Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Сніжана

Помічник нотаріуса, реєстратор

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ходаківська Сніжана Вячеславівна
Дата народження: 15.03.1984, вік: 39 років
Сімейний стан: одружена, маю дочку 14 років
Контакти: т.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2001-2005 р.р., Чернігівський державний інститут економіки і управління, факультет «Права»,
диплом бакалавра з правознавства;
2006-2008 р.р., Київський національний університет внутрішніх справ, спеціальність
«Правознавство», кваліфікація «Юрист», диплом спеціаліста .
Досвід роботи:
Секретар судових засідань
07.02.2006 – 03.05.2007, Вишгородський районний суд Київської області, м. Вишгород
Функціональні обов’язки:
— підготовка справ до розгляду, виклик учасників процесу;
— забезпечення фіксування судового процесу, ведення протоколу та журналу судового
засідання;
— оформлення та надсилання сторонам повідомлень, рішень та ін.;
— оформлення матеріалів справи та передача їх до канцелярії;
— підготовка проектів процесуальних документів по справах, які розглядаються суддею,
підбір актів законодавства та судової практики необхідних для розгляду судових справ;
— виконання інших доручень судді, керівника апарату суду, помічника судді.

Юрисконсульт
04.06.2007-31.12.2010, Вишгородська ФЕГГ ВАТ «Київоблгаз», м. Вишгород
Функціональні обов’язки:
— консультування з правових питань;
— участь в судових засіданнях в судах загальної юрисдикції;
— усні та письмові консультації, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— судові спори пов’язані зі стягненням заборгованості, пені, неустойки в ході виконання
договорів;
— юридичний супровід діяльності організації.

Помічник судді
04.01.2011-26.11.2012, Вишгородський районний суд Київської області, м. Вишгород
Функціональні обов’язки:
— підбір та вивчення актів законодавства та судової практики необхідних для розгляду
судових справ;
— підготовка проектів запитів, листів, інших матеріалів, пов’язаних із розглядом судових
справ;
— підготовка проектів судових рішень (ухвал, постанов, вироків), виконавчих документів та
інших процесуальних документів, які приймаються суддею;
— перевірка та координація роботи секретаря судових засідань, надання методичної та
практичної допомоги;
— складання та подання статистичних даних, звітів та іншої інформації щодо судових справ,
які розглянуті або на розгляді в судді.

Державний реєстратор речових прав на нерухоме майно
27.11.2012-03.03.2016, Реєстраційна служба Вишгородського РУЮ в Київській області, м.
Вишгород
Функціональні обов’язки:
— повний цикл державної реєстрації прав на нерухоме майно (консультації, аналіз поданих
документів, державна реєстрація прав та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на
нерухоме майно;
— робота у відповідних Єдиних та Державних реєстрах;
— робота з фізичними та юридичними особами з підготовки всього комплексу документів для
здійснення будь-яких реєстраційних дій у сферах державної реєстрації прав на нерухоме
майно;
— формування та ведення архіву (зокрема реєстраційних справ), діловодство та
документообіг;
— співпраця з установами та організаціями у дотичних сферах (органи юстиції, нотаріуси,
БТІ, Держгеокадастр, землевпорядні організації, фінансові установи, забудовники,
сільськогосподарські підприємства тощо).

Державний реєстратор відділу реєстрацій та посвідчень
04.03.2016-08.07.2019, Новопетрівська сільська рада, Вишгородського р-ну, Київської області,
с. Нові Петрівці
Функціональні обов’язки:
— повний цикл державної реєстрації прав на нерухоме майно (консультації, аналіз поданих
документів, державна реєстрація прав та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на
нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,
державної реєстрації місця проживання, державної реєстрації актів цивільного стану;
— робота у відповідних Єдиних та Державних реєстрах;
— робота з фізичними та юридичними особами з підготовки всього комплексу документів для
здійснення будь-яких реєстраційних дій у сферах державної реєстрації прав на нерухоме
майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної
реєстрації місця проживання, державної реєстрації актів цивільного стану;
— формування та ведення архіву (зокрема реєстраційних справ), діловодство та
документообіг;
— складання та подання статистичних даних, звітів та іншої інформації щодо роботи відділу;
— надання грамотних відповідей на запити органів державної влади, виконавчої влади,
фізичних та юридичних осіб;
— співпраця з установами та організаціями у дотичних сферах (органи юстиції, нотаріуси,
БТІ, Держгеокадастр, землевпорядні організації, фінансові установи, забудовники,
сільськогосподарські підприємства тощо).
Помічник нотаріуса
Серпень -грудень 2019 м. Київ, Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу
(неофіційно)
03.01.2020-01.12.2020 м. Київ, Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу
(офіційно)
Функціональні обов’язки:
— повний цикл підготовки документів до вчинення нотаріальної дії (консультації, аналіз
поданих документів, пошуки по реєстрам, зокрема Реєстру боржників, Реєстр санкцій а ін.,
складання документів (договір, свідоцтво, довіреність, заява та ін.) для вчинення нотаріальної
дії, державна реєстрація прав та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на нерухоме
майно; державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в ЄДРФОПЮО;
реєстрація довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей; реєстрація бланків у Реєстрі
спеціальних бланків нотаріальних документів; відкриття спадкової справи, видача свідоцтва
про право на спадщину у Спадковому реєстрі; та інші супутні дії;
— робота з фізичними та юридичними особами з підготовки всього комплексу документів для
вчинення нотаріальної дії та/або здійснення будь-яких реєстраційних дій у сферах державної
реєстрації прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців;
— формування та ведення архіву, діловодство та документообіг;
— підготовка запитів та надання відповідей на запити органів державної влади, виконавчої
влади, фізичних та юридичних осіб;
— співпраця з установами та організаціями у дотичних сферах (органи юстиції, нотаріуси,
БТІ, Держгеокадастр, землевпорядні організації, фінансові установи, забудовники,
сільськогосподарські підприємства тощо).
Вміння та навики:
• знання нотаріального законодавства та процедур, вміння аналізувати законодавство та
тлумачити норми права;
• знання законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють діяльність нотаріату та
державної реєстрації;
• підготовка рішень, статутів, реєстраційних карток для проведення державної реєстрації
створення/змін/припинення юридичних осіб;
• робота з єдиними та державними реєстрами, відповідно до порядків, інструкцій, законів;
• самостійна підготовка нотаріальних документів;
• ведення нотаріального архіву;
• забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
• виконання всіх покладених завдань нотаріуса згідно з діючим законодавством.

Державний реєстратор відділу ЦНАП
11.10.2021 - 20.09.2023, Димерська селищна рада, Вишгородського р-ну, Київської області,
смт Димер
Функціональні обов’язки:
— повний цикл державної реєстрації (консультації, аналіз поданих документів, державна
реєстрація прав та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно,
державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації
місця проживання, обробка електронних заяв в Державній програмі Є-відновлення для
виплати грошової компенсації за пошкоджене/зруйноване майно;
— робота у відповідних Єдиних та Державних реєстрах;
— робота з фізичними та юридичними особами з підготовки всього комплексу документів для
здійснення будь-яких реєстраційних дій у сферах державної реєстрації прав на нерухоме
майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної
реєстрації місця проживання, обробка електронних заяв в Державній програмі Є-відновлення
для виплати грошової компенсації за пошкоджене/зруйноване майно;
— формування та ведення архіву (зокрема реєстраційних справ), діловодство та
документообіг;
— складання та подання статистичних даних, звітів та іншої інформації щодо роботи відділу;
— надання грамотних відповідей на запити органів державної влади, виконавчої влади,
фізичних та юридичних осіб, зокрема нотаріусів;
— співпраця з установами та організаціями у дотичних сферах (органи юстиції, нотаріуси,
БТІ, Держгеокадастр, землевпорядні організації, фінансові установи, забудовники,
сільськогосподарські підприємства тощо).

Професійні навички:
— Досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, Internet, оргтехніки;
— Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою;
— знання законодавства України;
— навички складання різних юридичних документів;
— досвід колективної роботи;
— навички грамотного юридичного листування;
— досвід надання юридичної консультації, особливо в сфері державної реєстрації прав на
нерухоме майно;
— досвід роботи в Єдиних та Державних реєстрах, зокрема в ДРРП та ЄДР;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію, англійська - базова.
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, ввічливість, комунікабельність, вміння домовлятись, уважність до
деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, висока працездатність,
здатність до навчання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: