Resume from November 15, 2023 File

Наталія

Бухгалтер

Age:
37 years
City of residence:
Korets
Ready to work:
Hoshcha, Korets, Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Рой Наталія Василівна
Дата народження: 06.11.1986
Місто: Корець, Рівненської обл
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Заміщення вакантної посади.

Освіта:
• 2004 - 2005 рр.: учениця Корецького ВПУ-24. Здобула професію оператора комп’ютерного набору, секретаря керівника.
• 2006 - 2010 рр.: здобула бакалавра філософії НУ «Острозька академія». Під час навчання проходила педагогічну практику в НВК «Корецька школа-ліцей».
• 2010 - 2011 рр.: студентка НУ «Острозька академія». Магістр релігієзнавства НУ «Острозька академія».
• березень – квітень 2010 р.: закінчила сертифікатну програму «Релігійна журналістика».
• 2011 - 2013 рр.: студентка спеціальності «Облік та аудит», заочної форми навчання Інституту післядипломної освіти НУВГП.

Досвід роботи:

Оператор ком'ютерного набору
2012 - 2015 рр. ФОП Бобров Ю. П., с. Гвіздів, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— підготовка документів для керівника.

Касир пункту надання фінансових послуг
2015 - 2018 рр., Філія № 19 Пост Фінанс, с. Гвіздів, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— ведення касової документації;
— робота з комп'ютерним програмним комплекосом UAPay.Retail — АРМ касира для проведення касових операцій, пов'язаних із здійсненням грошових переказів;
— здійснення вхідних/вихідних дзвінків;
— проведення інвентаризації готівки і касових документів;
— приймання, видача, облік та зберігання коштів;
— виконання доручень керівництва Філії та ТОВ «Пост Фінанс»;
— при необхідності виконання обов'язків завідуючого касою (старшого касира) ПНФП Філії ТОВ «Пост Фінанс».

Касир
2018 р. – лютий 2020 р., ФОП Бобров Ю. П., с. Гвіздів, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— здійснення операцій, пов'язаних із прийманням та видачею грошових коштів;
— робота з оргтехнікою;
— зберігання всіх прийнятих цінностей;
— ведення касової документації;
— здійснення вхідних/вихідних дзвінків;
— проведення інкасації;
— контроль чистоти і порядку в офісі.

Бухгалтер
2018 р. – квітень 2020 р.,ТОВ «Барвінок Полісся» м. Корець, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і здійснення дзвінків;
— прийом, обробка та контроль первинної документації;
— складання звітності в статистику;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації продукції;
— виконання обов'язків керівника на момент його відсутності.

Інспектор з кадрів
Липень 2021 р. – січень 2023, ТОВ «Горинь Агро» с. Забара, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— приймання, реєстрація кореспонденції, надсилання до структурних підрозділів підприємства, організація діловодства;
— прийом і здійснення дзвінків;
— прийом, звільнення, облік кадрів підприємства;
— ведення військового обліку;
— оформлення необхідних замовлень на постачання канцтоварів, товарів для офісу, інші послуги;
— виконання доручень керівника.

Менеджер із взаєморозрахунків
Січень 2023 р. – дотепер, ТОВ «Горинь Агро» с. Забара, Рівненська обл.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і здійснення дзвінків;
— прийом, обробка заяв та здійснення нарахувань орендної плати пайовикам;
— складання бюджету підприємства;
— ведення контролю різного виду нарахувань орендодавцям.

Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office, знвання 1С: Підприємство, Медок;
— знання оргтехніки (копіювальний апарат, сканер, принтер);
— знання основ діловодства та документообігу;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— уміння працювати в команді:
— навички управління персоналом;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень.

Особисті якості:
Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити, дисциплінована. Шкідливих звичок не маю.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: