- Файл
Дмитро
Операційний директор підприємства
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10079444/
Загруженный файл
Файл содержит еще 3 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
м. Київ
дата народження – 08.11.1977 р.
вік – 47 років
одружений, виховую дочку 19 років, сина 8 років
[
Досвід роботи: 1. – 08.2000 р. – ВАТ ”Алчевський металургійний комбінат” – працював
у товстолистовому цеху № 2 (Стан 2800) різьбярем гарячого металу.
2. – 11.2000 р. – працював в управлінні ВАТ “Алчевський MK” у
відділі обладнання інженером бюро технологічного обладнання:
- підготовка та укладання Договорів на виготовлення та постачання необ-
хідного обладнання згідно з обґрунтованими заявками цехів комбінату;
- підготовка проектів Договорів із постачальниками на постачання техно-
логічного обладнання для потреб комбінату, документів за претензіями до
постачальників у разі порушення ними договірних зобов'язань;
- - вів переговори з керівниками фірм, керівниками відповідних служб, як
правило, машинобудівних заводів щодо погодження запропонованого
рівня цін на обладнання, що заявляється, погоджував з технічними та
конструкторськими відділами зміни технічних умов та технічних вимог
технічної документації;
- вів облік договорів із постачальниками, контролював виконання поста-
чальниками договірних зобов'язань та вживав заходів до повної та
своєчасної їх реалізації. Узгоджував із постачальниками зміну термінів
поставок, заміну одного виду технологічного обладнання іншим;
- здійснював контроль роботи складів у частині прийому, оприбутку-
вання, зберігання та відпуску обладнання підрозділам комбінату. Брав
участь у проведенні інвентаризації складів.
- здійснював спостереження за станом кредиторської та дебіторської заборго-
ваностей та вживав заходів щодо їх погашення.
-
2.1. – 08.2002 р. - призначений інженером бюро нестандартних запасних ча-
стин та металоконструкцій відділу обладнання:
відповідно до затверджених керівництвом комбінату графіків та обсягів прове-
дення поточних та капітальних ремонтів забезпечував та контролював ком-
плексне постачання запасних частин та металоконструкцій для потреб основних
цехів комбінату, а також заготовок (кованих, литих) для механічних цехів відділу
Головного механіка;
- активно працював у частині розміщення замовлень на виготовлення та подаль-
шого постачання запасних частин та металоконструкцій з усіма профільними ма-
шинобудівними підприємствами;
- знання технології ковальського виробництва, ливарного вироб-
ництва, режимів термічного оброблення, зварювання, обладнання
для механічної обробки металів.
3. - 04.2004 р. – за підсумками проведеної атестації та у зв'язку з
технічним переозброєнням товстолистового стану 2800, що
розпочався, був включений до групи з реконструкції цеху як ін-
женера з обладнання I категорії (питання технології, знання іно-
земної мови):
- організація робіт щодо своєчасної видачі заявок та замовлень
відділу головного механіка комбінату на матеріали та обладнання та
виготовлення деталей;
- організація робіт з монтажу нового обладнання, вирішення тех-
нічних питань, що виникають у процесі виконання робіт, контроль
за виконанням робіт відповідно до технічної
документацією та правилами;
- забезпечення оперативного обліку руху обладнання, матеріалів та
деталей на контрольованих об'єктах;
- виконував роботу із забезпечення реконструйованих об'єктів цеху
технічною документацією, матеріалами, стандартним обладнанням,
що купується з боку та нестандартним обладнанням, що виро-
бляється на комбінаті;
- здійснював приймання реконструйованих та/або капітально відре-
монтованих об'єктів у складі приймальної комісії.
- контролював комплектність нового обладнання для реконструкції
та техпереозброєння, що надходить до цеху, організовував його
облік,
складування та зберігання;
- забезпечував контроль за ходом проектування, дотриманням
термінів виготовлення та комплектністю постачання нового облад-
нання;
- забезпечував своєчасну видачу обсягів робіт із встановлення но-
вого обладнання, погоджував із ремонтними службами комбінату
розподіл обсягів робіт серед підрядних організацій,
контролював видачу технічної документації виконавцям;
- контролював хід підготовчих робіт з реконструкції, техпе-
реозброєння та наявність матеріалів для їх виконання;
- здійснював контроль за обсягами та якістю виконаних робіт при
реконструкції об'єктів цеху спеціалізованими організаціями та си-
лами персоналу цеху;
- забезпечував контроль за правильністю витрачання та списання
матеріальних ресурсів на курованих об'єктах.
4. - 04.2008 р. – Директор ТОВ ”Торговий дім ”Стахановмаш”, ЗАТ
”Стаханівський машинобудівний завод” – член правління:
ТОВ ”Торговий дім ”Стахановмаш” – виділена структура із заводу, що
включає відділ маркетингу та відділ збуту.
Реалізація повної номенклатури продукції, що виробляється заводом, ви-
явлення попиту, проведення маркетингових досліджень, освоєння нових
видів продукції, аналіз динаміки продажів, побудова дилерської мережі.
Завод спеціалізується на випуску:
- вантажопідіймального обладнання (крани-штабелери, крани кон-
сольні, крани мостові однобалочні (двобалочні), талі електричні,
лебідки);
- редукторів;
- ланцюгів пластинчастих (тягових);
- муфт зубчастих;
- нестандартних запасних частин та металоконструкцій;
- ескалаторів.
Активна взаємодія з проектними організаціями щодо узгодження па-
раметрів обладнання необхідного для комплектації об'єктів капіта-
льного будівництва.
Підготовка тендерної документації та участь у тендерних торгах,
участь у виставках. Використання та аналіз даних, одержуваних з
електроннихторгово-інформаційних систем.
Складання перспективних та поточних планів виробництва та ре-
алізації виробленої продукції, визначення довгострокової стратегії
комерційної діяльності та фінансових планів підприємства з подаль-
шим аналізом кінцевих результатів.
Вживав заходів щодо своєчасного укладання господарських та
фінансових договорів із споживачами продукції, розширення пря-
мих та тривалих господарських зв'язків, забезпечував виконання до-
говірних зобов'язань щодо постачання продукції.
Здійснював контроль за реалізацією продукції, фінансовими та
економічними показниками діяльності підприємства, за правильним
витрачанням оборотних коштів та цільовим використанням
банківського кредиту, та забезпечував своєчасну виплату заробітної
плати.
Постачання обладнання та запасних частин для ВАТ «Алчевський
металургійний комбінат», ВАТ «Маріупольський металургійний
комбінат ім. Ілліча», ВАТ «Дніпропетровський металургійний
комбінат ім. Ф. Е. Дзержинського», ВАТ «Укргідроенерго», ЗАТ
«Донецьксталь – металургійний завод», ВАТ «АЗОЦМ», ВАТ "Ал-
чевський коксохімічний завод", ВАТ "Єнакіївський металургійний
завод", ЗАТ "Макіївський металургійний комбінат", ВАТ "Азов-
сталь", ДП "Донецька вугільна енергетична компанія", ДП «Дніпро-
петровський метрополітен», ДП «Харківський метрополітен», ДП
«Київський метрополітен», ВАТ «Оскольський електрометалургій-
ний комбінат», ВАТ «Орсько-Халілівський металургійний
комбінат» тощо.
Службові відрядження – Україна, Росія, Казахстан, Білорусь, Китай.
5. – 04.2010 р. – Начальник відділу управління маркетингу на за-
мовлення гірничо-металургійного виробництва ПАТ «НВП
«Більшовик» м. Київ.
- Проведення комерційних переговорів;
- збір та підготовка інформації щодо поточних та перспективних
проектів;
- взаємодія зі структурними підрозділами усередині підприємства;
- ведення звітності за результатами роботи із замовниками;
- надання керівництву кваліфікованої інформації щодо ситуації на
ринку.
6.– 06.2011 р. – Директор ДП «Завод «Стандарт» ВАТ
«Більшовик» м. Київ:
- Планування, організація, контроль адміністративно-госпо-
дарської діяльності підприємства;
- аналіз та контроль фінансово-економічних показників
діяльності;
- планування, організація та контроль напряму розвитку
підприємства;
- акредитація підприємства, участь у тендерах, підготовка
тендерних пропозицій;
- розробка технічних та комерційних умов постачання про-
дукції, обладнання та надання послуг;
- особиста робота з відділами обладнання та ремонтними
службами металургійних підприємств компаній в отриманні
замовлень на виготовлення нестандартного обладнання та
запасних частин;
- виконання заходів щодо зменшення дебіторської та креди-
торської заборгованості;
- розширення ринку збуту з запасних частин та обладнання;
- включення у виробництво нових розробок із запасних ча-
стин та обладнання.
Було вирішено основне поставлене завдання у постійному
забезпеченні замовленнями та фінансовими надходженнями
за напрямом гірничо-металургійного виробництва. Загаль-
ний обсяг завантаження виробничих потужностей ПАТ
«НВП «Більшовик» за вказаним напрямом у середньому ста-
новив 60-70 % від сумарної кількості розміщених замовлень
на підприємстві.
7. - 01.03.2015 р. – Керував реалізацією інвестиційного проекту
будівництва нового деревопереробного підприємства у Київсь-
кій області, а також подальшим оперативним управлінням но-
воствореного виробничого підприємства – будівництво блоку
цехів та монтаж кранової естакади для забезпечення навантаження-
вивантаження сировини та готової продукції, вибір технології,
визначення сировинної бази та безперебійне забезпечення сирови-
ною з обов'язковим формуванням страхового незнижувального за-
пасу, підбір та навчання персоналу, введення в експлуатацію нових
агрегатів, реалізація готової продукції.
Цей проект здійснюється у два етапи відповідно до освоєння певних
номенклатурних груп товарної продукції. Перша черга (первинна
переробка деревини) була ведена в експлуатацію в червні 2015 р. На
цьому етапі було розроблено технологію виробництва та визначено
технологічну лінію основних та допоміжних агрегатів з урахуван-
ням отримання максимального коефіцієнта виходу придатної.
продукції та продуктивності, побудовано та запущено виробничу
ділянку (столярний цех та кранова естакада).
Друга черга (виробництво клеєного бруса, погоннажних виробів, па-
ливних брикетів) – 08.2018 р. На цьому етапі додатково було вве-
дено в експлуатацію сушильний комплекс, ділянку оптимізації,
ділянку зрощування ламелів, ділянку склейки та ділянку механічної
обробки. Паралельно було введено в експлуатацію лінію з вироб-
ництва паливного брикету.
На всіх етапах розроблявся техпроцес для кожної окремої ділянки і
проводилося відповідне навчання виробничих працівників. На по-
вну виробничу потужність підприємство вийшло через чотири
місяці з моменту монтажу та запуску обладнання.
Реалізований проект передбачав створення підприємства деревооб-
робки повного циклу, технологічна лінія якого передбачає глибоку
переробку низькотоварної деревини з використанням високотехно-
логічного обладнання та отримання готової продукції з високою до-
даною вартістю.
Загальна чисельність працюючого персоналу становила 35-40 осіб.
8. – 05.2023 р. – Заступник технічного директора ПрАТ «УКР-
СТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ».
Формування пропозицій щодо розробки планів перспективного
розвитку Підприємства та підпорядкованих йому заводів-вироб-
ників металоконструкцій.
Внесення пропозицій технічному директору Підприємства щодо
підвищення рівня технічної підготовки виробництва заводів-виро-
бників металоконструкцій, робіт з надання послуг з їх монтажу,
високої якості, що відповідає державним стандартам, технічним
умовам, а також раціональному використанню виробничих фондів
та всіх видів промислових ресурсів.
Забезпечення формування кошторисів витрат, пов'язаних із осво-
єнням нових технологічних рішень, впровадження нових матеріа-
лів, реалізація сучасних проектних рішень, виконання технічних
програм та досліджень.
Формування умов створення продукту, відповідального запитам
споживачів.
Здійснення методологічного керівництва та технічної підтримки
технічних служб Підприємства.
Здійснення роботи Підприємства з технічного супроводу та кон-
тролю за розробкою та дотриманням заводами металоконструкцій
норм витрати матеріалів на виготовлення продукції, послідовного
здійснення режиму економії, узгодження норм витрат, розробле-
них підприємствами.
Забезпечення контролю за дотриманням підприємствами чинних
норм та правил виготовлення конструкцій, роботою підприємств з
атестації виробничого персоналу та технологічних процесів зва-
рювання, сертифікацією на відповідність певних видів продукції
та послуг.
Участь у роботі співробітників підприємств щодо вирішення спір-
них питань, що виникають із боку Замовників, щодо якісних
показників реалізованої продукції.
Розробка та контроль здійснення заходів щодо забезпечення якості
виробленої продукції, участь у підготовці тендерних пропозицій
та у розробці Договорів (Контрактів).
9. – 08.2024 р. – Головний інженер ПрАТ «Завод металоконс-
трукцій УКРСТАЛЬ ДНІПРО»,
підприємство є правонаступником ПАО «Дніпропетровський за-
вод металоконструкцій ім. І. В. Бабушкіна» - одного з найбільших
підприємств по виробництву металоконструкцій на території ко-
лишнього СРСР.
10. – 10.2024 р. – Генеральний директор ПрАТ «Завод метало-
конструкцій УКРСТАЛЬ ДНІПРО».
Освіта 1. У 1995 р. закінчив ЗОШ №1 м. Алчевська з поглибленим
вивченням іноземної мови (англійська, французька).
2. 1995 – 2000 р. Донбаський гірничо-металургійний інсти-
тут-інженер металург. Диплом спеціаліста захистив
англійською мовою.
Факультет: металургійне машинобудування.
Спеціальність: обробка металу тиском за спеціалізацією
прокат та волочіння чорних металів.
3. 2001 – 2004 р. Донецький національний університет (за-
очне відділення) на економічному факультеті за спеціаль-
ністю – маркетинг. Здобув кваліфікацію економіста.
4. 2004 р. Направлено ВАТ “Алчевський МК” до Донбась-
кого гірничо-металургійного інституту з метою навчання
німецькій мові. Після закінчення шестимісячних курсів було
присвоєно кваліфікацію «перекладач з німецької мови».
5. 2022 р. Пройшов навчання курсової підготовки за програ-
мою «Електрогазозварювальник», рішенням кваліфікаційної
комісії присвоєно ІІІ розряд.
Похожие кандидаты
-
Виконавчий директор, Executive Director, керівник підприємства, готеля
Киев, Винница , еще 6 городов -
Директор виробничого підприємства
Киев, Винница , еще 8 городов -
Керівник підприємства
Киев -
Керівник, директор, топменеджер, СЕО
Киев -
Начальник виробництва
Киев -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Киев