Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Камаль

3D Artist

Рассматривает должности:
3D Artist, Менеджер проєктів, Unreal Artist, Game designer, Art direction
Возраст:
34 года
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Камаль Буяфар
3D Artist | Unreal Engine Specialist

Віддалено | Доступний для міжнародних проєктів

[[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)] [[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)]

ПРОФІЛЬ
Я 3D-художник і Unreal Engine артист із понад 5-річним досвідом створення
реалістичних 3D-моделей, візуалізацій та інтерактивних сцен. Моє головне
завдання – оживляти простір через гру світла, матеріалів та атмосфери,
створюючи імерсивні візуальні світи, що викликають емоції.

Спеціалізуюся на розробці високополігональних і оптимізованих 3д моделей,
створенні деталізованих текстур , а також налаштуванні сцен для ігрових
проєктів, VR/AR та архітектурної візуалізації.

Мій підхід – це поєднання технічної майстерності з художнім баченням. Я
ретельно працюю з композицією, формою та матеріалами, щоб кожна сцена
виглядала не просто реалістично, а мала характер і глибину.

Що я можу зробити для вашого проєкту?

✔ Створити високоякісні 3D-моделі (Архвіз, геймдев)

✔ Розробити унікальні текстури та реалістичні матеріали

✔ Виконати світловий і атмосферний дизайн у UE5

✔ Оптимізувати сцени для рендеру, VR, AR та геймдеву

✔ Налаштувати анімацію та VFX для кінематографічних сцен

Постійно вдосконалюю свої навички та слідкую за новітніми трендами в 3D-
графіці, щоб створювати візуальні рішення, що захоплюють та залишають
враження.
Готовий до роботи над амбітними проєктами та відкритий для співпраці!

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ

✔ 3D-моделювання: 3ds Max, ZBrush, Marvelous Designer

✔ Текстурування та матеріали: RizomUV, Substance Painter, Photoshop, Marmoset
Toolbag

✔ VFX : Embergen, PhoenixFD

✔ Рендеринг та візуалізація: Corona Renderer, V-Ray, Keyshot

✔ Геймдев та Unreal Engine 5: інтеграція ассетів, освітлення, матеріали,
Blueprints

✔ Оптимізація сцен: UV-розгортка, LOD-моделі, адаптація до реального часу

ДОСВІД РОБОТИ

Freelance 3D Artist | 2018 – дотепер

Працював із міжнародними компаніями, створюючи:

- Реалістичні 3D-моделі та текстури для ігор та VR/AR

- Архітектурні візуалізації для рієлторських компаній та студій дизайну

- Оптимізовані сцени для рендеру та інтерактивного використання

NDA gamedev studio | 3D Artist (2024 – дотепер)

- Під час роботи з NDA я зосереджувався на створенні реалістичних моделей для
комерційних проектів, забезпечуючи якісний результат та своєчасну доставку. Я
також створював бекграунди для інтеграції у відео, що дозволяло моїм клієнтам
досягати вражаючих результатів у своїх проектах. Завдяки своєму
професіоналізму та увазі до деталей, я продовжую створювати фотореалістичні
моделі та текстури, які ідеально підходять для e-commerce і рекламних кампаній, а
також для інтеграції у мобільні платформи і AR-додатки.
Colormass | 3D Artist (2022 – 2023)

– Розробка та текстурування моделей для e-commerce та реклами

– Фотореалістична візуалізація товарів

Snap Inc. | 3D Artist (2022)

– Створення моделей для AR-додатків

– Підготовка ассетів для інтеграції у мобільні платформи

Archivizer | 3D Studio Designer (2020 – 2021)

– Архітектурна візуалізація житлових та комерційних просторів

– Робота зі світлом та матеріалами для максимальної реалістичності

ЩО Я ПРОПОНУЮ:

3D-моделювання будь-якої складності – хард-сюрфейс, пропси

Фотореалістичні рендери з правильним освітленням та матеріалами

Оптимізація ассетів для Unreal Engine 5 та інших ігрових рушіїв

Індивідуальний підхід – врахування всіх деталей і побажань

ЧОМУ ВАРТО ПРАЦЮВАТИ ЗІ МНОЮ?

✔ Деталізація та якість – увага до дрібниць, реалістичні матеріали

✔ Дотримання термінів – чіткий тайм-менеджмент, швидка здача проєкту

✔ Гнучкість та відкритість до правок – працюю за ТЗ, але додаю творчий підхід

✔ Досвід в архвізі та геймдеві – створюю як високополігональні моделі, так і
оптимізовані ассети для реального часу
ОСВІТА

Львівська Політехніка (2010 – 2015)

Магістр мистецтв, кафедра основ дизайну та архітектури

МОВИ

🇺🇦 Українська – рідна

🇬🇧 Англійська – Advanced

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: