Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Офіс-менеджер

Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Місто: Київ
Район проживання: Солом'янський
Освіта: Вища

Дата народження: 10 серпня 1990р. (33 рік)
Стать: жіноча
Сімейний стан: заміжня (двоє дітей)

ДОСВІД РОБОТИ:
Період роботи: з 29.11.2012 по 14.01.2013
Посада: Продавець-консультант (Повна зайнятість)
У компанії: ТОВ «ТРЕЙДШУЗ» (мережа магазинів взуття «Центробувь»)
Сайт: http://centrobuv.ua
Посадові обов'язки:
• Консультувала клієнтів по товару.
• Касир.

Період роботи: з 22.11.2013 по 02.07.2015
Посада: Секретар керівника (Повна зайнятість)
У компанії: ТОВ «ПРОМАВТОТЕХСЕРВІС» Автоцентр на Борщагівці
Сайт: http://kia-motors.net/
Посадові обов'язки:
• Документообіг.
• Контроль вхідної та вихідної документації (документації на підпис керівнику).
• Прийоми відвідувачів.
• Планування.
• Організація та допомога у проведенні нарад(заходів).
• Життєзабезпечення офісу (замовлення канцтоварів, води та ін.)
• Фільтрація телефонних дзвінків.
• Робота з електронною поштою.
• Виконання доручень керівника.
• Контроль якості прибирання в офісі.

Період роботи: з Липня 2015 по Вересень 2016 (з лютого помічник бухгалтера)
Посада: Офіс менеджер (Повна зайнятість)
У компанії: ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент» м. Київ
Сайт: http://www.reikartz.com/
Посадові обов'язки:
• Приймання та реєстрація кореспонденції (центрального офісу та готелів), сортування по структурних підрозділах.
• Відправка документації (центрального офісу та готелів) адресатам.
• Замовлення залізничних та авіа квитків.
• Ведення обліку одержуваної, відправленої кореспонденції, як звичайної так і кур'єрської служб (центрального офісу та готелів), систематизує і зберігає документи поточного архіву.
• Створення довідкової системи контролю за документами по забезпеченню зручного і швидкого пошуку.
• Підготовка та подання до архіву підприємства документальних матеріалів переданих на зберігання в архів.
• Приймає документи на підпис, перевіряє правильність їх складання та оформлення.
• Забезпечує збереження отриманої службової документації.
• Складання замовлення з канцелярії та води для офісу.
• Здійснює оперативний зв'язок зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності компанії (телефон, факс і т. П.).
• Прийом відвідувачів.
• Забезпечує виконання машинописних і копіювально-розмножувальних робіт.
• Використовує комп'ютер, як засіб автоматизації документаційного забезпечення компанії.
• Проводить щомісячний і щорічний відбір документів на архівне зберігання або на знищення.
• Виконує окремі доручення керівництва в рамках своєї компетенції.
• Розсилка поліграфічної продукції по готелях.
Часткове виконання обов’язків портьє:
• Ведення номерного фонду.
• Бронювання і поселення співробітників по відрядженню.
• Контролює своєчасну підготовку номерів до заселення.
• Визначає обсяг роботи і завдання покоївкам в залежності від завантаження ресурсів номерного фонду.
• Контролює оборот номерного фонду в залежності від потреб та інтересів підприємства.
• Приймає і оформляє необхідні документи.
• Забезпечує контроль паспортного режиму при оформленні.

ОСВІТА
Навчальний заклад: Інститут менеджменту та фінансів при КНУ імені Тараса Шевченка
Дата закінчення: 2007-2011
Факультет: Економічний факультет
Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит (бакалавр)
Навчальний заклад: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Дата закінчення: 2011-2012
Факультет: Економічний факультет
Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит (спеціаліст)

КУРСИ ТА ТРЕНІНГИ
Назва курсу: Foreign Language Centre Курси іноземних мов
Дата закінчення: 2010

ІНОЗЕМНІ МОВИ І КОМП'ЮТЕРНІ НАВИЧКИ
Англійська мова: Розмовний (інтермедія).
Комп'ютерні навички: Word, Стандартний блокнот Windows, Excel, Outlook, сканування в Fine Reader, розпізнання тексту, перекладач; архівація, Internet, e-mail, робота в програмі Servio.

PERSONAL INFORMATION
City: Kyiv
Location: Solomensky
Higher education

Date of birth: August 10, 1990 (31 year)
Gender Female
Marital status: married (two children)

WORK EXPERIENCE:
Working period: from 29.11.2012 to 14.01.2013
Position: Sales Consultant (Full-time)
In the company: TRADESHOES LLC (Tsentrobyl shoe store network)
Website: http://centrobuv.ua
Job responsibilities:
• Advised clients on the product.
• Cashier.

Working period: from 22.11.2013 to 02.07.2015
Position: Executive Secretary (Full-time)
In the company: PROMAVTOTEKHSERVICE LLC Car center on Borshchagovka
Website: http://kia-motors.net/
Job responsibilities:
• Document flow.
• Control of incoming and outgoing documentation (documentation to be signed by the manager).
• Receptions of visitors.
• Layout.
• Organization and assistance in holding meetings.
• Life support of the office (ordering stationery, water, etc.)
• Phone call filtering.
• Work with e-mail.
• Fulfillment of orders of the head.
• Quality control of cleaning in the office.

Period of work: from July 2015 to September 2016 (from February assistant accountant)
Position: Office Manager (Full-time)
Reikartz Hotel Management LLC, Kyiv
Website: http://www.reikartz.com/
Job responsibilities:
• Reception and registration of correspondence (central office and hotels), sorting by structural divisions.
• Sending documentation (central office and hotels) to recipients.
• Order of railway and air tickets.
• Keeping records of received, sent correspondence, both regular and courier services (central office and hotels), systematizes and stores documents of the current archive.
• Creation of a reference system of control over documents to ensure convenient and fast search.
• Preparation and submission to the archive of the enterprise of documentary materials transferred for storage to the archive.
• Accepts documents for signature, checks the correctness of their preparation and execution.
• Ensures the safety of received service documentation.
• Drawing up an order from the office and water for the office.
• Carries out operational communication with third-party organizations (both commercial and government) and individual citizens on the current activities of the company (telephone, fax, etc.).
• Reception of visitors.
• Ensures the performance of typewritten and copying and duplicating work.
• Uses the computer as a means of automating company documentation.
• Conducts monthly and annual selection of documents for archival storage or destruction.
• Fulfillment of individual assignments of the management within its competence.
• Distribution of printed products to hotels.
Partial performance of porter duties:
• Maintaining the room fund.
• Reservation and settlement of employees on a business trip.
• Control over the timely preparation of rooms for occupancy.
• Determines the amount of work and tasks for maids, depending on the download of room stock resources.
• Control of the turnover of the room fund, depending on the needs and interests of the enterprise.
• Accepts and executes the necessary documents.
• Provides control of the passport regime during registration.

EDUCATION
Educational institution: Institute of Management and Finance at Taras Shevchenko National University of Kyiv
End date: 2007-2011
Faculty: Faculty of Economics
Specialty: Accounting and Auditing (Bachelor)
Educational institution: Taras Shevchenko National University of Kyiv
End date: 2011-2012
Faculty: Faculty of Economics
Specialty: Accounting and auditing (specialist)

COURSES AND TRAININGS
Course name: Foreign Language Center
End date: 2010

FOREIGN LANGUAGES AND COMPUTER SKILLS
English: Spoken (interlude).
Computer Skills: Word, Standard Windows Notepad, Excel, Outlook, Scan to Fine Reader, OCR, Translator; archiving, Internet, e-mail, work in the Servio program.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: