Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Оксана

Оператор чата

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
52 года
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Оператор call-центра

с 07.2024 по наст. время (1 год 1 месяц)
NovaPay, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Оператор call-центру

с 07.2021 по 10.2023 (2 года 3 месяца)
Fozzy group, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Досягнення:

Прийом вхідних дзвінків від клієнтів та надання консультацій за телефоном.Обробка повідомлень та запитів клієнтів у месенджерах та чат-системах.Консультування клієнтів щодо банківських послуг, продуктів і операцій в банках "Восток" та його цифровому проекті "Банк Власний Рахунок".Реєстрація та обробка звернень клієнтів в базі даних або CRM-системі (працювала в двох різних системах).Вирішення конфліктних ситуацій та негайне повідомлення вищим керівництвом про серйозні проблеми.Робота з системами чаттеру (працювала в двох різних системах чаттеру).

Упродовж перебування на посаді оператора call центру в компанії Fozzy Group, успішно пройшла ряд внутрішніх курсів щодо обслуговування клієнтів та впровадження ефективних комунікаційних практик для підвищення якості обслуговування та задоволеності клієнтів.

Оператор call-center

с 06.2020 по 07.2021 (1 год 1 месяц)
Simply Contact, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Приймала вхідні дзвінки від клієнтів, надаючи професійні консультації та вичерпні відповіді на їх запитання щодо продуктів і послуг компанії.
Аккуратно реєструвала і обробляла звернення клієнтів, забезпечуючи їхню належну документацію та зберігання у внутрішній CRM-системі.

Оператор call-центра

с 06.2018 по 12.2019 (1 год 6 месяцев)
Prime-call, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Ефективно виконувала роль консультанта, виходячи із потреб та питань клієнтів, надаючи професійні поради та рішення.
Забезпечувала повноцінний інформаційний супровід користувачів, щоб вони мали можливість оптимально використовувати продукт та задовольняли їхні потреби в користуванні ним.

Надання консультації по телефону Гарячої Лінії.
Консультації по усіх аспектах користування продуктом

Оператор call-центра

с 08.2017 по 06.2018 (10 месяцев)
Polimentor, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Практика роботи в аутсорсинговому контакт-центрі включала в себе різноманітні проекти, що охоплювали як сферу продажу, так і інформаційні проекти.У моєму досвіді було поєднано:
Проекти з продажу, включаючи прямі та холодні продажі, де я співпрацювала з клієнтами, виявляючи їхні потреби та пропонуючи відповідні продукти чи послуги.
Інформаційні проекти, такі як опитування, де я здійснювала взаємодію з клієнтами для отримання їхньої думки та збору інформації.
Надання інформації щодо користування веб-сайтами та їх формами реєстрації, де я надавала чіткі та вичерпні відповіді на питання клієнтів, сприяючи їхньому комфортному користуванню веб-ресурсам

Оператор 1С

с 06.2011 по 09.2011 (3 месяца)
торговому будинку "Еліт", Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Приймання замовлень від торгових агентів
• Обробка замовлень
• Підготовка сертифікатів для клієнтів
• Внесення замовлень в систему 1С
• Формування та друк первинної документації (розхідні та податкові накладні)
• Внесення маршрутів в 1С, створення складських накладних та маршрутних листів
• Робота з організаційною технікою
• Робота з відомостями для перевезення
• Переписка по електронній пошті

Контент- менеджер компьютерного магазина

с 09.2006 по 06.2009 (2 года 9 месяцев)
iltcomp, Тель-Авів (Роздрібна торгівля)

Наполнение сайта
•Постоянное обновление информации
•Адаптация всех материалов для пользования в интернете
•Заведение в базу товарных позиций
•Внесение информации на сайт контента (статей).

Образование

Донбаська національна академія будівництва і архітектури

Теплогазопостачання, вентиляція і кондиціювання, Макіївка
Неоконченное высшее, с 1990 по 1993 (3 года)

Знания и навыки

  • Технічна підтримка користувачів
  • Адаптивність
  • Ведення CRM
  • Google Docs
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Робота із запереченнями
  • Клієнтоорієнтованість
  • Комунікабельність
  • Перша лінія підтримки

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Иврит — средний

Дополнительная информация

Досвідчений спеціаліст підтримки клієнтів з 3+ роками досвіду роботи в чатах та голосових каналах. Володію навичками оперативного вирішення запитів, надання консультацій . Ефективно працювала з різними чат-системами та месенджерами, надаючи якісну підтримку клієнтам у сфері фінансів та роздрібної торгівлі. Шукаю позицію, яка дозволить застосувати мій досвід в чатовій підтримці.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: