Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Андрій

СМО, керівник відділу маркетингу

Вид занятости:
полная
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з маркетингу

с 12.2024 по наст. время (8 месяцев)
Проектна робота та консультування з маркетингу, Київ (Машинобудування)

1. MilTech - виробник FPV, РЕБ, БпАК (В2В, В2G)

- Формування структури відділу та підбір спеціалістів, формування планів відділу на тиждень, місяць, квартал, формування звітності по кожному з напрямків. Аналіз конкурентів в розрізі просування брендів та продуктів, опис позиціонування, підготовка до запусків напрямків: digital (запуск в розробку двох сайтів, формування медіа-плану, ключових показників звітності, запуск рекламних кампаній Meta та Google), events (підготовка концепції участі у сторонніх івентах та організації власних на поточний рік), розвиток Телеграм каналів (підготовка концепцій, контент-планів в залежності від цілей каналу та аудиторії).

2. Компанія-фарбувальник автоцистерн (В2В)

- Комплексний запуск digital: аналіз конкурентів, опис портрету ЦА, підготовка контенту та візуалів для розробки лендінгу, запуск рекламних кампаній Google, формування планів та звітності.

3. Виробник сумок з інноваційних та незвичних матеріалів (В2С)

- Комплексний запуск рекламних кампаній в Meta та Google, формування медіа-плану та звітності, доопрацювання поточного сайту виробника.

Директор з маркетингу

с 02.2024 по 11.2024 (9 месяцев)
Сінево Україна, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні задачі:
- Формування відділу маркетингу та його напрямків (digital, smm, offline);
- Менеджмент, адаптація, розвиток, навчання спеціалістів: digital (керівник напрямку, digital менеджер, копірайтер), SMM (керівник напрямку, SMM спеціаліст, SMRM спеціаліст, фото-відео мейкер), offline (керівник напрямку, бренд менеджер, маркетинг менеджер)
- Робота з агенціями: формування стратегічних задач, брифування, звітність, бюджетування (Fedoriv, Webpromo, Люди.digital);
- Планування задач відділу на майбутній період, факт виконання, план та факт бюджетування (місяць, квартал);
- Аналіз показників та щомісячна звітність по всіх напрямках керівництву компанії;
- Партнерство з міжнародним проектом https://www.labtowellness.com/: перезапуск проекту, комунікація з головним офісом в Естонії, розвиток нових напрямків та адаптація продуктів під ринок України, розробка нових продуктів, їх упаковка та просування;
- Саппорт інших відділів компанії: медичний маркетинг, корпоративний відділ, відділ франчайзингу, програми лояльності, преаналітики, клієнтського досвіду.

Досягнення:
- Напрямок SMM: покращує показники після перезавантаження в геометричній прогресії, по таких показниках як: реакції зросли на 40%, органічне охоплення на 32%, середня кількість переглядів одного відео виросло з 37 тис. до 460 тис.
- Напрямок SMRM: оновлено та покращено план до кінця року помісячно, по ключових показниках відносно підвищення репутації бренду, дані показники виконуються не менше ніж на 85% як і у спеціаліста в штаті, так і у агенції: рейтинг карт Google виріс на 1,5%, рейтинг на основних ресурсах для відгуків виріс до 5*, в соцмережах негатив мінімізовано, позитив збільшено на 45%.
Напрямок digital: після проведеної аналітики та первинних технічних робіт https://new.synevo.ua/ на сайті зросли показники: продажі онлайн виросли на 1,8%, ROMI виріс з 2620% до 3740%, CR checkout виріс з 4,9% до 6,07%. Після первинного аудиту та технічних робіт напрямок перезавантажено, проведені глобальні аудити по Meta Ads, PPC, SEO. Сформовані задачі, згруповані в етапи та впроваджені для подальшої оптимізації та технічних доробок сайту (вказані показники будуть рости і далі, після виконання робіт на основі аудитів).
Напрямок offline: оновлено брендбук, сформовано моніторинг офлайн відділень конкурентів, оновлені дизайн макети брендування мережі та промо продукції, оновлено співпрацю та успішно запущено міжнародний проект LabToWellness.

Керівник відділу маркетингу

с 08.2022 по 01.2024 (1 год 5 месяцев)
Skiftech (тренувальні системи для військових), Netronic (лазертаг обладнання), VionVR, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

MilTech - компанія Skiftech (тренувальні системи для військових в2в,в2g):
- Ринки роботи компанії: весь світ (Африка, Азія, Схід, США, Европа) https://skif-tech.com/
- Україна (виділена в окремий напрямок) https://ua.skif.cc/

Лазергаг напрямок - група компаній Netronic (в2в) https://netronic.net/ :
Ринки роботи компанії: 79 країн (ключові - США, Франція, Італія, Німеччина, Іспанія, ОАЕ, Австралія та ін)
- Аутдор лазертаг обладнання https://lasertag.net/
- Індор лазертаг обладнання https://lasertag.net/indoor-laser-tag-equipment/eclipse
- VR https://vion-vr.com/
- Надувні фігури https://air-bunker.com/

Мої ключові функції:
- Написання go-to-market, маркетингової, smm, комунікаційної стратегій;
- Формування відділу практично з нуля;
- Лідогенерація (запуск, контроль, масштабування);
- Формування маркетингових матеріалів (каталоги - друковані та електронні, лендінги тощо)
- Оновлення фірмового візуального стилю (на даний час триває процес впровадження двох бренд буків)
- Менеджмент роботи команди маркетингу з 12-ти спеціалістів (копірайтери - 2, дизайнери - 2, піарник, інтернет маркетолог, project, email-маркетолог, розробник, лідогенератор в2в/в2g, ppc спеціаліст, smm менеджер) формування та контроль KPIs;
- Контроль маркетингових показників (ROMI, вартість ліда, конверсії по воронці продажів, середній чек тощо), аналітика рекламних кампаній;
- Бюджетування, звітність.

Досягнення:
Переформатування відділу маркетингу, запуск абсолютно нових напрямків відділу таких як PR, email, фулстак-розробка (саме для маркетингу), найм працівників та їх розвиток.
Перезавантаження мілітарі-напрямку: створення go-to-market стратегії для міжнародного напряму Skiftech (від аналізу лідів до підвищення конверсії в угоди), конверсія новий контакт-теплий лід у ВП збільшена в середньому на 6,5% (“ручна” лідогенерація);
Лазертаг напрямок (після ряду робіт на всіх етапах воронки) конверсія лід-угода збільшена в середньому на 2% (Google);
Створення позиціонування з нуля брендів для ринків України та світу (з нуля запуск групи компаній Netronic, формування позиціонування Skiftech та ін).

ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ

с 02.2019 по 07.2022 (3 года 5 месяцев)
TotumLF, Київ (Юриспруденція)

Мої ключові функції:
- Написання стратегії з маркетингу, ґрунтуючись на цілях бізнесу (маркетинг 360);
- Формування відділу маркетингу та його напрямків з нуля (РРС, SEO, SEM, e-mail, PR, івенти, SMM, Телеграм-канал, чат-боти, персональні бренди власників, контент, дизайн);
- Повне оновлення фірмового стилю та його імплементація (айдентика, логотип, фірмові елементи тощо);
- Розробка з нуля нового сайту, його оптимізація;
- Розроблено, упаковано та запущено напрямок бізнесу в Польщі;
- Запуск з нуля digital-напряму: підключена аналітика, описані продукти, налаштовані та запущені рекламні кампанії, спрямовані на лідогенерацію В2В та В2С, підключений call tracking;
- Супровід та просування всіх чотирьох напрямків бізнесу: аграрне та земельне право, будівництво та капітальні інвестиції, корпоративне право, судові спори - як окремі проекти, з автономними бюджетами, показниками та KPIs;
- Формування цілей та планів усіх напрямків відділу на місяць, квартал, рік, подання зведеної звітності відділу власнику;
- Курування опису бізнес-процесів усієї компанії як Рroject, а також їх автоматизації в ERP (фінанси, маркетинг, проєкти, продажі, HR).

Досягнення:
Запуск нового сайту, при розробці якого враховувалися абсолютно нові для юридичного ринку підходи до його структури, контенту, UI/UX тощо. Показник ROMI лідгену: 350-454%. Щомісячне виконання KPIs з лідогенерації: 90-100%. Відсоток безкоштовних публікацій у ТОП бізнес ЗМІ: 90-100%. Постійне та стабільне зростання залученості на сторінці TotumLF та персональних сторінках власників. Телеграм-канал TotumLFnews показує щомісячний приріст на 20-30%.

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ

с 10.2016 по 12.2018 (2 года 2 месяца)
FLY TECHNOLOGY, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Мої ключові функції:
- Створення та впровадження стратегії з маркетингу, заснованої на цілях бізнесу;
- Формування ефективного відділу маркетингу з нуля (РРС, SEO, SEM, e-mail, івенти, SMM, контент, дизайн, проведення тренінгів для рітейл-мереж, трейд-маркетинг, відеозйомка та монтаж);
- Просування нових товарних категорій та торгових марок у рітейл-мережах (Цитрус, MOYO, Eldorado, Comfy тощо);
- Розробка комплексу маркетинг- та PR-заходів для просування поточних та нових продуктів: акції в техно-мережах та у дилерів, продуктові рк (онлайн та офлайн), воркшопи в ТРЦ, презентації нових моделей для ЗМІ, трейд-маркетингові активності;
- Запуск нових сайтів та їхнє просування: інтернет-магазин, сервісний центр, школа пілотів;
- Впровадження CRM, регламенту постановки завдань, процесів ефективної комунікації інших відділів компанії з відділом маркетингу.

Досягнення:
Утримання лідерських позицій серед конкурентів (2016-2017 рр.), успішна імплементація стратегії, успішний запуск нових доходних проєктів: школа пілотів, сервісний центр. Оптимізація онлайн-бюджету на 50% без втрати ефективності, зростання кількості лідів в інтернет-магазині на 20%. Ефективне співробітництво з рітейл-мережами (підвищено пріоритетну представленість продукції з 50% до 100% в ТОП техно-мереж країни). Висока оцінка з боку головного офісу DJI щодо креативів реклами та проведених офлайн/онлайн-заходів з мережами та партнерами. Ці іміджі були представлені європейським дистриб'юторам як приклад для наслідування.

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ГРУПИ КОМПАНІЙ

с 07.2015 по 09.2016 (1 год 2 месяца)
Oxygen group, Oxy-taxi, Drobak group, Wingo, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1.Oxygen group (салон з продажу електромобілів та зарядних станцій: В2В, В2С)
2.Oxy-taxi (перше електротаксі в Києві: В2В, В2С)
3.Drobak group (вендор аксесуарів для мобільної техніки: В2В, В2С, В2R)
4.Wingo (міжнародні вантажоперевезення: В2В)


Основні задачі (4 напрямки бізнесу):
- Запуск проєктів салону з продажу електромобілів та служби електротаксі з нуля;
- Вивчення ринків електромобілів та інфраструктури в Європі та США перед запуском в Україні;
- Написання та впровадження стратегій маркетингу для всіх напрямків бізнесу (салон, таксі, логістика, аксесуари);
- Формування повноцінної команди для супроводу всіх 4-х напрямків (РРС, SEO, SEM, e-mail, SMM, PR, контент, дизайн,трейд-маркетинг);
- Доробка (логістика) та розробка з нуля (салон, таксі, аксесуари) сайтів для кожної з компаній, розробка ґайд-буків для кожної компаній;
- Розробка комплексу маркетинг- та PR-заходів для просування всіх напрямків: трейд-маркетингові заходи з мережами, налаштування онлайн-офлайн лідогенерації, розміщення матеріалів у ЗМІ, проведення іміджевих рк, проведення продуктових рк, розробка акцій, програм лояльності УТП та ін. (детальніше можна ознайомитись в профілі linkedin).

Досягнення щодо всіх 4-х напрямків:
Успішний запуск та супровід абсолютно нових для українського ринку проєктів, що належать до електромобілів. Конверсія дзвінок/заявка на тест-драйв до салону електромобілів – 0,44% (високий показник для цього ринку). Конверсія дзвінок/заявка на замовлення таксі – 14%. Зростання лідів та доходної частини на 200% – логістика. Зростання частки за ключовими категоріями серед конкурентів (GFK), повна заміна дизайну упаковки що підвищило продаж в офлайні на 15% за перші 3 міс.

Образование

НАУ

Маркетинг, Київ
Высшее, с 2008 по 2010 (2 года)

НАУ

Телекомунікації та захисту інформації, Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Знания и навыки

  • Стратегічне планування
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Ведення переговорів

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Польский — начинающий

Дополнительная информация

Найголовніше про мій досвід:
- 19+ років у рекламі, PR та маркетингу, 9+ років на керівній посаді;
- Робота з ринками США, Европи, Африки, Азії, Сходу та ін;
- Супровід до 8-ми проектів однієї компанії одночасно;
- Робота з різними ринками та напрямками: лазертаг, VR, тактичні симулятори для військових, e-commerce та retail (квадрокоптери та інша техніка, аксесуари для мобільної техніки), юриспруденція (зокрема, LegalTech), логістика, електротаксі, продаж електромобілів, медіа тощо;
- Формування ефективних команд відділу маркетингу з нуля (контроль, мотивація, розвиток), досвід роботи з агенціями та фрілансерами;
- Опис бізнес-процесів та їх автоматизація, впровадження CRM, ERP-систем;
- Розробка та імплементація стратегій маркетингу для бізнесів із цільовою аудиторією B2B, B2C, B2R;
- Маркетингове позиціонування інноваційних проектів та їх запуску з нуля – як продуктів, так і послуг, від вивчення ринку та цільової аудиторії (в т.ч. Європа та США) до виведення проєктів до точки беззбитковості, прибутковості;
- Запуск нових брендів та розвиток існуючих (компанії та особисті бренди);
- Професійне використання як digital, так і офлайн каналів та інструментів маркетингу (Google Ads, YouTube, Facebook, Instagram, SEO, чат-боти, PR, івенти, зовнішня реклама, трейд-маркетинг тощо).


Мої сильні сторони: приймаю рішення на підставі аналізу даних, завжди тримаю у фокусі стратегічні цілі бізнесу, коригуючи та оптимізовуючи тактичні дії команди, маю досвід побудови юніт-економіки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: