Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Володимир

Керівник компанії

Рассматривает должности: Керівник компанії, Керівник філії
Город: Винница
Рассматривает должности:
Керівник компанії, Керівник філії
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Вінницька обл.
(факт. місце проживання)

Skype – gavrishko-vladimir;
E-mail:- [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
тел. м/б +38 /067/ 78-78-303

Гавришко Володимир Михайлович
Дата народження

01 серпня 1970 року.

Освіта
2004 – 2010р.р. Київський Славістичний Університет, за спеціальністю - Менеджмент підприємств ( спеціаліст).
1985 — 1989р.р. Вища базова (медична). Ржевське медичне училище (Росія)

Знання мов
Українська, російська - вільно; польська - розмовний мінімум; англійська, іврит - зі словником;

Професійний
досвід
2020-2021 – управління Держпродспоживслужби у Вінницькій обл..
2015 – директор Львівського КП «Шляхо-ремонтне підприємство» м.Львів. Працюючих понад 200 чол.; 50 одиниць техніки. АБЗ (8 т/г.)
2011-2012р.р. – гол. Інженер; з січня 2012р. – начальник КП (комунальне підприємство) «Бар-благоустрій» м. Бар, Вінницька обл. /основна діяльність: діяльність по управлінню комунальним господарством м.Бар (управління персоналом, вуличне освітлення, озеленення міста, прибирання міста, організація вивезення та утилізації сміття, автотранспортне господарство автотранспортне господарство (16 одиниць техніки), житловий фонд міста. Оперативна взаємодія з постачальниками комунальних послуг відносно надання нагальних послуг, планових робіт та непередбачуваних ситуацій. Організація безперебійної роботи комуникацій в житлових будинках. Підписання договорів. Спілкування з мешканцями для вирішування нагальних проблем. Ведення діловодства: реєстрація листів, заявок; журнали вхідної/вихідної кореспонденції; контроль своєчасних відповідей, тощо. Взаємодія з контролюючими органами.
Досвід основ логістики (автоперевезень) (Працюючих понад 100 чоловік). Досвід роботи з бюджетними коштами.
2011р. – директор КП (комунальне підприємство)«Жмеринкакомунсервіс» (ЖЕК) Оперативна взаємодія з постачальниками комунальних послуг відносно надачання нагальних послуг, планових робіт та непередбачуваних ситуацій. Організація безперебійної роботи комуникацій в житлових будинках. Підписання договорів. Спілкування з мешканцями для вирішування нагальних проблем. Ведення діловодства: реєстрація листів, заявок; журнали вхідної/вихідної кореспонденції; контроль своєчасних відповідей, тощо. Взаємодія з контролюючими органами.
. (Працюючих понад сто чоловік). Досвід роботи з бюджетними коштами.
2008р. - нач. відділу постачання та збуту ТОВ“АЛКО-Стандарт” (сумісник) м.Жмеринка, Вінницька обл. /основна діяльність: виготовлення та реалізація алкогольних напоїв/ (моніторинг ринку, відправка та отримання через перевізника товарів, досвід основ логістики (авто та залізничних перевезень), досвід роботи в закупках ТМЦ, контроль складського господарства, обробка заказів, аналіз ситуації, співпраця з іншими підрозділами підприємства).
2007-2010 р.р. - директор ТОВ "СК Юність". м.Жмеринка, Вінницька обл. /основна діяльність: оздоровчо-спортивна діяльність - надання населенню платних послуг тренажерного залу, групових програм, бойових програм, масажі і т.д. Оренда приміщень./ (Здійснення господарського управління майном Товариства, підбір кадрів (адаптація, підготовка, мотивація персоналу), управління персоналом, в тому числі забезпечення ротації працівників з метою оптимізації робочих процесів, оперативне управління, забезпечення безперебійної роботи всього підприємства, планування та організація эфективної діяльності підприємства, розробка стратегії розвитку, формування планів, контроль їх виконання, організація оренди приміщень, контроль дебіторської заборгованості, заключення договорів, моніторинг ринку, співпраця з дозвільними та контролюючими органами, запуск підприємства з нуля, практика тренерської роботи в спортивних групах).
2005-2006р.р. - Виконавчий директор ПП "O.L.KAR. Фарм-Сервіс" м.Шаргород, Вінницька обл, /основна діяльність: оптова та роздрібна торгівля мед. препаратами, оптова торгівля автозапчастинами, канцелярськими товарами та товарами агрозоовет призначення, складске господарство. Розвозка товарів по Україні (АТП)/. (Представлення інтересів Компанії, организація і управління процесами, координація робіт всіх структурних підрозділів і служб, направлених на виконання планових показників, аналіз продаж; закупка, облік та контроль товарно-матеріальних цінностей, аналіз складских залишків, співпраця з контролюючими органами: податкова, вет.міліція, тощо; відкриття представництв в інших регіонах України з «0», розвиток продаж в розрізі пошуку нових каналів продаж, ведення необхідної звітності, ведення комерційних переговорів з клієнтами компанії, оперативне управління мережею аптечних пунктів. Автотранспортне господарство (40 одиниць техніки), досвід основ логістики (авто та залізничних перевезень). Робота з оргтехнікою).
2004-2005р.р. - менеджер (куратор регіона) ТОВ"Сінхро Плюс" м. Маріуполь, Донецька обл, /основна діяльність: збір та відправка вторинної сировини/. (Відкриття пунктів прийому металобрухту, оформлення дозвільної документації, співпраця з контролюючими органами, заключеня договорів, підбір кадрів (адаптація, підготовка, мотивація персонала), контроль діяльності, контроль грошових потоків, організація залізничних перевезень). Досвід основ логістики (авто та залізничних перевезень).
2003-2004р.р. - п/санітарного лікаря по ГДП Жмеринської Санепідем станції на ПЗЗ.
1992-2000р.р. - фельдшер виїздної бригади станції "Швидкої допомоги" м.Жмеринки..

Навики та здібності
1. Комунікабельність, порядність, тактовність, вміння і досвід продуктино вести переговори, при необхідності налагоджувати клієнтську мережу, ефективно організовувати власний робочий час, а також робочий час колективу працюючих. Вміння, при необхідності, самостійно приймати рішення, робити аналіз та відповідні висновки, націленість на результат. Досвід роботи з клієнтами, ведення документообігу, знання первинної бухгалтерської документації. Досвід реалізації навиків кризового менеджменту. Знання законодавчих та нормативно-правових актів, регламентуючих виробничо-господарську та фінансово-економічну діяльність підприємства. Знання основ економіки и основних экономічних показників.
2. Навики управління персоналом; Навики ведення переговорів; Досвід роботи з ПК (word, exel, Інтернет, 1С:Бухгалтерія). Наявність посвідченя водія

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: