Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Наталья

Бухгалтер, економіст

Возраст:
41 год
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сапронова Наталія Вікторівна

Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 11.10.1982 р.
Сімейний стан: незаміжня, донька 2012 года
Проживання: м.Запоріжжя

МЕТА
• Пошук роботи у сфері фінанси, кадри, логістика:
1. Бухгалтер;
2. Економіст;
3. Відділ кадрів;
4. Логіст.

Тип: Постійна
Зайнятість: повна

Освіта
• Запорізький інститут державного та муніципального управління – 2005 р.-2006 р.
Післядипломна освіта
спеціальність: фінанси
кваліфікація: спеціаліст з фінансів.
• Запорізький державний університет - 1999 р. - 2004 р.:
філологічний факультет
спеціальність: українська мова та література
кваліфікація: вчитель української мови та літератури.

ТРУДОВА ДІЯТЕЛЬНІСТЬ
• 08.07.2019 – економіст, ФОП Мілаєнко Н.Ю.
• 14.03.2018-04.07.2019р. – економіст, ФОП Горшкова Н.Г.
• 02.02.2016–10.10.2016р.– экономіст 1 категории, АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій обл.
• 01.2015-02.2016рр. - декрет
• 02.2010 - 2014рр.- Приватний підприємець (магазин дитячих товарів)
• 2009 - 02.2010 рр. – экономіст, ТОВ «Фірма «Крансервіс»
• 2006 - 2008 рр. – бухгалтер, ТОВ «Фірма «Крансервіс»
• 2005 - 2006 рр. – секретар, ТОВ «Фірма «Крансервіс»
• 2004 - 2005 рр. – менеджер - консультант.

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ`ЯЗКИ
-укладання договорів та контроль термінів виконання договірних зобов'язань;
-організація вантажних перевезень по Україні, пошук замовників (перевезення вантажу);
-планування рейсів, координація роботи водіїв;
- закриття договорів (оформлення актів,рахунків,платежів);
- підготовка періодичної звітності у встановлений термін;
- облік коштів, що надходять;
- облік витрат;
- складання планових і фактичних калькуляцій собівартості (виконаних послуг);
- Проведення переговорів із замовниками;
-контроль з оформлення всієї необхідної документації на послуги підприємства;
- Отримання необхідних підприємству довідок, листів, підтверджень, виписок

- складання бухгалтерської та фінансової звітності;
- ведення обліку та звітність щодо ДП;
- нарахуванні з/п, відпустки;
- сплата податків
-оформлення наказів про прийом, звільнення, відпустки; облік паспортних даних співробітників, відомостей про дітей; ведення табеля обліку робочого часу; штатний розпис

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
- маю водійське посвідчення кат. В.
- безпеку корпоративних секретів гарантую.
- маю закордонний паспорт
- робота в програмах MEDOC, податковий кабінет,

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: