- PRO
Валерія
Асистент керівника
- Рассматривает должности:
- Асистент керівника, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 32 года
- Город:
- Нетешин
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10158384/
Опыт работы
Бізнес-асистент
с 06.2018 по 01.2025
(6 лет 7 месяцев)
ФОП Дембікова О.А., Дистанційно (ЗМІ, медіа)
На останньому місці роботи у мене був досить довгий шлях, і так як я працювала з медійною особистістю, яка вела також декілька своїх бізенсів — мала нагоду отримати досить різноманітні навики.
Основні мої здобутки, як бізнес-асистента:
- вміння ефективно планувати та керувати часом,
- здатність чітко та грамотно спілкуватися як усно, так і письмово,
- основи бухгалтерії: підготування фінансових звітів, виставлення рахунків та ведення обліку витрат,
- здатність збирати та аналізувати інформацію,
- основи піару та робота з різними медіа,
- ведення та просування соціальних медіа, таких як Instagram, TG та YouTube,
- підготовка презентацій,
- допомога в організації заходів, зустрічей та поїздок
.
як продюсер зйомок:
- організація та управління процесом підготовки зйомок, включаючи планування локацій та графіків,
- координація роботи команди (операторів/фотографів, стилістів, візажистів та інших спеціалістів),
- розробка сценаріїв та концепцій для зйомок, а також контроль за їхньою реалізацією,
- ведення бюджету проектів та контроль за фінансовими витратами,
- забезпечення дотримання термінів та якості в процесі зйомки та постпродакшну.
Особистий помічник
с 06.2015 по 04.2018
(2 года 10 месяцев)
ТОВ "Інтеренерго", Дистанційно (Енергетика)
- ведення документообігу,
- оформлення супровідних документів за угодами, підготовка презентацій;
- організація та участь у виставках;
- оформлення договорів, специфікацій.
- прийом вхідних/вихідних дзвінків;
- розподіл та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- тревел-підтримка співробітників офісу;
- організація нарад, бронювання переговорних кімнат;
- організація життєзабезпечення офісу;
- прийом гостей (чай-кава);
- замовлення перепусток;
- замовлення таксі;
- відправлення поштової кореспонденції;
- робота з кур'єрськими експрес службами;
Організаційний супровід роботи керівника:
- допомога в організації ділових зустрічей;
- адміністративний супровід закордонних відряджень – замовлення квитків, готелів, трансферу тощо.
- виконання службових та особистих доручень керівника.
Образование
Київський національний університет культури і мистецтв
Видавнича справа та редагування, Київ
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)
Знания и навыки
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Організованість
- Відповідальність
- Неконфліктність
- MS Word
- MS Excel
- Грамотна усна та письмова мова
- Адаптивність
- Доброзичливість
- Ведення документації
- Оперативність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
- Итальянский — начинающий
Дополнительная информация
Також прикріпляю посилання на моє портфоліо, де розміщені деякі з моїх робіт, як продюсера зйомок
https://drive.google.com/file/d/1Fj0GEpkI6SfXO3i4NOCABXxhQj71iYVi/view?usp=share_link
- дотримуюся переважно активного способу життя і в роботі віддаю перевагу такому ж ритму.
- у повсякденному житті та в роботі ініціативна, дуже комунікабельна, чуйна та позитивна.
- останнім часом перейшла на роботу онлайн і віддаю перевагу такому формату.
- маю можливість бути завжди на зв'язку.
- володію розвиненими організаторськими здібностями та досвідом ведення соціальних мереж.
- з відповідальністю зустрічаю труднощі та конструктивну критику в роботі. Націлена на ефективність та результат.
- цікаво відкривати для себе щось нове, в роботі намагаюся шукати різнобічний підхід до поставлених завдань.
- швидко та вдумливо вмикаюся в робочий процес.
- відповідальна. Добросовісно відношусь до виконання поставлених завдань. Вмію розставляти пріоритети та самостійно приймати рішення.
- ввічлива та тактовна. Легко знаходжу спільну мову із різними людьми, неконфліктна.
- вивчаю італійську мову та здаю на права.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Нетешин
Высшее образование · Полная занятость
- Бізнес-асистент, ФОП Дембікова О.А., 6 лет 7 месяцев
- Особистий помічник, ТОВ "Інтеренерго", 2 года 10 месяцев
Похожие кандидаты
-
Керівник філії, офісний працівник, водій категорії В, С
25000 грн, Нетешин, Славута, Шепетовка -
Секретар
Нетешин -
Офіс-менеджер, секретар
Нетешин -
Помічник керівника
Нетешин -
Юрист, офіс-менеджер, секретар, помічник адвоката, нотаріуса
20000 грн, Нетешин -
Офіс-менеджер, архіваріус, оператор баз даних
Нетешин