Наталья
HR generalist, менеджер з персоналу
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Днепр
- Готов работать:
- Днепр, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1011782/
Образование
ЗНПУ
Факультет соціальних наук. Психолог, Запоріжжя
Высшее, с 2024 по 2026 (2 года)
УГХТУ
ТВМС, Дніпро
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)
Прийоми ефективної комунікації. Командоутворення
Корпорація «Агро-Союз»
Тренер – Прус Олена, Нестерчук Тетяна Федорівна
LAB – PROFILE
ЦИМ «Почерк»
Тренер – Лотоцька-Ільіна Юнона
Місія менеджера, планування та управління часом, основи мотивації, підбір персоналу, ефективні комунікації, наставництво.
ТОВ «ФУДМАРКЕТ»
Тренер – Ніколаєнко Тарас
Командоутворення. Тренінг для тренера
ТОВ «ФУДМАРКЕТ»
Тренер – Романюха СергІй, Коваленко Дмитро
Сучасні тенденції у рекрутингу
Open Mind Technologies м. Київ
Тренер – Савіцкий Дмитро
НRM Space (Перший професійний клуб у форматі вільного простору).
СЕРТИФІКАТИ
Медіаграмотність.
Когнетивно-поведінкова терапія.
Клінічна психологія.
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- Windows
- 1С:Предприятие
- САПР
- Клиент-Банк
- Google Ads
- Oracle Database
- IOS
- Android
- SharePoint
- YouTube
- Реклама
- Наполегливість
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
- Пунктуальність
- Ведення документації
- Управління командою
- Лідерство
- Управління магазином
- Інвентаризація
- Адміністрування офісу
- Контроль цінників
Знание языков
- Английский — начинающий
- Немецкий — начинающий
Рекомендации
Яковенко Олександр
Заступник директора по безпеці
Дополнительная информация
ШУКАЮ ДИСТАНЦІЙНУ РОБОТУ. РОЗГЛЯДАЮ ГНУЧКИЙ ГРАФІК.
Професійний досвід
2019 р. - ТОВ "Експертфан"
2025 р. (шукаю роботу у зв'язку з закриттям філіалу).
Посада: Національний менеджер по роботі з персоналом.
Обов'язки:
- координувала та організовувала процес пошуку, підбору персоналу (психологічне тестування);
- адаптації, навчання, оцінка, розвиток персоналу (onboarding);
- HR – метрики та автоматизація HR - процесів;
-HR - бренд роботодавця;
- комунікації з керівниками підрозділів (agile-підходи);
- digital HR (автоматизація, on-line платформи для пошуку, цифрова комунікація, емоційний інтелект).
2016 - 2019 рр. International Hr-consultant. Country of Qatar (переїзд з Катару в Україну).
Незалежний консультант з кар'єри та самореалізації, спеціаліст з підбору персоналу.
2011 р. – ТОВ «ФУДМЕРЕЖА»
2014 р. (декрет).
Посада : Заступник керуючого магазином по роботі з персоналом.
Обов'язки:
- координувала та організовувала процес пошуку, підбору, адаптації, навчання та оцінки персоналу;
- щодня проводила аналіз та обробку даних з ФРЧ, ФОП, продуктивності, плинності, комунікацій та ін. HR – метрики;
- працювала над HR – брендом;
- планувала витрати та інвестиції у персонал;
- оптимізувала організаційну структуру компанії та штатний розклад;
- проводила моніторинг ринку праці;
- розробляла документацію щодо інтеграції персоналу;
- займалася кадровим плануванням, формувала кадровий резерв;
- брала участь у розробці системи мотивації персоналу;
- складала профіль посади;
- працювала із проектом Таємний покупець;
- прописувала посадові інструкції;
- вела кадрове діловодство;
- забезпечувала дотримання базових принципів роботи секцій та виробництв (асортимент, ціни, наповнюваність полиць, чистота);
- планувала роботу менеджерів та завідуючих виробництв, становила щомісячні планові графіки їх роботи;
- контролювала впровадження маркетингових активностей: декорацію секцій та виробництв, декорування акцій, розпродажів та сезонних операцій;
- забезпечувала якісні комунікації у комерційних підрозділах гіпермаркету, контролювала проведення 5-хвилин, зборів та індивідуальних зустрічей;
- контролювала дотримання планів АТ, акційних заходів та проведення сезонних акцій;
- забезпечувала участь у запланованих синержах менеджерів комерційних підрозділів.
Конкретні приклади досягнень:
1. Підібрала персонал із «нуля» на відкриття (218 вакансій). Оптимізувала штат до 89 працівників.
2. Домоглася зменшення плинності персоналу. Підвищення продуктивністі праці. Оптимізації ФОЧ та ФРВ. Підвищення рівня обслуговування покупців.
3. Сформувала команду менеджерів, які стабільно показують збільшення відсотка пенетрації, виторгу, доходу відділів.
4. Набула досвіду проведення тренінгів.
5. Створила базу звітності, що дозволяє відстежувати HR – метрики.
6. Склала профіль посади на всіх посадах, згідно ШР.
7. Прописала посадові інструкції, прогрес-листи, бланки адаптації.
8. Розробила процедуру з кадрового резерву та залучення персоналу.
9. Набула навичок у роботі програми SAP.
10. Брала участь у проектах START-AP.
11. З листопада 2012 р. отримала почесне звання Форматор усієї мережі (15 гіпермаркетів по Україні).
12. Виступала наставником у навчанні своїх колег з інших регіонів.
13. Склала календар корпоративних заходів.
14. Налагодила діловодство та документообіг.
15. Створила базу даних з ринку праці.
16. Навчилася планувати чисельність персоналу.
17. Склала календар корпоративних заходів.
2008 – 2011рр. – ТОВ «МКС-ГРУПП»
Посада : Менеджер з персоналу.
Обов'язки:
- Підбір персоналу;
- діловодство та документообіг;
- Адаптація персоналу;
- Контроль за станом трудової дисципліни співробітників;
- Контроль за дотриманням Правил внутрішнього трудового розпорядку, інформаційна безпека компанії;
- участь у організації корпоративних заходів;
- моніторинг ринку праці;
- технічний супровід замовлень;
- Координація робочого дня керівника;
- розподіл дзвінків, що надходять, забезпечення «життєдіяльності» офісу.
Травень 2008р. – ТОВ КорпорацІя «Агро-Союз»
Листопад 2008р. (скорочення. Світова економічна криза)
Посада: Спеціаліст відділу з підбору персоналу.
Обов'язки:
- пошук та підбір персоналу, у тому числі в регіонах засобами власних інформаційних баз, інформаційних баз ринку праці, засобів масової інформації, інтернету, а також за допомогою розміщення оголошень у різноманітних інформаційних джерелах;
- організація психологічного та професійного тестування;
- передоформлення кандидатів;
- забезпечення створення бази даних з ринку праці (отримання, введення, обробку, аналіз, класифікацію, оцінку, звірку та зберігання інформації), координація вилучення та використання інформації з баз даних;
- звіти вищестоящому керівнику про витрачання фінансових коштів у найм, про контакти зі ЗМІ та їх результати;
- участь у організації корпоративних заходів;
- моніторинг ринку з/п.
2005г. – ТОВ «Горизонт» (ТОВ «Техно-Изол)
2008г.
Посада: Менеджер із збуту.
Другие резюме этого кандидата
Днепр
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.2024 - 01.2026: Психолог (ЗНПУ, Дніпро). Заочна форма
Днепр
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.2000 - 01.2005: ТВМС (УГХТУ, Дніпро).
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст з персоналу
25000 грн, Удаленно -
Фахівець з пошуку персоналу
25000 грн, Удаленно -
Рекрутер
25000 грн, Удаленно -
HR-менеджер
15000 грн, Одесса, Удаленно -
Інспектор відділу кадрів, рекрутер (HR), помічник керівника
25000 грн, Нежин, Удаленно -
Рекрутер, HR-менеджер
Удаленно