Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олег

Директор підприємства, виконавчий, операційний

Вид занятости:
полная
Возраст:
50 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор підприємства

с 02.2013 по 04.2021 (8 лет 2 месяца)
ТОВ ,,Завод Нафтогазового Обладнання", Харків (Машинобудування)

Образование

Харківський Державний автомобільно-дорожній університет, Національна юридична академія ім. Ярослава Мудрого

Інженер-економіст, юрист, Харків
Высшее, с 1993 по 1998 (5 лет)

Знания и навыки

  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Управління підприємством
  • Систематизація бізнесу

Дополнительная информация

Забайрачний Олег
22 серпня 1974р. (50 років)
м. Харків
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

БАЖАНА ПОСАДА:
Директор підприємства, Виконавчий директор, Операційний директор, Керівник проєкту.

НАВИЧКИ ТА ДОСЯГНЕННЯ:
• організація та введення в експлуатацію нового виробництва з доведенням до
проектної потужності;
• аналіз, оптимізація, управління існуючим виробництвом;
• досвід роботи кризис менеджером у сфері промислового виробництва;
• розробка, попередній аналіз і супровід проектів, введення в експлуатацію і запуск
виробництва з доведенням до проектної потужності;
• підбір та навчання персоналу;
• організація та управління роботою всіх структурних підрозділів підприємства;
• оперативний контроль за виробничим процесом і виробництвом;
• управління розробкою виробничих програм і виробничих графіків, з розробкою і
впровадженням стандартів оперативного і виробничого планування;
• управління виробничим колективом (штат до 150 осіб);
• ведення ефективних переговорів на найвищому рівні;
• укладення договорів, контроль за взаєморозрахунками та договірними
зобов'язаннями, контроль за дотриманням необхідного обсягу портфеля замовлень;
• навички стратегічного аналізу та планування;
• організаторські та адміністративні здібності;
• здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
• здатність контролювати та делегувати повноваження;
• підготовка та проведення презентацій, участь у міжнародних виставках.

ДОСВІД:
09.2021- 05.2022 ПрАТ "УКРЕНЕРГОЧЕРМЕТ", м. Харків
9 місяців (діяльність - проектно-інжинірингова компанія,
Виконавчий директор, 80 осіб
у зв'язку з воєнним станом
в Україні, діяльність підприємства призупинена).
Функціонал:
• управління адміністративно-господарським, виробничим, комерційним відділами,
фінансово-господарської діяльності підприємства;
• розробка та реалізація плану розвитку компанії;
• оперативне управління активами компанії;
• організація роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів
підприємства;
• забезпечення виконання виробничих планів підприємства;
• управління витратами підприємства;
• контроль за зовнішньоекономічною діяльністю підприємства;
• участь у міжнародних переговорах;
• ведення переговорів з ключовими клієнтами;
• взаємодія з державними органами та фіскальними органами.
Досягнення:
• портфель замовлень збільшено за рахунок підписання довгострокового контракту
на проектно-монтажні роботи та постачання обладнання з турецькою компанією;
• за три місяці роботи було вжито заходів щодо суттєвого зменшення існуючої
кредиторської заборгованості та ліквідації заборгованості із заробітної плати;
• запроваджено нову систему бюджетування та калькуляції;
• оптимізовано витрати, що призвело до здешевлення робіт та послуг, що надаються.


11.02.2013- 22.04.2021 ТОВ «Завод нафтогазового обладнання», м.Харків
8 років 2 місяці
Виробничо-інжинірингова компанія
повного циклу
Директор підприємства, 150 осіб.
Функціонал:
• управління адміністративно-господарським, виробничим, комерційним відділами,
фінансово-господарською діяльністю підприємства;
• розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства;
• реалізовано програму розробки та виведення на ринок нових видів продукції
(повний цикл робіт);
• реалізовано проект по збільшенню виробничих потужностей підприємства;
• оперативне управління активами компанії;
• організація роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів
підприємства;
• забезпечення виконання виробничих планів підприємства;
• управління витратами підприємства;
• контроль за зовнішньоекономічною діяльністю підприємства;
• участь у міжнародних виставках;
• ведення переговорів з ключовими клієнтами;
• взаємодія з державними органами та фіскальними органами
Досягнення:
• вивів збиткове підприємство на рівень ефективного, прибуткового виробництва;
• сформована ефективна команда, діє система постійного підбору та навчання
персоналу;
• реорганізовано систему бюджетування та розрахунків;
• сформовано програму технічного переоснащення та модернізації виробництва;
• оптимізовані технологічні процеси виробництва, за рахунок чого знижена
собівартість випускаємої продукції;
• розпочато процес автоматизації виробництва на базі програми BAS ERP;
• підготовлено план дій для отримання сертифікату API;
• проведено капітальний ремонт адміністративних та виробничих приміщень;
• компанія сертифікована за стандартом системи менеджменту якості ISO:9001-2015;
• побудована система безпеки підприємства.


10.1998 - 02.2013 ( 15 років) Робота в органах Державної Фіскальної служби України, Київ, Харківська та Сумська області.

Освіта:
1991-1993 – курсант ХВВКІУ РВ ім. Крилова,
1993 – 1998 – Харківський Державний автомобільно-дорожній технічний університет, інженер-економіст
2001 – 2006 – Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого, юрист.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: