Resume from April 29, 2024 PRO

Андрій

Керівник відділу, директор з продажу, національний менеджер, 80 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City of residence:
Sviatopetrivske
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний керівник відділу продажу. (FMCG)

from 11.2019 to 01.2024 (4 years 2 months)
Elbfein LLC, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Маю досвід у підготовці бюджету компанії в частині, що стосується відділу продажів, визначення цілей та завдань для команди;
•Займався розвитком торгових марок та трейд-маркетингової активностей по каналам збуту, проводив маркетингові дослідження ринку.
•Розумію формування ціноутворення.
•Бюджетування: планував маркетинговий бюджет на просування товару в розрізі територій, клієнтів та брендів.
•Управління менеджерами з продажу, навчання та контроль за професійним розвитком підлеглих працівників у сфері комерційних навичок;
•Постановка цілей та завдань відділу продажу та логістики на рік, півріччя, місяць
•Зріз виконання завдань згідно термінів їх постановки.
•Контроль роботи відділу (обсяг продажів, відпускні ціни, дебіторська заборгованість)
•Проведення спільних СТОРЧЕКів з КАМами та контроль виконання клієнтами умов договору (асортиментна матриця, ціноутворення на полицях клієнтів, представленість товару, терміни)
•Проведення перемовин з ключовими клієнтами.
•Планування розвитку бренду в Національних мережах, прогнозування обсягу продажів на квартал, півріччя, рік;
•Залучення нових клієнтів та побудова стабільних відносин з постійними та оптовими клієнтами;
•Співпраця з дистрибуторами, проведення перемовим, заключення контрактів.
•Контроль за підготовкою контрактів з покупцями, з дотриманням умов та виконанням цих угод;
•Аналіз конкурентного середовища та тенденцій на ринку;
•Контроль дебіторської заборгованності.
•Підготовка звітів для керівництва за результатами роботи відділу продажу;
Кількість підлеглих: 4 КАМІВ, 1 Регіональний менеджер, 2 адміністратора, 1 супервайзер.
Підпорядкування: Генеральному директору.
Досягнення:
• Впровадив нову систему Торгових умов співпраці з дистрибуторами та ключовими клієнтами.
Оптимізував логістичні витрати по зберіганню та доставці товару на 30%.
• Розширив дистрибуцію та представленність в двох регіонах (Захід та Схід)

Заступник директора з розвитку ринку збуту

from 09.2018 to 10.2019 (1 year 1 month)
ТОВ "ККП "М'ЯСНІ ДЕЛІКАТЕСИ", Київ (Харчова промисловість)

Аналіз ринку комерційної нерухомості;
Пошук об'єктів нерухомості для відкриття торгових точок під брендом виробника.
Проведення переговорів з орендарями, підготовка та підписання договорів оренди;
Організація та контроль будівельних процесів (внутрішнє та зовнішній, благоустрій);
Організація та контроль розміщення та монтажу торгівельного обладнання;
Підбір, навчання та адаптація персоналу;
Розвиток території (Київ та Київська область), відкриття та запуск нових магазинів з нуля, а також підключення клієнтів;
Формування стратегії просування продукції;
Мотивація персоналу, нарахування заробітньої плати.
Проведення маркетингових заходів для збільшення об'ємів продажу.
Аналіз ринку, ціни конкурентів;
Формування цінової політики та контроль виконання умов;
Управління магазинами та їх розвиток.
Підготовка звітності для генерального директора. (Асортимент, продажі, відкриття та запуск нових ТТ)
Кількість підлеглих: 20 продавців.

Підпорядкування: Генеральному директору.
Досягнення:
Відкрив та запустив у роботу 10 магазинів у Києві та області.
Впровадив єдину схему мотивації для продавців у 35 ТТ.
Відкоригував роботу логістичного відділу.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами. (NКАМ) Керівник відділу

from 04.2011 to 03.2018 (6 years 11 months)
Савсервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Розробка та втілення стратегії продажів: структурні, географічні, комерційні для забезпечення прибутку та зростання продажів відповідно до цілей компанії.
• Розробка стратегії розвитку клієнтів;
• Проведення переговорів з виробниками, зведення бюджетів та планування розвитку у розрізі бренду в Національних мережах, прогнозування обсягу продажів на квартал, півріччя, рік;
• Прорахунок P&L від співпраці з клієнтом у розрізі бренду;
• Управління субдистриб'юторів та командою мерчендайзерів, постановка індивідуальних планів, цілей та завдань, контроль за їх виконанням.
• Підготовка та проведення річних переговорів з Національними клієнтами (ефективний асортимент, категорійний менеджмент, план товарообігу, аналіз маржинального доходу, планування промо активності, прорахунок знижок та бонусів);
• Укладання комерційних контрактів із клієнтами
• Контроль ПДЗ та виконання умов контрактів із клієнтами
• Визначення можливостей зростання бізнесу оптимізації витрат;
• Координація цінової політики клієнтів;
• Моніторинг та аналіз продажів;
• Робота з ключовими клієнтами
- Продукти харчування: МЕТРО, АШАН, Фоззі, Сільпо, Фора, Фуршет, Велика КИШЕНЯ, КАРАВАН)
- АЛКОГОЛЬ: ТС ПЛЮС, ГУДВАЙН, МЕГА МАРКЕТ.
• Підбір, навчання та адаптація персоналу.
• Нарахування заробітної плати відповідно до індивідуального виконання поставлених планів, цілей та завдань.
• Звітність.

Досягнення:
• Формування відділу КАМ. (4 КАМ)
• Розробка та впровадження прозорої системи мотивації.
• Систематизував використання бюджетів із виробниками для збільшення обсягів продажу.
• Розширення дистрибуції за рахунок підключення нових клієнтів. (Контракт із клієнтом Сільпо, Експансія, Фора).
• Зростання продажів відділу становило рік до року з інд. 2,7.
• Лістинг ефективного асортименту, проведення промоініціатив, дозвіл матриці.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (КАМ).

from 06.2006 to 02.2011 (4 years 8 months)
ТОВ "ФЕРРЕРО УКРАЇНА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• виконання плану продажу, плану з якісної та кількісної дистрибуції;
• проведення ділових переговорів із клієнтами
• планування та контроль складських залишків;
• розширення ринку збуту та представленості продукції;
• лістинг, делістинг, ротація позицій в асортименті;
• участь в організації та розробка маркетингових та стимулюючих заходів;
• аналіз та контроль відвантажень, оплат та дебіторської заборгованості;
• підготовка щомісячних звітів із продажу, прогнозування обсягів продажу;
• проведення моніторингу ринку та конкурентів;
• контроль документообігу;
• координація та управління командою мерчендайзерів;

Супервайзер

from 02.2004 to 05.2006 (2 years 3 months)
ТОВ "ФЕРРЕРО УКРАЇНА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• створення команди
• підбір та управління персоналом
• розробка мотиваційної програми для торгового персоналу та успішне її втілення
• постановка цілей та завдань, коригування та контроль їх виконання.
• складання планів продажу, розширення каналів збуту
• проведення переговорів із клієнтами
• аналіз та контроль дебіторської заборгованості.

Досягнення:

• впровадження єдиного стандарту викладення товару на місцях продажу (прикасова зона, полиці, категорії)
• налагодження ефективної роботи мерчендайзерів

Education

Київський Університет економіки та технологій транспорту.

Будівельні конструкції, будівлі та споруди., Київ
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)

Інженер, будівництво залізничних колій та будівельних споруд.

Additional education and certificates

Тренінг: "Партнерські переговори","Distributors management" "Ефективні продажі"

2016-2018рр

Knowledge and skills

Організованість Уміння аналізувати Управлінські навички Впровадження системи KPI Планування продажу FMCG-продаж Ведення переговорів Стратегічне планування Стресостійкість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Ціль:
Отримання нових можливостей професійної самореалізації на користь компанії-роботодавця.
Розглядаю вакансії національного менеджера з продажів, керівника відділу, директора по продажам.
Навички:
Володію лідерськими здібностями, вмію організовувати, вчити і націлювати команду на досягнення високих результатів.

володіння ПК: MSOffice (Word, PowerPoint, Excel, Outlook, KODA, 1С, Internet )
• Ділове листування.
• Ведення переговорів, підписання контрактів (20 років досвіду)
• Управління персоналом (до 10 осіб) (10 років досвіду)
• Знання логістики, документообігу (20 років досвіду)
• Права водія категорії “В”, стаж водіння – 20 років;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: