Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 апреля 2024 Файл

Serhii

Technical support specialist

Возраст:
41 год
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Тітов Сергій Володимирович [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») skype: sg.sergey.titov
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 1982 (14 Серпня) Місто проживання: Місто-герой Чернігів
• Моя мета: отримати роботу у вашій компанії
Мої навичкі:
• Вільна англійська (Розмовна та письмова) (Upper Intermediate)
• Photoshop, Blender, Unity, C# (початковий рівень)
• Комунікабельність
• Схильність до командної роботи
• Готовність прийти на допомогу колезі
• Відповідальність та терплячість
• Стрессостійкість
• Досвідчений користувач ПК
• Швидко навчаюсь
My Job Experience:
• 2003 - 2007 - Технічна підтримка місцевого інтернет провайдера «Discovery Telecom» допомога користувачам в налаштуванні
комп'ютерів та іншого обладнання.
• 2007 - 2009 - Телефонна підтримка клієнтів різних компаній, допомога в пошуку інформації ті надання консультаційних послуг.
• 2009 - 2014 - Написання текстів для сайтів, обзори, новини. Робив переклади, рерайт та налаштування систем клонування тексту
для сайтів сателітів.
• 2014 - 2015 - Public Relations Manager («Hollywood» local Mall.) Активна робота з соціальними медіа, робота з благодійними
організаціями, координація роботи відділу з піар агенціями та аутсорс виконавцями. Перемовини з рекламними агенціями та
підготовка інтерв'ю та конференцій.
• 2015-2017 - Пошук клієнтів на популярному фріланс сайті Upwork. Робота полягала в тому щоб налагодити координацію роботи
між клієнтом котрий розуміє лише английську, та розробником, котрий английську не розуміє. Супровід проектів від першого
"Hello" і до фінального "Good Job!".
• 2017-2022 - Технічна підтримка клієнтів компанії у телефонному режимі, в чаті та через систему ticket- звернень. Підтримка
лояльності клієнтів котрі зіткнулися з багом, або отримали негативний experience. Навчання клієнтів компанії роботі в
спеціалізованому програмному забезпеченні (CRM система для готелів). Проведення віддаленого налаштування програмного
забезпечення на боці клієнта. Організація Zoom-конференції та проведення презентації по системі. Full-Stack розробка навчального
відео по роботі з системою (Запис відеоряду, озвучування, монтаж та зведення готового матеріалу). Написання мануалів та
інструкцій по роботі з системою як для клієнтів так и для нових співробітників компанії. Навчання нових співробітників компанії.
• 2022-2023 - Робота у компанії Global Logic (Частина компанії Hitachi). Працював на проекті котрий був орієнтований на
виробництво медіа контенту. Моя робота полягала у обробці тікетів, моніторингу серверних систем та їх поточного стану,
забеспечення успішної доставки та виконання всіх поточних серверних завдань.
My Education:

• 2000 – 2005 Чернігівський Державний Педагогічний Університет,Англійська мова, література та історія.
• 2005 - 2007 Институт Перепідготовки Викладачів​. Практичний психолог.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: