Resume from April 29, 2024 File

Анастасія

Бухгалтер

Age:
25 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ольчидаєвська Анастасія Сергіївна

Адреса: Одеська обл. м.Одеса, вул.Амурська,15

Номер телефону [open contact info](look above in the "contact info" section)

Email [open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження: 06.12.1998

Сімейний стан: заміжня, дітей не має

Освіта:

Одеська національна академія харчових технологій, Одеса (вересень 2017 - червень 2019
Бакалавр, спеціальність «Облік та оподаткування»)

Одеський коледж економіки, права та готельно-ресторанного бізнесу, (вересень 2015 -
липень 2017 Молодший спеціаліст, спеціальність «Облік та оподаткування» )

Досвід роботи:

1.Бухгалтер-казначей -Транспортна компанія ПАТ «Одесавтотранс» (з травень 2017-
січень 2018)

В мої обов'язки входило створення графіку платежів, рознесення виписок банку,
створення платіжних доручень в программі 1с СКП, вигрузка їх в банк та проведення.
Також займалась нарахування орендної плати, підготовка документів для клієнтів
(рахунки, акти послуг), та контроль за платежами. Також проводила операції з купівлі
валюти, створення swift платежів, продаж валюти.

2. Помічник головного бухгалтера _Виробництво продуктів харчування ТОВ «Одеська
шоколадно-горіхова компанія» (з лютий 2018-серпень 2018)

Допомагала головному бухгалтеру супроводжувати бухгалтерський та податковий облік
підприємства. В обов'язки входило: проведення виписок банку в 1с управління та 1с
бухгалтерія ,створення та проведення платіжних доручень, ведення кадрового обліку в 1с
ЗУП, нарахування заробітної плати в 1с ЗУП, подача звітів по заробітній платі в
податкову, соцстрах, ведення ФОП на 3 групі,перевірка первинних документів та інші
доручення головного бухгалтера.

3. Бухгалтер управлінського обліку - Будівництво ТОВ «Орендабуд-Південь» (серпень
2018-травень 2021)
Брала участь в розробці управлінської програми на базі 1С з урахуванням специфіки
підприємства. Створювала технічні завдання програмістам, контролювала та
перевіряла виконання доопрацювань. Нараховувала орендну плату на будівельне
обладнання. Вела облік доходів та витрат підприємства. В установлені строки подавала
аналітичні дані керівникові підприємства.

4.Бухгалтер єдиний – Транспортна компанія ТОВ «Техтранс» (з червня 2021 –
24/02/2022)

Бухгалтерський та управлінський облік підприємства платника ПДВ на загальній системі
оподаткування. А також створення договорів для клієнтів підприємства, розблокування
податкових накладних, вихід з ризикових платників податків.

Маю досвід супроводження ФОП 1-2-3 групи з найманими працівниками та без них від
реєстрації до повного закриття підприємницької діяльності.

Вміння та навички:

- Облік вхідної первинної документації: контроль за наявністю видаткових
накладних/актів виконаних робіт, перевірка правильності заповнення основних
реквізитів документів, відображення документів в бухгалтерському обліку,
контроль отримання зареєстрованих податкових накладних та правильності
заповнення основних реквізитів;
- Облік вихідної первинної документації: створення накладних/актів виконаних
робіт, рахунків, ттн; перевірка правильності заповнення основних реквізитів
документів, перевірка правильності відображення документів у бухгалтерському
обліку, створення та реєстрація податкових накладних;
- Банківські операції: за необхідності відкриття рахунків у будь-якій валюті,
створення вихідних платіжних доручень, підготовка документів для купівлі
валюти, створення заявок на купівлю валюти або її продаж, створення swift;
бухгалтерський облік виписок банку, перевірка правильності відображення у
бухгалтерському обліку;
- Складський облік: проведення інвентаризацій, відображення інвентаризації та її
результатів у бухгалтерському обліку і т.д.
- Кадровий облік: створення штатного розпису, підготовка наказів на
прийняття/звільнення/відпустки співробітників, створення особистої справи
співробітника, створення графіку відпусток і т.д.
- Облік заробітної плати: нарахування та відображення заробітної плати/відпусток
у бухгалтерському обліку, нарахування податків по заробітній платі та
відображення їх у бухгалтерському обліку.
- Податковий облік (залежить від системи оподаткування підприємства):
контроль за сплатою податків та зборів, подача звітності (декларація платника
єдиного податку/ декларація податку на прибуток/фінансова звітність і т.д.) у
контролюючі органи, облік ПДВ (нарахування зобов’язань та відображення
кредиту з подальшою подачею декларації), декларація акцизного податку, звіти у
статистику, соцстрах. Підготовка та подача документів для розблокування
податкових накладних/виведення з ризикових платників податків. Звіти по
заробітній платі;
- Додатково: створення/збір документів для отримання ліцензій, підготовка
документів для відкриття та реєстрації підприємства, облік договорів, внесення
правок у договори, створення додаткових угод/протоколів розбіжностей.

Коротко про себе: ввічлива, спокійна, не боюсь працювати з великим об’ємом даних,
вмію планувати робочий день, швидко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: