Resume from July 25, 2023 PRO

Олександр

Начальник адміністративно-господарського відділу

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник адміністративно-господарського відділу

from 01.2020 to now (4 years 5 months)
Міністерство культури та інформаційної політики України, Київ (ЦОВВ)

керівництво діяльністю відділу, розподіл обов'язків між працівниками відділу;
• забезпечення використання бюджетних коштів в межах компетенції відділу;
• підтримка приміщень і відповідних інженерних систем в належному санітарно-технічному і протипожежному стані;
• організація експлуатації, обслуговування і ремонт оргтехніки та обладнання;
• організація і проведення інвентаризації матеріальних цінностей.

Начальник адміністративно-господарського відділу

from 02.2018 to 02.2019 (1 year)
ТОВ "СТБ", Киев (Медиа/ СМИ)

Організація техобслуговування у приміщеннях

Рішення пов'язаними з орендою офісу, ремонтом, переїздом

організація робочих місць; планування офісного простору.

Контроль за виконанням робіт клінінгових компаній.

Контроль виконання робіт прибиральниць, завгоспів, техніків.

Проведення тендерів із залучення підрядних організацій.

Підбір та управління персоналом.

Організація та реалізація планів з проектування, будівництва, ремонту об'єктів, робіт з підбору приміщень, вибору підрядних організацій

Управління, контроль робіт із господарського обслуговування компанії.

Повна життєдіяльність підприємства.

Начальник адміністративно-господарського відділу

from 06.2017 to 11.2017 (5 months)
ТОВ "МИДГАРД", Киев (Освіта, наука)

Відкриття школи з початку існування.

Планування та організація ремонтних робіт у новому приміщенні.
Контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт.

Організація технічного обслуговування в орендованому приміщенні.

Проведення тендерів із залучення підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних госптоварів, матеріалів, інвентарю тощо

Керує всіма питаннями, пов'язаними з орендою офісу, ремонтом, переїздом.

Організація робочих місць, планування офісного простору.

Організація щоденного контролю скарг та аварій, своєчасне усунення.

Взаємодіяти з орендодавцями та експлуатаційними службами, підрядними організаціями

Начальник адміністративно-господарського відділу,інженер з охрани праці

from 10.2011 to 06.2017 (5 years 8 months)
VostokFinance Group, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Організація діяльності компанії, керівництво нею та контроль за розвитком цієї діяльності;

Керівництво колективом персоналу;

Здійснення контролю за обслуговуванням та належним станом компанії.


- Планування та організація періодичних та позапланових ремонтів та техобслуговування;

- контроль взаєморозрахунків за використані ресурси та їх раціонального використання;

- планування, організація та нагляд за виробництвом ремонтних, оздоблювальних, будівельних робіт будь-якої складності; контроль за дотриманням технології та якості виконуваних робіт; приймання та оформлення виконаних робіт з боку замовника;

- проведення тендерів із залучення підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних госптоварів, матеріалів, інвентарю тощо

Помічник менеджера, товарознаівець.

from 01.2010 to 12.2010 (11 months)
Грин Гелери, Київ (Торгівля, декор.)

- Вивчення попиту на групи товарів та тенденції його розвитку;
- Здійснення зв'язку з постачальниками;
- Добуток закупівлі товару;
- здійснення контролю за балансом товарно-матеріальних цінностей усередині торгової сети;
- забезпечення необхідного режиму зберігання та збереження товару та документів при їх транспортуванні;
- підготовка товару до відправки до торгового залу;
- Контроль своєчасного відвантаження зворотної тари.

Помічник директора по адміністративно - хоз.частині.

from 05.2005 to 12.2010 (5 years 7 months)
Грин Гелери, Київ (Послуги декора, продажі.)

- забезпечення справного стану, безаварійної роботи систем, що обслуговуються, своєчасний якісний ремонт;
- ліквідація несправностей у роботі систем, ремонт, монтаж, регулювання;
- прийняття участі у розробці заходів щодо підвищення надійності, якості роботи систем, що обслуговуються;
- Складання заявок на матеріали, запасні частини, інструменти;
- Виконання дрібних ремонтних та господарських робіт;
- Контроль якості виконуваних робіт;
- Розрахунок потреби матеріалів;
- Проведення тендерів.

Отделочник

from 05.2001 to 01.2005 (3 years 8 months)
Частник (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ремонт жилых, офисных помещений под ключ.

Education

Национальный авиационный университет

Менеджмент и логистика , Менеджмент, Київ
Higher, from 2017 to 2022 (5 years)

Высшее профессиональное училище

: Станочник широкого профиля. Оператор станков с ЧПУ, 4-ый разряд., г.Кировоград
Specialized secondary, from 1996 to 1999 (2 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Права категории В,С

Личные качества
- ответственность;
- дисциплинированность;
- коммуникабельность;
- работоспособность.
-желание работать;
-быстрая обучаемость;
-пунктуальность;
-исполнительность;
-организованность.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: