Крістіна
HR-помічник
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9960171
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Бажана посада: помічник юрисконсульта
Бажана оплата:
Місце знаходження: м. Київ
Номер телефону: [
Telegram: [
Пошта: [
Мій загальний досвід роботи в ІТ сфері складає 5 років. З них 4 роки обіймаю посаду бухгалтера по ФОП (для ІТ фахівців), яку поєднувала з обов’язками юрисконсульта.
• Як Юристконсульт займалася складанням договорів в т.ч. ЗЕД, актів/інвойсів, реєстрацією ФОП, реєстрацією ТОВ, реєстрацією змін до установчих документів.
• Як Бухгалтер по ФОП в ІТ сфері відповідала за ведення ФОП на 3 гр. 5 % без ПДВ (всі етапи):
• Робила проплати в таких платіжних системах: PayPal, Payoneer.
Досвід роботи
Працюю вже 4 роки бухгалтером по ФОП в ІТ сфері. Пройшла шлях від помічника бухгалтера до бухгалтера.
З серпня 2018 -
по травень 2019
З липня 2019 –
по жовтень 2021
Юрист
ТОВ «Юридична компанія «КФН». Повна зайнятість.
Основні обов'язки:
• Юриста
- Ведення ділового листування з контрагентами за юридичними задачами, підготовка проектів юридичних документів.
- Договірна робота (складання та перевірка різноманітних господарських договорів), додаткові угоди, протоколи.
- Аналіз господарських договорів.
- Реєстрація юридичних осіб та ФОПів,
- Внесення змін в статутні та інші документи.
Юристконсульт (помічник бухгалтера)
ТОВ «Брайта». Повна зайнятість
Основні обов'язки:
• Юристконсульта (помічник бухгалтера)
- Складення господарських договорів усіх видів, в т.ч. в сфері ЗЕД.
- Допомога у веденні бухгалтерського та податкового обліку товариства відповідно до чинного законодавства України.
- Допомога у веденні ФОП на спрощеній системі оподаткування (3 гр. 5 % без ПДВ): реєстрація ФОП онлайн, відкриття рахунків в Приват 24, допомога в отримані ЕЦП, нарахування і контроль сплати всіх податків.
З жовтня 2021 –
по теперішній час
ОСВІТА
Бухгалтер
LTD «Tutteria»
Основні обов'язки:
• Бухгалтера:
- Підготовка, збір, обробка та систематизація первинних документів.
- Договірна робота (договори ЗЕД, інвойси).
- відкриття ФОП та супровід їх функціонування (3 гр. 5 %) без ПДВ.
- забезпечення документообігу (виписки, інвойси, допомога в сплаті податків).
- контроль за відкриттям рахунків ФОП та встановлення подальших комунікацій з банками (за потреби);
- супроводження процесів отримання ключів ЕЦП ФОПами;
- розраховування сум податків та зборів ФОП, контроль дотримання дедлайнів їх сплати;
- складання та подання звітів до податкових органів через електронний кабінет
- контроль електронного кабінета ФОПів.
- введення книги обліку доходів в електронному вигляді.
- закриття (ліквідація) ФОП.
Спеціаліст. Чернігівський національний технологічний університет. Спеціальність
«Правознавство». Кваліфікація «Юрист».
курси
Прослухала курс підвищення кваліфікації у 2021 "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК +1С: БУХГАЛТЕРІЯ 8+М.Е.DOC" від «ДАНКО» та отримала сертифікат. Постійно підвищую свої знання за рахунок профільних вебінарів.
мови
Українська – Вільно.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ Уважна та скрупульозна, педантична, люблю порядок в документах, звикла до багатозадачності.
More resumes of this candidate
Similar candidates
HR-менеджер
Remote, Kyiv
Рекрутер
Remote
Рекрутер, маркетолог, адміністратор
Remote, Brovary
Менеджер з персоналу
Remote, Uzhhorod
Оператор call-центру, рекрутер, детелье
20000 UAH, Remote, Dnipro
HR-менеджер
Remote, Kyiv, Other countries