• PRO

Дмитро

Операційний директор

Employment type:
full-time, part-time
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 09.2023 to 03.2025 (1 year 6 months)
Інтернет-магазин STORGOM, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівник напрямку (Сантехніка):
(період роботи, Вересень 2023 – Грудень 2023)
- Створив новий напрямок "Сантехніка" з нуля за 3 місяці.
- Сформував асортимент із 5800 SKU та залучив 40+ провідних брендів.
Досягнення : В перший місяць після запуску напрям почав приносити прибуток.
Після успішного запуску розділу власники бізнесу запропонували очолити комерційний департамент.

📌 Chief Commercial Officer (CCO):
(період роботи, січень 2024 – нині)
🔹 Стратегічне та операційне управління:
- Розробка та реалізація комерційної стратегії.
- Управління бюджетом департаменту, узгодження ключових витрат із СЕО.
- Координація маркетингових кампаній та акцій.
- Впровадження фінансових інструментів для збільшення продажів (оплата частинами, кредитні програми).
🔹 Управління командою:
- Керівництво комерційним департаментом: 9 категорійних менеджерів, 17 товарних розділів (ключові напрями: генератори, електроінструменти, туризм, електротранспорт, автомобільні товари тощо).
- Постановка цілей, контроль їх виконання, розвиток та навчання команди.
🔹 Управління асортиментом та запасами:
- Керував 17 розділами та 1300+ категоріями товарів.
- Аналіз ринку та продажів, впровадження нових товарів, оптимізація SKU.
- Контроль залишків, розпродаж залежалих товарів, ротація та утилізація.
🔹 Маркетингова стратегія та аналітика:
- Планував і керував маркетинговим бюджетом (десятки млн/рік).
- Контролював основні KPI (CAC, ROAS, LTV, конверсія).
- Оптимізував витрати на рекламу та просування.
- Забезпечував синергію маркетингу та комерційного відділу для зростання продажів і підвищення рентабельності.
🔹 Продажі та ціноутворення:
- Розробка стратегії ціноутворення для збільшення маржинальності.
- Оптимізація цінової політики та механізмів знижок для зростання конверсії та середнього чека.
🔹 Аналіз і контроль показників:
- Впровадження та моніторинг KPІ (оборот, маржинальність, оборотність товару).
- Регулярний аналіз фінансових показників, підготовка звітів для СЕО.
- Аналіз показників ефективності рекламних кампаній, формування висновків, планування подальших дій на основі отриманих результатів (спільно з агентством по рекламі в Google, META).

Досягнення 2024 року:
- Збільшив товарообіг на 43% за рахунок оптимізації асортименту та ефективних продажних стратегій.
- Оптимізував складські запаси, що зменшило витрати на зберігання та дозволило мінімізувати "заморожені" товари.
- Розробив та побудував звітність в PowerBI.
- Запустив нові товарні категорії, що принесли 22% додаткового прибутку.
- Впровадив систему KPI для команди, що підвищило продуктивність категорійних менеджерів.
- Оптимізував фінансові інструменти (оплата частинами, акції), що збільшило середній чек та частоту покупок.

Операційний директор

from 05.2019 to 08.2023 (4 years 3 months)
F.ua интернет магазин, (Интернет-гипермаркет Украины), Київ (Роздрібна торгівля)

📌 Chief Operating Officer (COO):
🔹 Стратегічне та операційне управління:
- Створив відділ закупівель з нуля, організував операційну діяльність (робота з постачальниками, закупівлі, документообіг).
- Оптимізація бізнес-процесів компанії: аналіз (AS IS) та моделювання (TO BE).
- Планування та оптимізація оплат компанії, контроль фінансових потоків.
- Розробка та впровадження KPI для підвищення ефективності роботи відділу.
- Організація та проведення щотижневих координацій, постановка задач та цілей.
🔹 Закупівлі та робота з постачальниками:
- Управління відділом закупівель: 11 осіб у підпорядкуванні, 430+ постачальників, 3000+ категорій товарів.
- Бюджетування відділу закупівель, планування на день, тиждень, місяць.
- Оптимізація процесів закупівель, підвищення ефективності взаємодії з постачальниками.
- Створення аналітичної та фінансової звітності у відділі закупівель.
🔹 Автоматизація та оптимізація процесів:
- Написання технічних завдань (ТЗ) розробникам для оптимізації програмного забезпечення компанії.
- Впровадження автоматизованих систем обліку та управління процесами.
🔹 HR та управління персоналом:
- Розробка та впровадження системи підбору персоналу в компанії.
- Створення профілів посад та посадових інструкцій.
- Рекрутинг персоналу на ключові позиції, проведення welcome/exit interview.
- Проведення one-to-one зустрічей, performance review.
- Робота з брендом роботодавця, оцінка eNPS.

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:
- Створив відділ з нуля та налагодив роботу з понад 430 постачальниками.
- Розробив та впровадив бізнес-процеси і регламенти.
- Розробив та імплементував ефективну систему KPI.
- Розробив та впровадив профілі посад для всіх позицій в компанії.
- Оновив штат співробітників: замінив 60% персоналу роздрібних магазинів та 30% керівників департаментів.
- Ефективний рекрутинг: середньомісячне закриття 4 вакансій.

Категорійний менеджер

from 06.2016 to 08.2023 (7 years 2 months)
F.ua - тот самый магазин (Интернет гіпермаркет), Київ (Роздрібна торгівля)

Категорійний менеджер/закупівельник за категоріями Сантехніка для кухні, Сантехніка для ванни, Меблі (дивани та офісні крісла).

🔹 Управління асортиментом та товарною матрицею:
- Формування товарної матриці онлайн, оновлення та оптимізація асортименту.
- Закупівлі та управління товарними запасами, контроль залишків на складі.
- Формування ціноутворення за категоріями, контроль конкурентних цін та боротьба з демпінгом.
🔹 Аналітика та фінансове управління:
- Ведення управлінських звітів, ABC-аналіз категорій та постачальників.
- Аналіз рентабельності маркетингових заходів та акцій.
- Ведення взаєморозрахунків із постачальниками, контроль фінансових потоків.
🔹 Робота з постачальниками:
- Залучення нових постачальників, ведення переговорів та укладання договорів.
- Вирішення рекламаційних питань з постачальниками.
🔹 Маркетинг та розвиток продажів:
- Організація та впровадження акцій по категоріях, аналіз ефективності промо-кампаній.
- Постановка завдань відділам маркетингу, логістики, бухгалтерії, сервісу та продажу, контроль виконання.
🔹 Навчання та розвиток персоналу:
- Організація та проведення тренінгів для відділів продажу та сервісу.

ДОСЯГНЕННЯ:
- Збільшив прибуток по категоріях у 4 рази завдяки ефективному асортиментному управлінню та оптимізації ціноутворення.
- Реалізував понад 70% неліквідних товарів, перетворивши складські залишки на прибуткові активи.
- Підвищив середню націнку за категоріями на 50%, оптимізувавши закупівельну стратегію та роботу з постачальниками.
- Залучив 15+ нових постачальників, що дозволило розширити асортимент і покращити умови співпраці.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (Опт B2B)

from 03.2014 to 04.2016 (2 years 1 month)
Airon, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основним завданням було збільшення товарообігу та прибутку компанії за рахунок вибудовування та підтримки партнерських відносин із клієнтами.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (В2В)

from 05.2011 to 03.2014 (2 years 10 months)
OOO Donson (Ортопедические матрасы и аксессуары), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

За час роботи збільшив прибуток по закріпленим постачальникам у 3 рази, підключив 9 нових партнерів, збільшив розмір середнього чека на 40%.

Education

ВМУРОЛ "Україна"

Комп'ютерна інженерія (спеціаліст з інформаційних технологій), Київ
Higher, from 2011 to 2014 (3 years)

Additional education and certificates

Військове училище імені Тараса Шевченка у званні мл.Лейтенант запасу.

2014, 2 роки

Тренінг для керівників, Visotsky Consulting

2022 - 2023

Власник малого бізнесу, Бізнес Конструктор

2022

Радислав Гандапас: Лідерство Мотивація Розвиток

2022 - 2023

Big Money - Online

2020 - 2022

Knowledge and skills

  • Систематизація бізнесу
  • Управління підприємством
  • Підбір керівного персоналу
  • Побудова HR-бренду
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Онбординг персоналу
  • Комерційний директор
  • Ведення E-commerce проєктів
  • Маркетплейс
  • Категорійний менеджмент
  • Управління продажами
  • Фінансове планування
  • Розвиток бізнесу
  • Ціноутворення та маржинальність
  • Управління асортиментом
  • Логістика та складські запаси
  • Performance-маркетинг
  • Трейд-маркетинг
  • Клієнтський сервіс
  • Конверсія та аналітика продажів
  • Лідерство та управління командою
  • Автоматизація бізнес-процесів
  • Перемовини та закупівлі
  • Управління товарними запасами
  • Стратегія формування асортименту
  • SKU Management
  • Прогнозування попиту
  • Робота з постачальниками

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — above average
  • Russian — fluent

Additional information

Вітаю!
Хочу запропонувати вам більш детально познайомитись зі мною.
Я досвідчений менеджер з 10-річним досвідом, який пройшов шлях від продавця консультанта до операційного директора.
За час роботи створював та оптимізовував робочі процеси, наймав та навчав людей на ТОП посадах компанії, розробляв та впроваджував ефективні системи мотивації, проводив командні збори з постановкою завдань та планів, проводив комерційні перемовини з постачальниками.
Вважаю за доцільне автоматизовувати те, що можливо, розвивати підлеглих, описувати та делегувати процеси, вирішувати з командою стратегію і тактику, створювати фокус-групи для досягнення цілей, проводити 1 to 1 сесії для розвитку цінностей організації, правильного розуміння мети та пошуку ресурсів.

З повагою, Дмитро.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: