нових об?єктів та їх введення в запланований період;
• Успішне проходження комплексної податкової перевірки;
• Реалізований електронний документообіг;
• Актуалізований бюджет з врахуванням нових бізнес-процесів та значно оптимізована витратна частина.

Фінансовий директор

from 06.2016 to 06.2021 (5 years)
Украгроком, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Управління фінансовим департаментом (більше 20 співробітників в прямому підпорядкуванні, 9 регіональних представництв, декілька юр. осіб агро сегменту, СПД 3-ї групи, завод по виробництву паливних брикетів, енергетика);
• Забезпечення фінансової стабільності групи;
• Бюджетування, постановка та адаптація бухгалтерскького та управлінського обліку на базі 1С 8,3 УТП, автоматизація бізнес-процесів;
• Консолідація звітності для власника бізнесу;
• Трансферне ціноутворення;
• Аналіз та мінімізація фінансових ризиків;
• Співпраця з фінансово-кредитними установами, в т.ч. нерезидентами, по залученню фінансування;
• Управління фінансовими ресурсами групи з метою збільшення обіговості та недопущення касових розривів;
• Разробка партнерських програм з метою збільшення продажів;
• Разрабобка системи мотивації персоналу;
• Податкове планування, оптимізація та адміністрування;
• Контроль підготовки та своєчасного подання статистичної податкової звітності;
• Взаємодія з контролюючими органами, аудиторськими компаніями (успішне проходження податкових та аудиторських перевірок);
ДОСЯГНЕННЯ:
• Прописані та регламентовані всі бізнес-процеси;
• Впроваджені партнерські програми фінансування для стимулювання продажів, а також залучено ~ 10 млн $ від банків-партнерів, в т.ч. нерезидентів (Польща);
• Здійснений перехід з 1С7 УТП на 1С8 УТП;
• Впроваджений та автоматизований управлінський облік, адаптована детальна система бюджетування;
• Проведена ефективна робота в частині повернення проблемної ДЗ, а також ряд успішних перемовин в частині реструктуризацій КЗ;
• Разраблена та впроваджена система KPI, на основі якої більш ніж на 30% зросли продажі властної торгової марки;
• Суттєво знижені фінансові та операційні витрати бізнесу за рахунок залучення більш дешевого ресурсу та оптимізації бізнес-процесів;
• Захеджовані валютні ризики;
• Не допущено жодного дня прострочення виконання зобов’язань перед кредиторами.

Керівник казначейства

from 03.2014 to 06.2016 (2 years 3 months)
Украгроком, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

• Організація работи відділу казначейства;
• Співпраця з фінансово-кредитними установами, в т.ч. нерезидентами, по залученню фінансування;
• Управління фінансовими ресурсами групи з метою збільшення обіговості та недопущення касових розривів;
• Планування та координація фінансових операцій групи, разробка схем фінансування;
• Підготовка бізнес-планів та ТЕО;
• Співпраця з банками, лізинговими, страховими, оціночними компаніями в частині таких продуктів як: відновлювальні кредитні лінії, овердрафти, факторинг, акредитиви, гарантії, векселя та інші);
• Постійний моніторинг вартості фінансового ресурсу, тарифів з метою оптимізації діючих умов фінансування, розробка та впровадження партнерських продуктів та програм;
• Аналіз та контроль дотримання фінансових ковенант;
• Складання фінансового плану, платіжного календаря групи компаній та контроль за виконанням;
• Бюджетування;
• Фінансово-економічний аналіз діяльності групи та прогнозування фінансових ризиків;
• Управлінська звітність.

Керівник казначейства

from 03.2008 to 03.2014 (6 years)
Корпорація Золоті Ворота, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація работи відділу казначейства в керуючій компанії (в підпорядкуванні 7 юр. осіб включаючи підрядні організації, асфальтобетонний завод);
• Співпраця з фінансово-кредитними установами, в т.ч. нерезидентами, по залученню фінансування;
• Управління фінансовими ресурсами групи з метою збільшення обіговості та недопущення касових розривів;
• Планування та координація фінансових операцій групи, разробка схем фінансування;
• Підготовка бізнес-планів та ТЕО;
• Співпраця з банками, лізинговими, страховими, оціночними компаніями в частині таких продуктів як: відновлювальні кредитні лінії, овердрафти, факторинг, акредитиви, гарантії, векселя та інші);
• Постійний моніторинг вартості фінансового ресурсу, тарифів з метою оптимізації діючих умов фінансування, розробка та впровадження партнерських продуктів та програм;
• Аналіз та контроль дотримання фінансових ковенант;
• Складання фінансового плану, платіжного календаря групи компаній та контроль за виконанням;
• Бюджетування;
• Фінансово-економічний аналіз діяльності групи та прогнозування фінансових ризиків;
• Управлінська звітність.

Заступник головного бухгалтера

from 04.2005 to 03.2008 (2 years 11 months)
Батекс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку підприємств групи (3 юр. особи);
• Оперативна адаптація обліку в умовах постійних змін в законодавстві, постановка тех. завдань IТ спеціалістам;
• Організація документообігу;
• Планування та оптимізація податкового навантаження;
• Облік оборотних та необоротних активів;
• Співробітництво з банками, лізинговими, страховими компаніями;
• Касові, валютні операції (імпорт), реалізація з/п проектів;
• Взаємодія з фіскальними органами.

Education

Київо-Могилянська Бізнес Школа (kmbs)

Фінанси, Київ
Higher, from 2019 to 2019 (меньше 1 года)

Державний інститут економіки та управління

Фінансово-економічний, Київ
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Additional education and certificates

Курси та тренінги по тайм-менеджменту, особистому росту/лідерству, стратегічному менеджменту, макроекономикі, упр. и бух. обліку

2014- 2022

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook CRM Клиент-Банк M.E.Doc MS Visio MS Power BI Google Sheets Google

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Професійні якості:
• Антикризовий менеджмент;
• Формування стратегії розвитку компанії, контролінг та координація підрозділів;
• Вміння структурувати масиви інформації та визначати точки зростання;
• Ефективне управління капіталом, хеджування валютних ризиків;
• Залучення фінансування на рівні національних, інфраструктурних проектів, рефінансування, реструктуризація кредитного портфелю;
• Запровадження системи бюджетування та фінансового планування;
• Податкове планування, оптимізація та взаємодія з контролюючими органами;
• Аналіз фінансово-господарської діяльності, контроль та внутрішній аудит.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: